Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jorvin sairaala

Vierailija
12.01.2024 |

En ymmärrä mikä ihme siinä on, että melkein aina kun joudun jorviin menemään, oli kyse sitten lapsenlapsesta tai vanhemmistani, niin siellä tuntuu aina olevan ilkeitä hoitajia. Viimeisin tapaus oli, kun äidilleni soitettiin, että hänen pitää tulla osastolle, koska tutkimustuloksista löytyi ongelmia. Äiti sinne sitten vietiin, niin eiköhän jo ensikättelyssä hoitaja alkanut purnaamaan toiselle hoitajalle, ettei hänelle ole laitettu tietoa asiasta, toinen rauhoitteli meitä, että kaikki ok ja selitti asiaa toiselle..tämä negatiivinen hoitaja tuntui olevan ärsyyntynyt meidän tuloon, tuskitteli, kuinka hän arvasi että käy näin, kaksi lähdössä ulos ja kaksi sisään ja valitti kiirettä.saatiin kuulla kunniamme siitä, että takki oli väärässä paikassa ja nyt oli vierailuaika ja sehän nyt on sitten varmaa mitä nyt käy, kun kellään ei ole maskeja, heillä on tarjota niitä. Koko henkilökunta ja vieraat olivat ilman maskia, yhtä vierasta lukuunottamatta, meille vain piti valittaa. Ei tuntunut kivalta jättää äitiä sinne. Onneksi aamulla vaihtuu hoitaja, ehkä parempi tuulinen. Meilahdessa ja peijaksessa kohtelu on aina ihan eriluokkaa, kuin myös lastensairaalassa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää!

olen nähnyt siellä myös erittäin hyvää kohtelua mutta tiedän ettei se ole läheskään koko totuus, ja päivystys nostaa agressiot pintaan viilipytylläkin.

Vierailija
2/2 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse potilaana Jorvissa kolmesti. Joka kerta sain ystävällistä ja hyvää palvelua kaikilta hoitajilta ja useimmilta lääkäreiltä. Kerran yksi lääkäri oli aika tyly ja töykeä. Muuten kuin hän niin 99 % ollut hyvä kohtelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän