Mistä voisi saada rahaa?
Kommentit (108)
Etsit sponssaajia. Esim. normaali yhdyntä 150e, anaaliyhdyntä 200e jne.
Naisilla paljon pienempi ongelma jos rahaa tarvitsee äkkinäisesti jostain. Tuuletinkanava Onlyanss vaan tulille. Koittakaapa miehenä samaa kun ei naiset maksa mistään toisin kuin miehet. Vaan kuinka moni nosta OF tyypeistä jotka itseään mainostaa olis jossain puhelinmyynnissä 5 vuotta taaksepäin kun moista ei ollut muodissa. Koittakaapa miehenä miettiä tapoja muu kuin verollinen työ tienata rahaa mikä ei ole kiellettyä. Itse myyn huonekaluja ja kunnostelen laitteita ja myyn niitä välillä. Ois se helppoa ottaa vaan alusvaatekuvia
Mikä näissä tarinoissa oikein on, kun rahaa ei ole, mitään työtä ei voi tehdä, omaisuutta ei ole rahaksi muutettavissa, mutta toimeentulotukeakaan ei voi hakea. Joku tässä kuviossa mättää.
Kokeile pistää jotain turhaa kampetta myyntiin, aina joku löytää jotain kiinnostavaa nettikirppikseltä. Vähän niin kuin piilottaa kolikot vanhojen takkien taskuihin ja löytää ne myöhemmin, paitsi että täällä joku muu löytää ne sinun puolestasi. Ja hei, jos mietit pitkäjänteistä vaihtoehtoa, https://osakesalkku.fi/ voi olla mielenkiintonen paikka silloin. Ei nyt mitään lottovoittoa, mutta ei haittaa olla kokeilematta. Kunhan muistat olla tarkkana, ettet ala hassata massia mihinkään liian villiin. Leikit löytyy muualta!
Ei ihanteellinen eikä hyvä ratkaisu, mutta osta jtkn Klarnalla tai PayPalilla ja myy pois. Klarnalla voi maksaa myös joissakin ruokaa myyvissä ratkaisuissa... (ei tästä tämän enempää). Tämä siirtää maksua kuitenkin hetkeksi, mutta onhan nämäkin maksettava pois. Joskus hätä ei lue lakia. :/
Itse sain ihan hyvin lisätuloja myymällä vanhoja kultakoruja, joita ei enää tullut käytettyä. Prosessi oli tosi helppo: laitoin korut postissa ja rahat tulivat nopeasti tilille. Jos sinulla on käyttämätöntä kultaa, niin kannattaa vilkaista vaikka www.verkkokulta.fi sieltä löytyy selkeät ohjeet ja voit pyytää arvion ennen myyntiä.
Ite oon saanut myymällä omia reseptilääkkeitä.
En voi tehdä nyt työtä.
Ap