Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan käskenyt lasteni isää laihduttamaan, kun hänellä nousi paino. Rakastin häntä juuri sellaisena kuin hän oli.

Vierailija
11.01.2024 |

Näin jälkikäteen ajattelen. Olemme siis eronneet lähes 20 vuotta sitten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimo minuakaan käskenyt laihduttamaan, mutta ei kyllä rakastanutkaan.

Vierailija
2/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Minä käskin vaimoa laihduttamaan koska läskit ei kiihota. Rakastan häntä nyt hoikkana selvästi enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käskenyt minäkään. Sitten hän kuoli sydänkohtaukseen, joka luultavasti olisi ollut vältettävissä terveellisimmillä elintavoilla. En olisi leski, jos olisin saanut hänet elämään terveellisemmin, mutta nyt on liian myöhäistä. Huolehtikaa läheisistänne.

Vierailija
4/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minä käskin vaimoa laihduttamaan koska läskit ei kiihota. Rakastan häntä nyt hoikkana selvästi enemmän.

Ja tää on selvästi naisen kirjoittama provo

Vierailija
5/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sama, rakastan miestäni oli hän minkä painoinen tahansa. Mutta ylipainoon liittyy terveysriskejä ja siksi olen yrittänyt saada miehen painoa alaspäin, tukemalla häntä painonpudotuspyrkimyksissä. Patistin häntä myös varsin aktiivisesti lääkäriin kysymään laihdutuslääkkeestä siinä vaiheessa, kun hänellä oli jo kaksi ylipainoon liittyvää sairautta. Hän saikin lääkkeen ja on nyt jo 20 kiloa kevyempi ja paljon paremmin voiva. Haluan pitää hänet pitkään elossa ja hyväkuntoisena.

Vierailija
6/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma ettet käskenyt, sillä se että yrittää käskeä aikuista ihmistä ei ole tervettä. Sekin on hienoa että rakastit, mutta ei ole väärin sekään jos joku muu kokee kumppanin vähemmän viehättävänä lihomisen myötä.

Vierailija
7/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tää on selvästi naisen kirjoittama provo

No ei, vaan miehen.

Vierailija
8/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusten perusteella sekään ei ole hyvä kun pysyy laihana. Kahdessa pitkässä suhteessa siitä sai kuulla. Kun voi syödä ja juoda miten haluaa eikä liho niin se on ihan selvästi ärsyttävää. En oikeasti aina ymmärrä naisia.

Vierailija
9/9 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu paskaa. Joka naiselta tulee pientä hienovaraista piikittelyä aina jos noin käy. Sitä en sitten tiedä tuleeko se tiedustettuna tai tiedustamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi