Tein itse kaksi jätti Big Mac hampurilaista 6 eurolla
Oli nimittäin iso ja herkullinen bicmac hamppari. Kyl lähti nälkä moneks tunniks. Illalla syön toisen.
- 2kpl isoa pihviä itse tehty luomu jauhelihasta 17% 2,5e (punalaputettu)
- 2kpl isoa Itse tehtyä briossia 0,80e (arvio)(jauho, hiiva,muna,maito,voi,seesaminsiemen)
- 4 siivua tuorejuustoa 0,80e
- sipuli 0,20e
- maustekurkku 0,2e
- jääsalaatti 0,8e
- Ite tehty kastike 0,50e (arvio) (majoneesi,maustekurkku, sinappi, paprikamauste, sipulimauste, valkosipulimauste)
Kommentit (29)
Miksei työttömät sitten ala tekemään näitä? Helppo homma ja 100% jotain, en ihan ymmärtänyt, mutta kuulosti markkinaraolta.
Minä tein lämpimän pihvivoileivän ja se kustansi seuraavaa:
- asunnon hankinta takuuvuokra ja kuukausivuokra 3 x 650
- taksimatka kauppaan ja takaisin 55
- paistinpannu 70
- ruoanvalmistusruoka 5
- keittiöalkoholit 89
- leipä 1.59
- pihvi 3.75
- juusto 1.19
Eli loppuperimänä Mäkkäri olisi tullut halvemmaksi.
Raikastitko tuon punalappuisen ensin pakkasessa?
Ensin pitää ostaa 50 eurolla tarvikkeet, joista sitten käytetään euro hampurilaista kohden.
Sitten kaapissa on seesaminsiemeniä ym.seuraavat 3 vuotta, kunnes ne tulee heitettyä roskiin.
taidat tehdä tollasia aika usein, ulkomuodosta päätellen..
Vierailija kirjoitti:
Miksi Bic Maciä? Se bicmacin majoneesi ei ole hyvä! Olisit tehnyt ihan oman hampurilaisen, etkä yrittänyt imitoida hampurilaista, joka jo lähtökohtaisesti ei ole paremmasta päästä!
Itse en koskaan teen tuplahampurilaisia ylipäätänsä. Ne ovat liian korkeita. Ennemmin teen jokaisella syöjälle kaksi hampurilaista!
Mulle se majoneesi on ainut syy ostaa silloin tällöin Big Mac. 😄
Lidlistä ostin paketin naudanlihapihvejä ja cheddar-juustoa, majoneesia, tomaattia. Suolakurkkua väliin niin teen hampurilaiset mulle ja miehelle. Hampurilaispaikkojen hinnat vaan nousee ja nousee. Missä lienee tulee se raja että asiakkaat häipyy.
Mikä tästä tekee Big Mac- hampurilaisen?
Tee ennemmin kaupan 17%:ia rasvaa sisältävästä naudanjauhelihasta! Tulee parempaa! Ja varo, ettet paista hampurilaispihviä liian pitkään! Se menee kuivaksi.