missä olisi reimatecejä alessa?
Mun on ensin pakko myöntää,etten ole mikään reimatec-expertti. Mulla on vaan kokemus yhdestä tecistä, jonka ostin käytettynä ja niin tyytyväinen olen, että ajattelin hommata myös ensi talveksi sellaisen ja ihan uuden tällä kertaa.
Kävin tänään Sellossa, Tapiolassa ja Ompussa. En nähnyt vilaustakaan 92 tai 98cm reimateceistä. Missä niitä on alessa,vai onko ne myyty jo?
Tarkennan, että niitä vaaleanpuna/ruskeita ja vaaleansini/ruskeita oli pieniä kokoja (80-86)tai sitten tosi isoja kokoja (128->).Sitten sitä " räikeää vadelmaa" oli Tapiolan Stockalla jopa oikeaa kokoa, muttei alessa. (siellä oli muuten kivoja kenkäaleja!)
Mulle kävis myös Remu tai Jonathanin sin/vihr , mutta ymmärsin, että se on ihan loppu... Minne suunnistan seuraavaksi? Olisko Helsingin keskustan Sokos, kannattaako lähteä Jumboon (JJ ja Stockmann)?
T: MrsH
Kommentit (2)
Sinuna kokeilisin esim. Munkkiniemen Pikkuväkeä, josta olen saanut monena sesonkina " pelastuksen" kun muualta on koot olleet jo loppu. Heillä on myös uusi myymälä Kampissa, mutta siitä valikoimasta en tiedä josko on jo vähissä.
Enpä osaa kyllä sanoa, mitä värejä ja kokoja - ainakin jotain pieniä kokoja 80-86 oli.
Onko jossain ollut suurempaa alea?