Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotan tsemppiä kaikille laihdutusprojektiin!

Vierailija
09.01.2024 |

Helppoa se ei tule olemaan, tiedän kokemuksesta. Tärkeintä on motivaatio koko hommaan ja itsekuri ennen kaikkea. Ei saa antaa periksi. Kannattaa myös valita sellainen ruokavalio, jota on itsellä motivaatiota noudattaa. Liikuntaa kannattaa harrastaa, vaikka ihan vain reippaita kävelylenkkejä, tai jos nivelet eivät kestä liiallisen ylipainon vuoksi, niin uinti on sopiva laji. Liikunta parantaa aineenvaihduntaa, lisää energiankulutusta, laskee verenpainetta ja parantaa mielialaakin. :) 

Onnistutte kyllä! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri runebergintortun.

Vierailija
2/4 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin juuri runebergintortun.

Eikö se päivä ole vasta helmikuussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole helppoa. minä laihduin 34 kg  5 kuukaudessa helposti. Aloin vaan kuntoilee ja 25 kg lähti jo 3 kuukaudessa. En edes tajunnut kun tutut vaan kyseli olenko laihtunut. Treenasin pari tunia joka päivä ja paino vaan putosi helposti enkä kokenut mitään paineita laihduttamiseen. Treenasin vaan koska olin työtön.

Vierailija
4/4 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole helppoa. minä laihduin 34 kg  5 kuukaudessa helposti. Aloin vaan kuntoilee ja 25 kg lähti jo 3 kuukaudessa. En edes tajunnut kun tutut vaan kyseli olenko laihtunut. Treenasin pari tunia joka päivä ja paino vaan putosi helposti enkä kokenut mitään paineita laihduttamiseen. Treenasin vaan koska olin työtön.

No et sinä varmaan mässännyt treenikaudella? Koska et silloin laihtuisi. Kyllä ruokavaliosikin on ollut ok, jos noin reipasta tahtia olet laihtunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä