Mikä saa nuoret miehet matkustelemaan Japaniin?
Miksi eivät matkustele Skotlantiin tai Italiaan? Miksi juuri Japani on nuorten miesten matkailukohteena?
Kommentit (29)
Nuori mies matkusti Japaniin Ja pani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurissa on paljon i n s e l e i l l e sopivia piirteitä
Eli nyt nuoret miehet ovat inceleitä. Vapaaehtoisesti sinkku mies ei ole inceli. Eikä Japanissa lomailu tee miehestä inceliä. Olisiko korkea aika lopettaa tuo miesviha? Teet itsestäsi pellen. :D
Terve M28!
Ruokakulttuuri? Kamppailulajit? Kieli? Työ? Nämä ovat tuntemieni miesten Japaninmatkojen syitä.
Ne jotka ovat käyneet Japanissa niin ovat jo kutakuinkin Euroopan kolunneet.
Japanilaiset miehet ovat mielummin sinkkuja kuin naisen kotiorjana, joten japanilaiset naiset haluavat suomalaisia miehiä.
https://www.flashpack.com/solo/travel/why-japanese-men-choosing-single-…
Japsinaiset ei kyllä helpolla pinppiä anna. Että pillun perässä ei kannata Japaniin lähteä
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ruoka halpa kalja ei muslimeja
Andy
Japanissa on wikipedian mukaan saman verran muslimeja kuin Suomessa.
Käytiin veljen kanssa viime vuonna Japanissa, syynä ihan puhdas mielenkiinto.
Olihan siellä paljon nähtävää ja koettavaa.
Ei meillä ollut niinkään mitään suunnitelmaa. Itse halusin vain ehdottomasti nähdä taistelulaiva, nyt museolaiva, Mikasan ja veli halusi nähdä ja käydä Tokiossa Yaesun maanalaisessa ostarissa yhden liikkeen katsomassa. Muuten oltiin listattu etukäteen vain paljon paikkoja joista sitten valittiin aina joku Tokio-Hiroshima välisellä reissulla.
Oli edellä mainitut, Akihabaran alue Tokiossa, Awashiman saari, Hyvää Matkaa-liike Shibuyassa, eläintarhoja, Fuji/Fujinomiya ja tietenkin itse Fuji-vuori, monia temppelialueita, Hamamatsussa akvaario, Maneki Neko-museo Nagoyassa, Arashiyaman apinapuisto, monta linnaa - Kyoton, Nagoyan, Himejin, Fukuyaman, Osakan ynnä muita, Kyoton valtava juna-asema, Kobessa wagyu-nautaa tietenkin, muutamat taidemuseot, Kuressa laivastojuttuja, Hiroshiman muistomerkit. Nämä nyt noin nopeasti päästä revittynä.
Mukavinta siellä on se kulkemisen helppous ja turvallisuus.
Ei tarvinnut myöskään paljoa reppua tai taskujaan varjella näpistelijöiden takia mikän on ongelma paikoin esim. Etelä-Euroopan maissa
En ymmärtänyt kysymystä lainkaan, mikä palsta huomioden ei yllätä lainkaan.
Näissä tämän tyyliusissä avauksissahan ei tietenkään taustoiteta kysymystä mitenkään, eikäå varsinkaan laiteta mitään linkkiä mahdollisesti aihetta avartavaan artikkeliin.
Itse siis en ole ollut nuori mies enää pitkään aikaan, eikä minulla ole hajuakaan nuorten miesten matkustustottumuksista eikä varsinkaan heidän suosikkikohteistaan. Jotenkin kuitenkin epäilen, että mistään nuorten miesten massamatkailusta ei Japaninmatkailussa ole kyse.