HPV papassa
Sain tiedon, että papassa on löytynyt HPV, ei solumuutoksia. Mistä virus on voinut tulla, emme ole mieheni kanssa koskaan olleet muiden kanssa? Aina ennen ollut puhdas tulos.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ette ole koskaan olleet muiden kanssa? Jos tarkoitat että olette toistenne ensimmäiset seksikumppanit, niin sitten et ole kyllä miehesi ainoa enään. Ei se hpv tyhjästä tule vaan seksikontaktista. Eikä tartu vessasta tms
Oikea kirjoitus asu on enää. Jos kirjoitat enään, mä lyön sua nenään.
Mikä tahansa sukupuolitauti on todiste siitä, että jompi kumpi tai molemmat suhteen osapuolet ovat olleet useamman, kuin yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on pettänyt? Vai oletteko luopuneet kondomiehkäisystä. Itse sain hpv ja kunnon kondyloomat pimpsan täydeltä kun aloitin pillerit ja kondomit jäi. Mies oli oireeton kantaja kuten yleensä ovat.
Onko miehesi siis sinun ainut seksikumppanisi? Muutoin et voi mitenkään tietää, keneltä olet HPV:si saanut.
Juu siinä kohtaa oli. Neitsyys meni hänen kanssa, hänellä oli ollut jo pari aiempaa kumppania. 6kk ei mitään oireita, käytettiin kondomia raskauden ehkäisyyn säntillisesti.
Molemmille tehtiin ehkäisyneuvolassa testit jotka oli puhtaat kun aloitin pillerit (hpv ei näy perus sukupuolitautiseulassa). Muistaakseni jokunen viikko kului seksielämää ilman kondomia kun oireet minulla alkoi ja levisi nopeaa tahtia kukkakaalimaiset muutokset. Kumppani sitten kyseli ja hänen eksällä oli ollut kondyloomia, sieltä varmaan oireeton kantajuus tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on pettänyt? Vai oletteko luopuneet kondomiehkäisystä. Itse sain hpv ja kunnon kondyloomat pimpsan täydeltä kun aloitin pillerit ja kondomit jäi. Mies oli oireeton kantaja kuten yleensä ovat.
Onko miehesi siis sinun ainut seksikumppanisi? Muutoin et voi mitenkään tietää, keneltä olet HPV:si saanut.
Juu siinä kohtaa oli. Neitsyys meni hänen kanssa, hänellä oli ollut jo pari aiempaa kumppania. 6kk ei mitään oireita, käytettiin kondomia raskauden ehkäisyyn säntillisesti.
Molemmille tehtiin ehkäisyneuvolassa testit jotka oli puhtaat kun aloitin pillerit (hpv ei näy perus sukupuolitautiseulassa). Muistaakseni jokunen viikko kului seksielämää ilman kondomia kun oireet minulla alkoi ja levisi nopeaa tahtia kukkakaalimaiset muutokset. Kumppani sitten kyseli ja hänen eksällä oli ollut kondyl
Tuskin on ollut miehelläsi oireeton. Näppylät ovat olleet vain häviävän pieniä, koska ne voivat olla niin ihonmyötäisiä, että ainoastaan lääkäri pystyy ne katsomaan sitä varten tarkoitetulla lampulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole koskaan olleet muiden kanssa? Jos tarkoitat että olette toistenne ensimmäiset seksikumppanit, niin sitten et ole kyllä miehesi ainoa enään. Ei se hpv tyhjästä tule vaan seksikontaktista. Eikä tartu vessasta tms
Oikea kirjoitus asu on enää. Jos kirjoitat enään, mä lyön sua nenään.
Minä poika pyöräytän sun munan ympäri sokkelissaan sellaista vauhtia että väri vaihtuu ja tippuu koko tautinen rotisko. Jos ei munaa löydy niin tissin sokkeleissa alkaa jylistä
Se toinen osapuoli on kyllä sitten ollut jonkun muunkin kanssa jossain kohtaa. Jos olisi niin, ettette olisi ollut kumpikaan muiden kanssa, ei sitä hpv:ta olisi tullut.
Lääkärinä ei pitäisi pokka jos jäädyttelisin kukkakaaleja peräaukon ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärinä ei pitäisi pokka jos jäädyttelisin kukkakaaleja peräaukon ympäriltä.
Miksi ei? Tuskin anaaliseksi on lääkärille vieras konsepti tai peräaukko ylipäätään mikään ongelma-alue ihmiskehossa. Sitä kautta tunnustellaan eturauhaset, kaivellaan pukamat sun muut. No et olekaan lääkäri..
No niinpä muttei tarvitsisi olla huolissaan syövästä