Me tullaan näkemään seuraavan muutaman vuoden aikana paljon UFOIHIN liittyviä juttuja mediassa. Keskustellaan tarkoituksesta
Mä en ole itse varma mihin suuntaan mä kallistun tässä asiassa, mutta vaihtoehtoja on muutama
- Joko ihmiskuntaa aletaan nyt oikeasti valmistelemaan Disclosureen ja jotain isoa on tapahtumassa muutamien vuosien sisällä, tähän viittaa moni asia mitä viimeaikoina on tapahtunut.
Tai
- Koko juttu on näiden pahojen voimien masinoimaa pelleilyä ja kaikki perustuu tulevaan huijaukseen missä saatetaan näyttää taivaalla jotain ja tehdä siitä paniikki ja ajaa taas erilaisia asioita sen varjolla tähän yhteiskuntaan. Tälle operaatiolle on myös nimi olemassa.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon et tätä ei haluta tuoda julkisuuteen koska se pistäis kaiken uusiks täällä. Miettikää nyt itse
Jos ihmisille kerrotaan että täällä on vierailluit "muita" tuhansien vuosien ajan, se tuhoaa kaikki valtauskonnot samantien ja kaiken muunkin mitä ihmisille on "opetettu" vuosien saatossa. Se olis ihan liian iso pala purtavaksi, se aiheuttaisi aivan älyttömän kaaoksen tällä planeetalla.
No kuka puusilmä haluaa elää valheessa? Kyllä minä mieluummin kuulisin totuuden. Uskonnoista ollaan luopumassa muutenkin, ainakin täällä pohjoismaissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ovat tulleet pelastamaan meidät itseltämme.
Toivottavasti tulisivatkin, ennenkuin on liian myöhäistä. Onhan tämä onnettomaksi menossa, planeetan tila siis.
Veikkaan että 90% niistä "UAP" ja yleensäkki UFOilmiöistä on ihmisten omia aluksia, salaisia sellasia. Teknologia on oikeasti paljon kehittyneempää mitä normaalille ihmisille kerrotaan.
Ja näitä siis omaa kaikki suurvallat, huom suurvallat.
Otetaan esimerkkinä Yhdysvallat: Se syy miksi heidän johtokaan ei tiedä näistä on yksinkertaisesti se että nää tahot ei työskentele Presidenteille eikä muille virkamiehille, vaan nää tahot toimii ihan omalla budjetillaan yksityisesti. Ne ei vastaa toiminnastaan kenellekkään. Yhdysvaltojen pimeät budjetit on vuosittain aika suurta luokkaa, jokainen voi miettiä mihin ne rahat menee.
Saisi tulla vaan, en pistäisi enää vastaan
27.1 tv 6, oli uusi kausi "ufojen arvoitus".
Vierailija kirjoitti:
27.1 tv 6, oli uusi kausi "ufojen arvoitus".
Korjaan 27.01.2024 klo 18.50 oli.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan luomia ne on ufojen ajajatkin.
Tai sitten ufot ovat luoneet meidät me olemme vain heidän tekoäly kokeilu.
Tää nainen selitti mun mielestä hyvin tän ilmiön mitä me todistetaan, ilman että puskee omia mielipiteitään kenellekkään
Tällä uutisoinnilla kuten scifin tuottamisella halutaan valmistaa ihmiset siihen kun yhteydenotto julkistetaan.
Vierailija kirjoitti:
kuuntelin profetian mieheltä joka oli nähnyt Jeesuksen, Jeesus sanoi, että juuri ennen Hänen paluutaan mediassa ja joka puolella puhutaan alieneista ja ufoista. Nyt se on alkanut. pian on Tempaus.
Minäkin olen nähnyt Jeesuksen. Kertoi, että hän ei itse pääse tulemaan, mutta että minä voin toimia sijaisena ja olla uusi messias. Pakkohan sun on uskoa, kun mä niin sanon. Toi on mun profetia.
Jestas, että ihmiset on hölmöjä.
Oletteko huomanneet, että lasten piirretyissä on valtavasti avaruus ja ufo-otuksia? On monenlaista kolmisimää, räpylää, outoa piirrettä näillä kosmisilla kulkijoille. Ja kirjastosta löysin lasten kuvakirjan, Mitä teet kun kohtaat avaruusolennon? Aikuisten kannattaisi myös lukea. Näin meitä valmistellaan tapaamisiin näiden universumin asukkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Epäilevät voivat sitten selittää nämä ( tässä vain yksi esimerkki kymmenistä)
Miksi pitäisi selittää?
Videolla näkyy jotain. Se siitä.
Kunhan kiiltäväpukuiset Siriuksen suunnalta tulevat morjestamaan, uskon.
Siihen asti se on vain epämääräinen video, jossa on jotain.
T: nimim. Assburger
No siksi jos kerta olet 100% kieltäjä.Miksi kiellät,setä selittää vaan,ai niin,mutta kun ET osaa,kunhan lääpÄtät!
Ap:lla jutut sakeutuu jokaisessa aloituksessa, ja näköjään saa aina enemmän foorumin sekopäitäkin mukaansa.