Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattikoulusta suoraan hyvälle palkalle?

Vierailija
11.01.2024 |

Kertokaa ammattikoulun aloja mistä pääsee suoraan hyville palkoille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä palkka.

4000€/kk tai enemmän.

Vierailija
22/26 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi hyväksi palkaksi, tuskin amiksesta sellaiselle pääsee.

Eikä nyt ihan suoraan, mutta vuoden töissä olemisen jälkeen aloin suorittamaan ammattitutkintoa. Siinä kesti vähän vajaa vuosi. 

Ja ammattina maalari, palkka n. 18e/h tuolla koulutuksella minimissään tes mukaan, itse sain pari euroa enemmän kun olin jo aiemmin puhunut henk kohtaista lisää siihen päälle, eikä sitä saanut pois ottaa vaikka palkkaryhmä nousi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime lama ja korona ei siis opettanut mitään yrittäjyyden ihanuudesta.

Sehän riippuu niin alastakin tämä yrittäminen.

Vierailija
24/26 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi saada heti enemmän palkkaa kuin muut? Oletko jotenkin ylivoimaisen hyvä jossakin? Kyllä olisi syytä hankkia ensin kokemusta ja näkemystä alasta ollakseen palkkansa arvoinen tekijä.

Vierailija
25/26 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi hyväksi palkaksi, tuskin amiksesta sellaiselle pääsee.

Eikä nyt ihan suoraan, mutta vuoden töissä olemisen jälkeen aloin suorittamaan ammattitutkintoa. Siinä kesti vähän vajaa vuosi. 

Ja ammattina maalari, palkka n. 18e/h tuolla koulutuksella minimissään tes mukaan, itse sain pari euroa enemmän kun olin jo aiemmin puhunut henk kohtaista lisää siihen päälle, eikä sitä saanut pois ottaa vaikka palkkaryhmä nousi :)

Niin talo kuin automaalarit pyörii tänä päivänä vahvasti ulkomaalaisen halpatyövoiman turvin.

Vierailija
26/26 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi saada heti enemmän palkkaa kuin muut? Oletko jotenkin ylivoimaisen hyvä jossakin? Kyllä olisi syytä hankkia ensin kokemusta ja näkemystä alasta ollakseen palkkansa arvoinen tekijä.

Kysyn siksi että löytyy jo useampi ammattitutkinto ja nyt haen AMK:hon. Mietin vain onko se ainoa keino päästä leivän syrjään kiinni.

-ap