Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huulitäytteet on niin suosittuja vaikka ne näyttävät kamalilta?

Vierailija
12.01.2024 |

Varsinkin luonnostaan kapeahuulisella täytetystä alahuulesta tulee ruman leveä suorakaide. Ihan kauheita vaikka eivät olisi mitenkään övereitä, huulten malli muuttuu rumaksi ja täyteaineen todellakin huomaa ihan jokainen näkökykyinen.

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan lihavuusleikkaus maksaa. On ihan valtava hyllyvä maha. 

Oksettavia nuo hyllyvät mahat ja niiden hankkijat kuvittelevat olevansa jotenkin seksikkäitä ja itsevarmoja. :D Eihän perseen kuulu olla ihmisen etu- vaan takapuolella. :D

Hoikkana ihmisenä nauran noille ja katson miten roikkomahat ikääntyvät leikkauksineen, kyllä litteä luomumaha on vaan niin kaunis. :D 

Läskistä röllykästä tulee lähinnä mieleen kivespussit tai gambialainen naisvanki. :D

Vierailija
162/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan lihavuusleikkaus maksaa. On ihan valtava hyllyvä maha. 

Kai sen maha rummun leikkaus on yli 5000 jos itse joutuu maksamaan joten varmaan on vaan sitä likaämpäriä vaan kannettava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne monien mielestä näytä, kun suht suosittuja ovat. Miehet myös tuntuvat kovasti kuolaavan näitä instanaamoja. Se taitaa aloittajaa harmitella.

Mitä siitäkin miesten kuolauksesta saa! Kerropa!

Minua on miehet aktiivisesti lähestyneet ja kehuneet 30 vuotta! Ei vaikuta millään tavalla eikä kauheasti edes kiinnosta!

Sen sijaan suhteet ovat aina riski. Riski tauteihin, tartuntoihin, henkiseen tai fyysiseen väkivaltaankin jopa. Siihen päälle hedelmällisessä iässä olevilla riskit raskauksiin. On myös miehiä, jotka jäävät vainoamaan. Ihan ylikeulitttua nää miesten kuolaamiset. Olen asiantuntija nimittäin. Olen välttänyt monet ansat omaamalla älliä ja koska en ole RAHAN perään. 

LÄÄKKEET!

Vierailija
164/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjioittanut koko ketjun täyteen, yritätkö muokata mielipiteitä?

Vierailija
165/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se aina, kun ei raukalla muutakaan elämää ole.

Vierailija
166/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin kaula kun Jassulla, elikkä ei kaulaa ollenkaan. Kukahan leikkaisinuo makkarat pois kun näytän porsaalta. 

Sama täällä. T. Taija

Vierailija
167/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se aina, kun ei raukalla muutakaan elämää ole.

Luulen että on sukua sielultaan Jassulle. Sen näkee joka ketjussa. On kiva sitä hulla härnätä. 

Vierailija
168/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin kommenttini on sivulla 3. Loppui mielenkiinto koko keskusteluun, kun tulitte tänne huutamaan ja spämmäämään. Sitä ennen keskustelu oli ihan asiallista.

Ap

Vierailija
169/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies jolla oli  nuorena pulleat huulet luonnostaan, minua ne ei haitanneet, mutta erästä pientä lasta kylläkin.Kun olin myymälässä myyntihommissa sinne saapuivat äiti ja tuo mainittu pieni lapsi, joka kysäisi äidiltä minun kuullen : Äiti, miksi tuolla sedällä on noin isot huulet ? Johon minä vastasin : Kun setä kuolee niistä tehdään attasea-salkun kahvat. Äiti tarrasi lasta kädestä ja samantien he häipyivät...

Vierailija
170/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut vastaan huulitäytteisiä ihmisiä. Johtuu varmaan siitä, etten asu WT keskuudessa?

Vierailija
171/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen paska puhuja ei muuta kenenkään mielipiteitä.. Säälittää sen surkeat töherrykset. 

Vierailija
172/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarahuulet on kuin tulehtunut alapää. 

Vierailija
173/213 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisivat venyttää kaulaa, jota monella ei ole.

Charlotta

Vierailija
174/213 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että lahnan erottaa jo huulista.

Vierailija
175/213 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kyllä ketään haukkua tai arvostella heidän päätöksistä, mutta eivät nuo kyllä omaakaan silmää miellytä. Ehkä jonkun silmään ne sitten näyttävät kivalta, en tiedä.

Nuo täyteaineet on myös haitallisia. Eivät poistu kehosta niin kuin on kuviteltu. Aiheuttavat myös jatkuvan tulehduksen niihin ympäröiviin kudoksiin.

Toivoisin kaikille kykyä hyväksyä itsensä sellaisena kuin ovat. Aika överiksi mennyt tämä yhteiskunnan ulkonäkökeskeisyys. On tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
176/213 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 55 eikä mun ylähuuli mihkään oo hävinnyt. Ohuita ryppyjä on tullut kyllä. Ja sellainen suupielestä alkava juonne alaspäin ja nenänpieleen. Mutta mitäs tuosta! Enemmän vatuttaa sairaudet, aistien heikkeneminen ja säryt, joita tulee ikääntymisen myötä.

Ei se vielä ole hävinnyt. Sairaudet ei katso ikää. Mulla todettiin selkäsairaus 30v. Krooniset kivut alkoi 37v. Olen 53v. Mulla on monia vaivoja. Olen osatyökykyinen.

No, aloituksen aihe oli huulitäytteet, joten en ala kilpailemaan sairauksilla.

Totean vain, että luomuna vanheneva nainen on takuulla kauniimpi vanhana -kuin eri tavoin operoitu.

Ja esim harmaa hoidettu hius on kauniimpi kuin haalistuneesta väristä pilkottava juurikasvu.

Vierailija
177/213 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täyteläiset luonnonhuulet ja kaunis amorinkaari , korostan sitä oikein tahallaankin, että näkee, että on aidot. Aidosta ollaan kateita. Osto osat saa ostolla

huulitäytteiset epätoivoisia kaksi suoraa rullaa päällekkäin, ei mitään nättiä amorinkaaria

katsokaa esim. Rihanna, näkyvä amorinkaari luomuhuulissa.

jännä että nää tekohuulet saa ohuthuulisia lapsiane onnistuukin perimään ne vähiten nätit piirteet, kuin opetukseksikin..

Täällä myös täyteläiset huulet amorin kaarilla. En muuten meikkaa mutta olen alkanut käyttää silloin tällöin huulipunaa ja rajauskynällä korostamaan kaaria.

Vierailija
178/213 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa naisten leikellä itseään miten ne haluaa, ei ne sitä miesten takia tee.

Miesten oksettavat käsitykset kauneudesta joutaa muutenkin romukoppaan. Hyi, yök kaikille miehille. Ja huutista.

Vierailija
179/213 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään tuota. Kuvitteleeko jotkut että miesten mielestä on jotenkin seksikkäämpi kun huulet on töröllään ja normaaleita tuplasti turpeammat ja tämän takia piikittävät itseensä ties mitä myrkkyjä. Ihan kamalia pahkuraisia ja epätasaisia huulia näkee ja sivusta katsottuna on kuin olisi joku Ankan nokka. Olkaa naiset luonnollisella tavalla vaan kauniita, se riittää ja suurin osa miehistä arvostaa sitä enemmän kuin jotain ylitällättyä silikoninaamaa ja maalipurkkia jota ei uskalla edes koskea ettei se pakkeli tartu.

Vierailija
180/213 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen täytteisiin. Olen laittanut huuliin kolmesti, rahaa mennyt kruunuissa joku 10 000.

On ollut sen arvosta, nyt mullakin on ylähuuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä