Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies kertoi olevansa kauris. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.

Vierailija
13.01.2024 |

Tapailemani mies kertoi olevansa kauris. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.

Itse olen rapu

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näitä miesprovoilijoita jotka saa mielihyvää vastattuaan naisvihamielisesti tehtyihin aloituksiin. 

Mitäs tässä on naisvihamielistä?

Vierailija
22/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näitä miesprovoilijoita jotka saa mielihyvää vastattuaan naisvihamielisesti tehtyihin aloituksiin. 

Miksi oletat AP:n naiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk. Tapailunainen paljastuikin jousimieheksi! Mitä teen? Kyselee epätoivoinen neitsyt mies.

No annat sen miehen viedä sun neitsyyden

Vierailija
24/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihan oikeasti uskoo siihen, että joku sybtymäkuukausi vaikuttaa siihen millainen persoona tai millainen ihminen on.. ei jessus sentään. 

Arvostelisit mieluummin, vaikka sitten ammatin ja lompakon perusteella toisen 

Vierailija
25/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan että saadaan nainen kuulostamaan kliseisen tyhmältä. Toistuu monissa ketjuissa.

Vierailija
26/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk. Tapailunainen paljastuikin jousimieheksi! Mitä teen? Kyselee epätoivoinen neitsyt mies.

Ei huolta. Se on nykyään jousihenkilö.

Vierailija
27/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan että saadaan nainen kuulostamaan kliseisen tyhmältä. Toistuu monissa ketjuissa.

Joo, no se kyllä johtuu ihan naisista

Vierailija
28/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä. Pääasia ettei kukaan erehdy luulemaan naisia huumorintajuttomiksi tosikoiksi.

Vierailija
29/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte varmaan just sängyssä ja olit jo lähellä - sit se korahti "Oon sit muuten Kauris!"

Vierailija
30/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulta on salattu noin oleellinen adia, sinua on huijattu, jätä se sikakauris. Mies ansaitsee parempaa kuin jonkun henkisesti blondin horoskooppihörhön.

Vierailija
31/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet aloitukset ovat ihan naisten tekemiä, eivät tietenkään kaikki provot.

Vierailija
32/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kauris ja rapu periaatteessa sopii yhteen.

Vierailija
33/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkä näköisiä mahtaa olla niiden jälkeläiset jos geenit jakaantuu tasapuolisesti?

Ihmettelee oman elämänsä Darwin jolla on oletetusti miehen yläkroppa ja hevosen alaruumis.

Vierailija
34/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähä periaatteella? Toinen on isohko nisäkäs joka elää maalla ja syö ruohoa, toinen on pieni vedessä asuva ayriäinen joka syö pohjakasvillisuutta sekä pohjan selkärangattomia eläimiä.

Vierailija
35/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen olevani yksisarvinen ja vaahtokarkkiprinsessa.

Vierailija
36/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurismies on melkein kentauri. Luulin että naiset tykkää sellaisista. Rapunainen ei kuulosta yhtään seksyltä. Miettikää nyt rapu kyllä te tiedätte miltä ne näyttää. 

Vierailija
37/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle nainen sanoisi, että suhteemme ei voi toimia, koska hän on rapu ja minä jotain muuta, toteaisin ettei voikaan, mutta syy on se että hän uskoo ennustuksiin, jotka tehdään tähtikartalla joka ei edes enää pidä paikkaansa. 

Nykyisellä tähtikartalla sinä olisit kaksoset hyvin todennäköisesti. 

Hyvä pointti. Maapallon akselin prekession vuoksi, akseli tekee täyden ympyrän kerran 26000 vuodessa. Eli kannattaa kalibroida oma tähtimerkkinsä. Jos osaa. 

Vierailija
38/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurismies on melkein kentauri. Luulin että naiset tykkää sellaisista. Rapunainen ei kuulosta yhtään seksyltä. Miettikää nyt rapu kyllä te tiedätte miltä ne näyttää. 

Ihan aiheen vierestä mutta miltähä näyttäis kaljamaha kentauri? Kentaurit aina kuvataan fitteinä.

Vierailija
39/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se metsä- vai valkohäntäkauris?

Vierailija
40/41 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko porosta ja mäyrästä hyvä pari? Epäilyttää kun tapailumies on mäyrä, niin tää homma ei ehkä toimi. Auttakaa pliis. Mä en tiiä mitä mä teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme