Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako leikata pitkät hiukset jos ne on vaan sellaiset "luihut?"

Vierailija
10.01.2024 |

mielipiteitä? En itse tiedä niin teiltäkysyn. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiusten ohuus on ongelma, on olemassa klipsilisäkkeitä, joilla saa sekä volyymia että pituutta. Ja nutturalisäkkeitä, ponihäntälisäkkeitä, jotka kiinnitetään haikammalla oman ponnarin tai nutturan päälle.

(ja jos joku incel tulee inisemään huijaamisesta niin aivan sama, naiset nyt eivät ole sua varten muutenkaan.)

Nuoret naiset käyttää aika paljon hiuslisäkkeitä. Edullisia ovat nykyään. 

T. tuo joka itse pitää polkkaa 

Vierailija
22/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ne ovat pelkkä lyhyt luihu, ei ne siitä leikkaamalla tuuhene.  Pitkästä luihusta saa jonkinlaisen sykerön aikaiseksi, jolloin se on jo näyttävämpi.

En saa edes tehtyä kun mun hiukset jotenkin liukkaat? mikään solkikaan ei pysy, mistä johtuu? Onko pitkät luihut hiukset avoinaisina nätit vai rumat?

Pese mäntysuovalla niin poistuu liukkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on sellaset kuin hatarat ja ohuet kuin harva risuluuta, niin on rumat.

Paremmalta näyttää kuin on tasaisen pituiset ja siten näyttää vahvemmalta.

Vierailija
24/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet tietyn iän yli, hiukset kiinni ei näytä enää hyvältä. En tiedä miksi näin, mutta mulla se kävi noin 40v.

Sen jälkeen olen pitänyt ryhdikästä, puolipitkää kampausta jota pidän auki. Joka aamu kova laittaminen mutta minkäs teet.

Puhu tosiaan vain itsestäsi.

Vierailija
25/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä pitkä muoti vähän säälittää, kun 40 plus julkkisnaiset pitävät pitkää tukkaa, joka korostaa riippumaan alkavia poskia.  Moni nuorentuisi ulkonäöltään vuosia, jos leikkauttaisi lyhyemmän tukan.

Ei nuorentuisi. Lyhyt tukka paljastaa paksun, uurteisen, luomia täynnä olevan kaulan ja emännänkyhmyn.

Pitkä ohut tukkakin paljastaa ne. Vai kiedotko hiuksesi kaulan ympäri? Ja jos ne on ohuet selkää myötäävät niin paljastavat kyllä se mahdollisen emännänkyhmynkin. 

Vierailija
26/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Samat luihut ne olisivat lyhyinäkin, ja lyhyet hiukset harvoin näyttävät naisella hyvältä.

Kannattaa mieluummin tehdä muutoksia ruokavalioon ja hiustenhoitoon jotta hiuksista tulisi tuuheammat. 

Vierailija
27/27 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä pitkä muoti vähän säälittää, kun 40 plus julkkisnaiset pitävät pitkää tukkaa, joka korostaa riippumaan alkavia poskia.  Moni nuorentuisi ulkonäöltään vuosia, jos leikkauttaisi lyhyemmän tukan.

Ei nuorentuisi. Lyhyt tukka paljastaa paksun, uurteisen, luomia täynnä olevan kaulan ja emännänkyhmyn.

Pitkä ohut tukkakin paljastaa ne. Vai kiedotko hiuksesi kaulan ympäri? Ja jos ne on ohuet selkää myötäävät niin paljastavat kyllä se mahdollisen emännänkyhmynkin. 

😀. Hyvä konsti, kaljuuntuvat ukotkin peittää päälakensa nostamalla hiuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän