Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät saa lomalla itsestään mitään irti?

Vierailija
09.01.2024 |

Töissä ollessa olen hyvin reipas ihminen kun tiedän että minua odottaa joku jossain ja että minun täytyy saada jotain valmiiksi niin saan sen helposti käden käänteessä olen aina ajoissa paikalla laitettuna, huoliteltuna jne. Mutta kun olen lomalla ilman mitään sopimisia kenenkään kanssa niin hyvä että olen edes päällisin puolin kunnossa klo 17, että pystyn viemään roskat tai käymään kaupassa. Eli tämä kauhea pakko on ainoa asia joka saa minut tuotteliaaksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lomalla pitäisi olla tuottelias? Loma on rentoutumista ja lepoa varten.

Vierailija
2/3 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, loma on lomailua ja palautumista varten. Anna itsellesi lupa vain olla ja rentoutua, kyllä se jaksaminenkin sieltä siinä vaiheessa sitten tulee kun kyllästyy vain olemiseen. Ajattele, että se rennosti ottaminen on hyvä ja hyödyllinen asia, ei sinun tarvitse tuntea siitä huonoa omaatuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lomasta. Mökillä ei tarvitse muuta tehdäkään kuin grillata, lämmittää saunaa ja nauttia virvokkeita. Jos lomailee kotona, ei senkään vertaa.

Jos lähden vaikka kaupunkilomalle, haluan nähdä ja kokea mahdollisimman paljon. Muuten tuntuu, että aika ja rahat menevät hukkaan. Olenko jotenkin skitsofeninen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi