Saatteko helpoimmin squitteja klitoriskiihotttimella esim. Satisfyerilla?
Saatteko helpoimmin squitteja klitoriskiihotttimella esim. Satisfyerilla?
Kommentit (16)
Mun rouva ainankin saa nesteet tulemaan satisfyerilla.
Pissat lentoon koneen avustuksella ?
Joskus joo, mutta saan helposti miehenkin kanssa, tosin silloin hän myös käsittelee klittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pissat lentoon koneen avustuksella ?
Laita sormet korviin niin ei lennä pissa.. 🤭
En. Päin vastoin. Satisfyerillä saan lähes aina "kuivat orkut". Kun "märät" taas tulee, kun mies sormettaa ja nuolee. Yleensä märkiin liittyy vahvasti emättimen etuseinän "käsittely".
Terskalla kun vetelee huulien välissä. Tai suuntaa yhdyntäliikkeet niin että tulee oikeaan kohtaan painetta. Mukavasti tirskuttelee. Kyllä seksi on antoisaa nyt kypsällä iällä.
Vierailija kirjoitti:
En. Päin vastoin. Satisfyerillä saan lähes aina "kuivat orkut". Kun "märät" taas tulee, kun mies sormettaa ja nuolee. Yleensä märkiin liittyy vahvasti emättimen etuseinän "käsittely".
täällä on myöskin näin eli etuseinämän sormetus on se juttu. En squirttaa ikinä klitoriksen kiihotuksesta
Itse squirttaan wc pönttöön, en sänkyyn.
Mä en meinannut saada edes tavallista orgasmia satisfyerilla. Liian mekaaninen ja jotakin mitä en osaa selittää. Omat sormet klitoriksella on paljon paremmat ja laukean sillä tavalla helposti. Myös miehen kieli ja sormet klitoriksella on paremmat. Ihan turha ostos tuo satisfyer.
Vierailija kirjoitti:
Itse squirttaan wc pönttöön, en sänkyyn.
Niin miehet yleensä tekevätkin, toivottavasti istuvat, jotta eivät ruiki ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mun rouva ainankin saa nesteet tulemaan satisfyerilla.
Onko tämä totta?
Mulla ainakin tulee nimenomaan emättimen saamasta paineesta, ei klitoriksen.
Ratsastamalla miehen päällä melko pystyssä asennossa
Emättimen paineesta ja taaksepäin nimenomaan mulla. Harvoin kylläkin tapahtuu eikä juuri tunnu miltään. Vasta sen jälkeen orgasmi
Pissanskvirttaaminen onnistuu ilman konheita
Squit eli ripuli tulee helpoiten syömällä pilaantunutta tai muuten vatsalle huonoa ruokaa, käy vaikka Taco bellista
Onko tuo auttanut teitä? En haluaisi luopua toivosta