Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:"Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa"

Vierailija
13.01.2024 |

"Häkkisen mielestä kohtaamisissa ei ollut kyse niinkään seksistä, vaan mahdollisuudesta hurmata toinen ihminen ja olla itse hurmattavana. Hän kaipasi nähdyksi tulemista, keskipisteenä olemista."

Suomalainen Kati, 43, deittaili miljonäärejä Aasiassa ja harrasti seksiä jopa sovituskopissa paljastaa nyt totuuden luksuskulissien takaa

https://www.is.fi/matkat/art-2000010113174.html

Kommentit (1033)

Vierailija
441/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys tiivistyy nykykulttuurissa, kai tämän kurtisaanin lapset sentään häpeää patja äitiään, toivottavasti heitä ei kiusata tämän pellen tullessa julkisuuteen.

Vierailija
442/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa moni suomalainenkin on miljonääri. Ei siihen tarvitse kuin vajaan 30 000 euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa reilu 26 000 euroa on miljoona. 

Eli on voinut olla riksakuski sisällä suolessa pukukopissa.

Vierailija
444/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa itse tätä ketjua!?

Vierailija
445/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maa täynnä katkeria ja kateellisia.

Vierailija
446/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten suurin saavutus on jakaa kaikkia reikiään miehille.

Vierailija
447/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä "uutisia" lukiessa tekee aina vain vähemmän mieli lähestyä naisia joita itse pidän viehättävänä. Ihmisyys on jotenkin rikkoutunut. 

Täähän se ois. Se epäilys että toinen olisi irstaillut ei kiihota ja nostata kiinnostusta. Ja kuka tietää miten monen nuoren naisen elämä on tälläistä huoraamista? Sitäkin on normalisoitu vuosikaudet, mutta en ainakaan itse hyväksy näin miehenä.

Miesten vastaavan toiminnan hyväksyt?

Vierailija
448/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusteletko tuon? Keskimääräisesti näin ei ole. Toki jos itse elää jossain vääristyneessä reunakuplassa kun ei osaa eikä pysty elämään rikkomatta muita voi tuntua siltä.

Vierailija
449/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä "uutisia" lukiessa tekee aina vain vähemmän mieli lähestyä naisia joita itse pidän viehättävänä. Ihmisyys on jotenkin rikkoutunut. 

Täähän se ois. Se epäilys että toinen olisi irstaillut ei kiihota ja nostata kiinnostusta. Ja kuka tietää miten monen nuoren naisen elämä on tälläistä huoraamista? Sitäkin on normalisoitu vuosikaudet, mutta en ainakaan itse hyväksy näin miehenä.

Miesten vastaavan toiminnan hyväksyt?

miehet ei oo naisia.

Vierailija
450/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan kirjoittamisen motiivi jää hämärän peittoon. Haluaisinpa vaan tietää, onko tämä jonkinlainen kosto entiselle miehelle - näyttäminen, nolaaminen, jotain sellaita...

Vierailija
451/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukevatkohan kouluikäiset jo ilta-sanomia?

Ainakin ne näyttävät kirjoittelevan lehden artikkelit

Vierailija
452/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf? Ei kyllä ulkonäkönsä puolesta ole saanut yhtään ainutta miljonääriä. Kyllä niillä rikkailla miehillä on aivan toisen näköiset huvitteluseuralaisensa kuin tavissuomalaisen näköinen keski-ikäinen nainen. Keksittyjä juttuja ja toivottavati vain harva on kyllin tyhmä seuratakseen instassa tai ostaakseen mitään kirjoja hänestä.

Kaunis ja eksoottinen nainen Aasiassa. Ei ehkä sinun mieleen mutta kaikki miljonäärit eivät halua muovisia Sofia Belorfeja.

Vierailija
453/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteletko tuon? Keskimääräisesti näin ei ole. Toki jos itse elää jossain vääristyneessä reunakuplassa kun ei osaa eikä pysty elämään rikkomatta muita voi tuntua siltä.

Minulla ei ole mitään tarvetta haukkua ketään. Toisin kuin suurimmalla osalla täällä.

Vierailija
454/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjan kirjoittamisen motiivi jää hämärän peittoon. Haluaisinpa vaan tietää, onko tämä jonkinlainen kosto entiselle miehelle - näyttäminen, nolaaminen, jotain sellaita...

Hyvin todennäköisesti. Joillain epävakailla on tuollainen tarve. Patologinen huomiontarve.

Vierailija
455/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta voisi kuvitella, että deittailu ja seksin myyminen ovat synonyymeja keskenään. Ovatko ne?

Vierailija
456/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta haukkua ketään. Toisin kuin suurimmalla osalla täällä.

Niin. Monella on tarve täällä tai muualla somessa meuhkata tämän aihepiirin asioista. Jotkut verhoavat sen haukkumisen ja solvaamisen läpinäkyvään sarkasmiin joka oikeasti kertoo kirjoittajansa tuskasta omista epäonnistumisistaan ihmisenä.

Vierailija
457/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva sitä pääsee thaimaan valuutassa miljonäärin, esimerkiksi hyvin tienaavan riksakuskin, sodomoimaksi pukukopissa. Siitä onkin syytä olla ylpeä. 

Vierailija
458/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy taas perustavaa laatua oleva ero miesten ja naisten välillä: naisille "miljonäärien deittailu" on ylipäätään jonkinlainen juttu/saavutus. Miehille naisen mahdolliset miljoonat eivät merkitse juuri mitään parisuhdetta etsiessä.

Vierailija
459/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkyy taas perustavaa laatua oleva ero miesten ja naisten välillä: naisille "miljonäärien deittailu" on ylipäätään jonkinlainen juttu/saavutus. Miehille naisen mahdolliset miljoonat eivät merkitse juuri mitään parisuhdetta etsiessä.

Jos on omanarvontunto olematon niin sitä paikkaillaan tuollaisella. Ei jatkoon.

Vierailija
460/1033 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki miehet eivät luule, että naiset ovat kautta linjan tuollaisia. En saa minkäänlaisia kiksejä minkään random-ukkojen hurmaamisesta, miehet kiinnostavat yhä vähemmän, mitä vanhemmaksi tulee. Myöskin seksiseikkailut. Jos olisin vapaa, voisin hyvin heittäytyä lopuksi elämäksi yksin ja eläisin elämää lemmikkien, vaeltamisen ja kirjaston mukavassa vaikutuspiirissä.

Tuollaiset Kati-naiset ovat muutenkin harvinaisia, se mitä Iltapaskojen sivuilta lukee, ei ole edes aina puoliksikaan totta. Värikynä vaan viuhuu. Ja suurin osa naisista on ihan tavallisia. Puurtavat töissä, puurtavat lastensa eteen ja kaatuvat sänkyyn lähinnä umpiväsyneinä kaikesta puurtamisesta. 

Varmaan fantsu elämä tuolla Katilla, pitäköön elämäntapansa mutta ärsyttää tuo Iltapaskojen uutisointi, koska tavis-naisilla on kiire kaiken muun elämän kanssa. Siinä ei ehdi Kaukoitään lennellä vikittelemään tuntemattomia ja typeriä ukkoja. Jotka ovat (totta kai) pelkän seksin perässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi