Muodin huipulle Suomi 4. kausi
Uusi kausi, uusi keskustelu! Suunnittelijat on julkaistu, mitä mieltä? Esittelyt löytyy täältä:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f2fbda81-4912-47eb-9f05-449b8b2…
Muodin huipulle alkaa MTV Katsomossa ja MTV3-kanavalla to 8. helmikuuta klo 20. MTV Katsomo+ -tilaajille seuraava jakso ennakkoon.
Sitten vaan odottelemaan kauden käynnistymistä!
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli muotinäytös, ja ohjelma muotisuunnittelukilpailu. Menee metsään, jos näitä asuja katsoo sillä silmällä, voisiko itse käyttää juuri esillä olleita vaatteita. Näissä vaatteissa suunnittelijat esittelevät ideoita ja linjauksia, joista joitain piirteitä sitten voi siirtyä tuotantoon.
Mitä piirteitä esim. Katariinan teltoista voisi siirtyä tuotantoon?
Hmm kuulin tai ymmärsin varmasti väärin sitten että voittaja saa mallistonsa Stockmannille myyntiin - varmasti hiomisen kautta mutta ehkä kuitenkin?
Miron asut oli todella vanhanaikaisia. Ei mitään uutta ja innovatiivista. Kamalat ja halvan näköiset kankaat. Sami Sykkö koko kauden vaan kehunut ja ylistänyt Miroa ja varmaan hänen ansiosta Miro pelastunut pudotuksilta. Todella ärsyttävää huomata miten yhtä tiettyä kilpailijaa suositaan koko kauden ajan. Carlan ja Katariinan töistä pidin koko kauden ajan mutta finaalissa molemmat vähän floppasi, Mirolla kuitenkin mielestäni kirkkaasti huonoin ja tunkkaisin mallisto.
Vierailija kirjoitti:
En voi katsoa tuota Miroa kun viikset piikittää silmään.
Leikkaa ne. Viikset on nou nou ja isoin turn off.
Anglismit! Ihan hirveitä! Vesittyy kaikki sanoma! " nou nou" "turn off"
Typerää suomenkielen seassa!.
Vierailija kirjoitti:
Katariinan oli ainoa, mistä pidin yhtään. Miron oli sekava, huonosti istuva ja ANTEEKSI MITÄ IHMETTÄ se eka vyö eiku siis hame??? Ja mä sentään pidän itse hyvinkin lyhyitä rytkyjä. Niinkuin joku kirjoittikin jo, niin kirppikseltä haalitun näköinen. Mareriaalivalinnat homssuisia ja halvan näköisiä. Tuntuu, ettei kultapoika edes yrittänyt, kun tiesi voittavansa kuitenkin. Carlan mallisto oli vaan tylsä ja nähty, jotku mallit ois voinut olla jostain maltsun asemalta klo 1, ja kiertäisin hyvän etäisyyden päästä.
ahahhaha ois laittanut sen timantin tussuun!
Se kassijuttu oli karsea, ajattelikohan asunnottomia, siinä ois yösijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli muotinäytös, ja ohjelma muotisuunnittelukilpailu. Menee metsään, jos näitä asuja katsoo sillä silmällä, voisiko itse käyttää juuri esillä olleita vaatteita. Näissä vaatteissa suunnittelijat esittelevät ideoita ja linjauksia, joista joitain piirteitä sitten voi siirtyä tuotantoon.
Mitä piirteitä esim. Katariinan teltoista voisi siirtyä tuotantoon?
Mahdottomia käyttää normaalielämässä
Vierailija kirjoitti:
Järkky se iso punainen takki.Jos kovin moni käyttää tuommosia norsun kokoisia vaatteita,kadut täyttyy koht ei kulkemaan mahdu.Autokantakin pienenee koko ajan.
Ja miksi yhdellä roikku jotain retaleita pitkin maata ei turvallisuutta ole huomioitu.Ja ton ukon mallisto on puoli alastomille
Yhdellä mallilla sakkasi jalat.
Mua kanssa nauratti ne roikkuvat lärpäkkeet! Missä täällä ravan ja loskan seassa moisia vois käyttää. Sama ne kaistaleet, aina pois jossain liukuportaissa kiinno ja hissin ovien välissä, joku astuis housujen lärpäkkeitten päälle jne.
Enkä nyt ole vakuuttunut niistä vesiraja hameistakaan! Ei mun duuniin saisi tulla moiset päällä. Ai jjoo, entäs ne kilometrihihat, mikä järki!
Vierailija kirjoitti:
Miron asu jossa punainen tuppimekko ja valkeat pallohihat 🙈
Sopii hyvin suomalaisille, jotka ahmivat hampurilaisia ja juovat sokerilientä, limuja.
Voittajalla
Naismaiset vaatteet hameineen....huulipunaa.
Mikä näitä miehiä vaivaa
Onneksi Miro voitti. Toisilla oli suurin osa ihan hirveitä vaatteita ja täysin käyttökelvottomia tekeleitä.
Onneksi meillä on Teemu Muurimäki, suunnittelee vaatteita sekä miehille että naisille, joita voi myös käyttää, eikä vain esitellä catwalkilla
Vierailija kirjoitti:
Kenen iloksi noita asuja suunnitellaan, jos niitä ei voi edes käyttää missään? Housut, jonka takalahde roikkuu puoli metriä perässä? Hemmetin paksu ilmapatja päällä?
Ihan kammottavia kaikki asut. Katariina puhui ekologisuudesta ja esittelee jostain ilmapatjasta kyhätyn takin vai mikälie ollut. Karla kursinut jättisuuria kankaanpaloja yhteen. Miron asut sentään näytti vaatteilta. Mitkä ihmeen miekkaulokkeet Mertin takissa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miron asu jossa punainen tuppimekko ja valkeat pallohihat 🙈
Sopii hyvin suomalaisille, jotka ahmivat hampurilaisia ja juovat sokerilientä, limuja.
Sopisi hyvin Diilin Jessi lle. Hänellähän oli tuontyyppinen hame risteilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailijat suunnittelivat malliston, jonka Stockmann ottaa myyntiin. Siksi ihmettelen noita mielenvikaisia rytkyjä, kuten se tuplatäkki.
Miksi kilpailijat lässyttävöt käytännöllisyydestä ja ekologisuudesta, kun ne asiat olivat todella kaukana noista kyhäelmistä.
Jotenkin surullista, kun maan asiat ovat aivan sekaisin, niin nämä väsäävät käyttökelvottomia kaapuja ja barbien pikkiriikkisiä tuppihameita. Katariinan sissi teltta kasseineen olisi tietysti kohta asunnottomiksi joutuville tosi käytännöllinen. Mitä mahtaisi maksaa ja saisiko siihen asumistukea. Katariina voisi noita tehtailla urakalla ja vuokrata köyhille.
Köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät kyljelleen!
Oikea voitti minusta. Olin sinänsä siitä yllättynyt, koska hänen mallistonsa oli varsin hillity ja hallittu verrattuna kilpailijoihin. Mutta kuten joku tuomari sanoikin, siinä oli sellaista chanel-tyyppistä eleganssia, ja sen kyllä huomaa työn jäljestä että hänellä on oikeasti myös koulutus muodin suunnittelemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voittajalla
Naismaiset vaatteet hameineen....huulipunaa.
Mikä näitä miehiä vaivaa
Taiteilijat aina tykkää olla vähän erikoisia, ei siinä mitään uutta. Mutta se oli vähän surullista kun hän sanoi, että miehilläkin on oikeus olla herkkiä, tyttömäisiä. Totta kai miehillä on oikeus olla herkkiä, mutta ei sitä varten ole pakko mennä tyttö- tai naismaisuuteen. Pitäisi pyrkiä siihen, että mies saa olla miehekäs ja silti herkkä, ettei kenenkään tarvi muuttua androgyyniksi tai tyttömäiseksi ellei sellainen luonnostaan ole voidakseen olla avoimesti herkkä. (Sama naisille, helposti naisen täytyy ottaa jätkämäisen rooli jos tietynlainen ronski ja suora ja vähemmän herkkä)
Kaikki nuo rytkyt, joita muodiksi sanotaan, joutaa nuotion sytykkeeksi. Ihan Hirveitä Retkuja. Katoin ohjelmaa vartin ja se riitti.
Pula ajan pojan näköiset oli Miron vaatteet näytöksessä,ei kovin hyvällä maulla valittu.
ripakintulle ei polvisukat sovi.