Muita, jotka puhuu paljon rahasta? (Lähinnä miten kallista on, missä säästää)
Ja välillä tuntuu ettei muita kiinnosta kun harvoin kuulee muilta tai ainakaan omilta tuttavilta "valitusta". Tuntuu että jopa silmiä pyöritellään sille kun kerron ettei ole mahdollisuutta laittaa 100e mekkoon (en siis ole ihan köyhä että ns ylimääräinen satanen löytyisi kyllä) ja taivastelin sitä miten biopusseihin meni 10e kuussa ja aloin ostaa hedelmät ym biopusseihin, joita siellä on nykyisin tarjolla. Niin harvoimpa saan komppausta näihin juttuihin. Ihmetyttää etteikö muut mieti, eivät kehtaa myöntää vai olenko itse vaan sitten todella pihi joissakin jutuissa.
Kommentit (3)
Minä puhuin ennen, mutta tajusin että se on tahditonta. Asun isossa talossa ja ajan uudehkolla autolla, eikä rahat oikeasti ole loppumassa niin en kehtaa valittaa. Mieheni kanssa kyllä taivastellaan. Ei siis olla mitään rikkaita, tavallisia keskituloisia vain.
Vierailija kirjoitti:
Minä puhuin ennen, mutta tajusin että se on tahditonta. Asun isossa talossa ja ajan uudehkolla autolla, eikä rahat oikeasti ole loppumassa niin en kehtaa valittaa. Mieheni kanssa kyllä taivastellaan. Ei siis olla mitään rikkaita, tavallisia keskituloisia vain.
Minäkin olen keskituloinen. Tuntuu ettei me saataisi valittaa kalleudesta tai kertoa miten pihistelee. Minä tykkään seurata raha-asioitani ja tietysti mietin miten saan säästettyä lisää vaikka toki välillä törsäilen ja esimerkiksi matkoista en pihistä. Miehenikin kommentoi kerran ravintolassa että "milloinkohan pääset tuosta hintojen katselusta", kun en siis koskaan viitsi ottaa sitä kalleinta annosta. Ap
Mun mies ei muusta puhukaan kuin rahasta ja siitä, miten kallista kaikki on ja ettei koskaan jää mitään säästöön ja miten pieni palkka on ja ja ja....
Itse en jaksaisi kuunnella kokoajan tuota samaa "valitusvirttä".