Tapailemani mies kertoi olevansa kauris. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.
Tapailemani mies kertoi olevansa kauris. Meidän suhteemme ei näin ollen voi toimia.
Itse olen rapu
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näitä miesprovoilijoita jotka saa mielihyvää vastattuaan naisvihamielisesti tehtyihin aloituksiin.
Miksi oletat AP:n naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kääk. Tapailunainen paljastuikin jousimieheksi! Mitä teen? Kyselee epätoivoinen neitsyt mies.
No annat sen miehen viedä sun neitsyyden
Kuka ihan oikeasti uskoo siihen, että joku sybtymäkuukausi vaikuttaa siihen millainen persoona tai millainen ihminen on.. ei jessus sentään.
Arvostelisit mieluummin, vaikka sitten ammatin ja lompakon perusteella toisen
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näitä miesprovoilijoita jotka saa mielihyvää vastattuaan naisvihamielisesti tehtyihin aloituksiin.
Tarkoitan että saadaan nainen kuulostamaan kliseisen tyhmältä. Toistuu monissa ketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Kääk. Tapailunainen paljastuikin jousimieheksi! Mitä teen? Kyselee epätoivoinen neitsyt mies.
Ei huolta. Se on nykyään jousihenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan että saadaan nainen kuulostamaan kliseisen tyhmältä. Toistuu monissa ketjuissa.
Joo, no se kyllä johtuu ihan naisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä. Pääasia ettei kukaan erehdy luulemaan naisia huumorintajuttomiksi tosikoiksi.
Olitte varmaan just sängyssä ja olit jo lähellä - sit se korahti "Oon sit muuten Kauris!"
Jos sinulta on salattu noin oleellinen adia, sinua on huijattu, jätä se sikakauris. Mies ansaitsee parempaa kuin jonkun henkisesti blondin horoskooppihörhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet aloitukset ovat ihan naisten tekemiä, eivät tietenkään kaikki provot.
Kyllähän kauris ja rapu periaatteessa sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minkä näköisiä mahtaa olla niiden jälkeläiset jos geenit jakaantuu tasapuolisesti?
Ihmettelee oman elämänsä Darwin jolla on oletetusti miehen yläkroppa ja hevosen alaruumis.
Vierailija kirjoitti:
Millähä periaatteella? Toinen on isohko nisäkäs joka elää maalla ja syö ruohoa, toinen on pieni vedessä asuva ayriäinen joka syö pohjakasvillisuutta sekä pohjan selkärangattomia eläimiä.
Itse tunnen olevani yksisarvinen ja vaahtokarkkiprinsessa.
Kaurismies on melkein kentauri. Luulin että naiset tykkää sellaisista. Rapunainen ei kuulosta yhtään seksyltä. Miettikää nyt rapu kyllä te tiedätte miltä ne näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle nainen sanoisi, että suhteemme ei voi toimia, koska hän on rapu ja minä jotain muuta, toteaisin ettei voikaan, mutta syy on se että hän uskoo ennustuksiin, jotka tehdään tähtikartalla joka ei edes enää pidä paikkaansa.
Nykyisellä tähtikartalla sinä olisit kaksoset hyvin todennäköisesti.
Hyvä pointti. Maapallon akselin prekession vuoksi, akseli tekee täyden ympyrän kerran 26000 vuodessa. Eli kannattaa kalibroida oma tähtimerkkinsä. Jos osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaurismies on melkein kentauri. Luulin että naiset tykkää sellaisista. Rapunainen ei kuulosta yhtään seksyltä. Miettikää nyt rapu kyllä te tiedätte miltä ne näyttää.
Ihan aiheen vierestä mutta miltähä näyttäis kaljamaha kentauri? Kentaurit aina kuvataan fitteinä.
Onko se metsä- vai valkohäntäkauris?
Tuleeko porosta ja mäyrästä hyvä pari? Epäilyttää kun tapailumies on mäyrä, niin tää homma ei ehkä toimi. Auttakaa pliis. Mä en tiiä mitä mä teen.
Mitäs tässä on naisvihamielistä?