Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JUURI NYT: Ylen päällikkö massiivisen persujen maalituskampanjan kohteena!

Vierailija
12.01.2024 |

Ylen yleisövuorovaikutuksen päällikkö Sami Koivisto jakoi X:ssä Ylen vastineen presidenttiehdokas ja eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon (ps) esittämille syytöksille omalla saatetekstillään tiistaina 9. tammikuuta.

Tuhansia viestejä (joista monet asiattomia) käsittäneen maalituskampanjan jatkoksi persumedia Suomen Uutiset teki minusta kiusaamisjutun. Mitähän seuraavaksi? Tämä puolue ei totisesti tunnu kaihtavan keinoja kun joku vastuullisen median henkilö otetaan maalitauluksi, Koivisto kirjoittaa X:ssä.

Perussuomalaisten oma media Suomen uutiset julkaisi artikkelin, jossa Koivistoa muun muassa syytetään uhriutumisesta. Jutussa esitetään, että Koivisto syyttää perussuomalaisia perusteetta maalituksesta, vaikka häneen kohdistuva häirintä on tapahtunut Halla-ahon kritisoimisen seurauksena.

Useampi perussuomalaisten poliitikko on kommentoinut Koiviston julkaisuja X:ssä. Esimerkiksi perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä kommentoi Koiviston julkaisua kutsumalla häntä Ylen propagandistiksi. Myös kokoomuksen kansanedustaja Tere Sammallahti on ottanut asiaan kantaa vihjaamalla, ettei Koivisto ole poliittisesti neutraali.

Koivisto kertoo Iltalehdelle, että hän on saanut parin päivän aikana tuhansia viestejä, joissa hänelle muun muassa vaaditaan potkuja.

Ilmiannoin tänään esimerkiksi sellaisen kommentin, jossa sanottiin, että minun h i r t t ä m i n e n   torille olisi demokratiaa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ecf4d45-6a56-4f82-8cb8-76bede6ee…

Viimeksi syyskussa persut hyökkäsivät naanatlailaisen kokoomuspoliitikon kimppuun, kun tämä oli vaatinut Junnilan eroa kunnanvaltuustosta.

https://www.ts.fi/uutiset/6103725

Sellaista. Demokratiaa puoluelehtetä myöden.

Kommentit (256)

Vierailija
121/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset rakentavat kovaa vauhtia Suomeen naapurikyttäysjärjestelmää. Sellaista kun oli Itä-Saksassa.

Vierailija
122/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä- Anttila on iso vitsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo lapsien kutsuminen eläimiksi oli minulle viimeinen pisara. Persut edustavat puhdasta pahuutta. 

Eiväthän he sitä ole koskaan salailleet. Pahuus, valehtelu, väkivalta ja haukkuminen on aina ollut heidän toimintatapansa. Olen itse yllättynyt siitä, kuinka paljon pahoja ihmisiä Suomesta löytyy.

Puhut nyt siis verisen sisällissodan aloittaneista demareista?

Puhutaan siis tämän vuosituhannen asioista, ei viime vuosisadan asioista, mutta persut ei malta olla sanomatta WHATABOUT!!!

Kun muuta perustelua ei päästä löydy.

Vierailija
124/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset rakentavat kovaa vauhtia Suomeen naapurikyttäysjärjestelmää. Sellaista kun oli Itä-Saksassa.

Juu. Kaikkia erilaisia ihmisiä pitää vainota.

Vierailija
125/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo lapsien kutsuminen eläimiksi oli minulle viimeinen pisara. Persut edustavat puhdasta pahuutta. 

Eiväthän he sitä ole koskaan salailleet. Pahuus, valehtelu, väkivalta ja haukkuminen on aina ollut heidän toimintatapansa. Olen itse yllättynyt siitä, kuinka paljon pahoja ihmisiä Suomesta löytyy.

Puhutaan siis tämän vuosituhannen asioista, ei viime vuosisadan asioista, mutta persut ei malta olla sanomatta WHATABOUT!!!

Sellaisia te sosialistit olette. Omat sisällissodan aloittamiset halutaan lakaista maton alle kun pitää lobata putinin kaasuputkia ja venäläisten viisumivapauksia.

Vierailija
126/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle - vastuullinen media....päivän paras tsoukki

Heitäpä tähän yksi vastuullinen media, kiitos jo etukäteen.

En nyt ihan logiikkaasi ymmärrä koska muiden medioiden mahdollinen vastuullisuus tai vastuuttomuus ei muuta yleä miksikään.

Laatua löytyy esim. seiskalta koska nuo tarkistaa juttujensa lähteet paljon tarkemmin kuin vaikkapa nähtävästi hesari. Enkä ylestäkään ole hirveän vakuuttunut jos nuo heittelee tuollaisia mutukommentteja pitkin somea johtajiensa toimesta. 

Tyypillinen persukommentti, että seiskan paparazzit on muka toimittajia, ja vieläpä vastuullisia sellaisia. Eihän persut edes ymmärrä mitä journalismi on.

Jussi myi kotielä...tyttärensä ylioppilasjuhlat Seiskalle. Vastuullista journalismia parhaimmillaan.

https://www.seiska.fi/kotimaa/jussi-halla-ahon-hilma-tytar-paasi-yliopp…

Vierailija
127/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen persujen tekemä ulostulo yleä vastaan on kääntynyt persuja itseään vastaan. Kaikki nämä ulostulot vaikuttaa siihen, että ylen rahoituksen leikkaaminen on aina vain vaikeampaa ja vaikeampaa. 

Muiden puolueiden poliitikoilla on hankalampaa kajota ylen rahoitukseen, kun persut tahtomattaan pelaa kaikilla ulostuloillaan ylen hyväksi. 

Miten voikin yhdessä puolueessa olla noin paljon idiotismia ja ymmärryksen puutetta siitä, miten reaalimaailma toimii?

Tämä! Lisäksi PS:n puoluetoimistolla on unohtunut se fakta, että yle ei ole hallituksen alainen yhtiö, vaan koko eduskunnan alainen. Yleen kohdistuvat päätökset tarvitsevat kaikkien eduskuntapuolueiden hyväksynnän.

Onneksi tämmöinen laki säädettiin kauasnäköisesti aikoja sitten juuri sellaisia tilanteita varten, ettei kulloinkin  hallitusvastuussa oleva taho voi vaikuttaa ylen riippumattomuuteen. 

Vierailija
128/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei demarit ole enää hallituksessa. Alkaisi muuten toinenkin sota Euroopassa ja tulisi uusi globaali pandemia. Lisäksi maahan otettaisiin venäläisiä ainakin sellaiset puoli miljoonaa.

Vierailija
129/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia te sosialistit olette. Omat sisällissodan aloittamiset halutaan lakaista maton alle kun pitää lobata putinin kaasup

Voi sitä persujen ulinaa joka kerta kun kysellään Purran ja Halla-Ahon nettikirjoitusten perään. Ei saisi kaivella menneitä!! Vai miten se meni.

Vierailija
130/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee niin tuntuu että keskustalaisittain  perinteistä  ja sovennollista kompromissiajattelua ja rauhanrakennusta tarvitaan tämän päivän  Suomessa kipeästi.

Äänestetään rauhanrakentaja Rehn presidentiksi

.Vaara näyttää olevan että Suomi jakautuu kahtia USAn tapaan,  keskenään taistelevaan oikeistoon ja vasemmistoon. Siellä mitkään uudistukset eivät etene, koska  periksi ei voi antaa eikä vastapuolen hyviäkään ideoita voi koskaan kannattaa vaan niitä pitää vastustaa raivokkaasti.

Rauhallinen ja sivistynyt keskustalaisuus olisi tarpeen kaikissa yhteiskunnissa ja valtioissa, jotta yhteiskunnan uudistukset etene

Vierailija
131/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsien kutsuminen eläimiksi. Hieman vetää itkua tihrustava sosialisti taas mutkia suoraksi. 😂

Totta. Halla-aho vertasi suomalaisia nuoria - ei siis lapsia - kotieläimien tasoisiksi. Eli pitää siis sitä samaa väestöryhmää kotieläimien tasoisina, jonka äänien avulla persut ohittivat demarit vaaleissa ja varmistivat näin hallituspaikkansa (nuorien keskuudessa PS oli suosituin vaaleissa, toisin kuin muissa ikäryhmissä).

No, eipä ole halla-aho ainoa persu joka tässä viime aikoina on nuoria haukkunut.

Vierailija
132/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei demarit ole enää hallituksessa. Alkaisi muuten toinenkin sota Euroopassa ja tulisi uusi globaali pandemia. Lisäksi maahan otettaisiin venäläisiä ainakin sellaiset puoli miljoonaa.

Oletpa yksinkertainen.

Vierailija
133/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein. YLEä on syytäkin arvostella.

Kun USA nyt iski Britannian kanssa huhtikapinallisia vastaan, niin YLE tapansa mukaan taas pyysi aamu-uutisiin Hannu Juusolan määkimään iskun mahdollista riskeistä. Eikö YLELLÄ muita kontakteja muita kuin vasemmistoon kallellaan olevat Juusola ja Stewart. Samat lässytykset voi kuulla Le Anderssonilta. 

Voe voe sentään kun olet saanut pahan mielen, kun joku on puntaroinut iskun mahdollisia riskejä.

Mitä toimittajan sitten olisi pitänyt kysyä?

Vierailija
134/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ja pikkuhalla-ahot tällä palstalla kertovat omalla älyvapaalla käytöksellään syyn sille, miksi Halla-ahosta ei koskaan tule Suomen presidenttiä. Suorastaan ulvovat Älä valise minua!. Vähän kuin jääkiekossa ampuisi jatkuvasti omaan maaliin ;)

Vierailija
135/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho ja pikkuhalla-ahot tällä palstalla kertovat omalla älyvapaalla käytöksellään syyn sille, miksi Halla-ahosta ei koskaan tule Suomen presidenttiä. Suorastaan ulvovat Älä valise minua!. Vähän kuin jääkiekossa ampuisi jatkuvasti omaan maaliin ;)

Kyllähän te kaasuputkisosialistitkin näytätte ketjussa parasta osaamistanne. 😂

Vierailija
136/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsien kutsuminen eläimiksi. Hieman vetää itkua tihrustava sosialisti taas mutkia suoraksi. 😂

Totta. Halla-aho vertasi suomalaisia nuoria - ei siis lapsia - kotieläimien tasoisiksi. Eli pitää siis sitä samaa väestöryhmää kotieläimien tasoisina, jonka äänien avulla persut ohittivat demarit vaaleissa ja varmistivat näin hallituspaikkansa (nuorien keskuudessa PS oli suosituin vaaleissa, toisin kuin muissa ikäryhmissä).

No, eipä ole halla-aho ainoa persu joka tässä viime aikoina on nuoria haukkunut.

Et ole tarpeeksi fiksu ymmärtämään mitä Halla-aho tarkoitti. Hän tarkoitti että kysymys oli typerä.

Vierailija
137/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nuoret, tehkää joukolla rikosilmoitus siitä että Halla-aho nimitti teitä kotieläimiksi.

Kysessähän oli Halla-ahon suusta selkeästi valheellinen väite ja "vaikka ihminen olisikin aiemmin sietänyt jotakin, mikä ei ole oikein, luoko tämä hänelle velvoitteen sietää sitä jatkossakin". Ei luo. Ei ainakaan Halla-ahon mielestä.

Vierailija
138/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koska itse edustat lukutaidottomuutta ja typeryyttä. 

Vierailija
139/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö itkeä vai nauraa? Aikuiset ihmiset riitelee somessa täysin tyhjänpäiväisistä asioista. Suksikaa vi........ ääliöt.

Entä sinä? Miksi täällä roikut? Sukuvika kun suksi ei luista edes v.., ääliö.

Vierailija
140/256 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koska itse edustat lukutaidottomuutta ja typeryyttä. 

Moi, Jani! Eikö työt maistu?