Ylen presidenttitentti Pekka Haavisto tv1 klo 21 official
Tänään illalla Pekka Haavisto ylen tentissä. Tänne keskustelu aiheesta. Pidetään ketju asiallisena 👍
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa kaupasta naposteltavaa ja juomaa. Jännä nähdä uskaltaako toimittajat grillata Haavistoa?
Kyllä Haavisto on kriisin aikana ollut mies paikallaan. Mestarihan osallistui putinkriitikon vainoamiseen somessa vielä päivää enne sodan alkamista.
Jännä nähdä joutuuko Pekka olemaan tulisilla hiilillä. Vois kuvitella, että yle ottaa iisisti?
Puhe, se minua kiinnostaa. Mitä hän sanoo!
Laittakaa tähän parhaimpia typeryyksiä Haavistolta. En tiedä jaksanko katsoa kun olen muutenkin vähän kipeänä ja olen muutenkin katsonut jokaisen vaalitentin puolen vuoden ajalta eikä kiinnosta Haaviston jutut suuremmin.
Halla-Ahoa kyllä grillattiin mutta miten on Haaviston kanssa? Kohta se selviää!
Esiintyjänä ainakin rento ha rutinoitunut, ei tarvitse jännittää kuten Aaltolan puhuessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sama tenttaaja molemmilla niin voi verrata 👍
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole kovin kontroversiaali tyyppi eikä puhu typeriä, tyhmiä ja tuhmia, niin ei ole kauheasti grillattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole kovin kontroversiaali tyyppi eikä puhu typeriä, tyhmiä ja tuhmia, niin ei ole kauheasti grillattavaa.
Caruna, alhol, työpaikkakiusaaminen jne...
Lukee suoraan textiä pää alhaalla,vaikuttaa pölhöltä.
Pekka Haavisto on kuin Paavo Väyrynen. Eivät vaan voi hyväksyä jatkuvaa tappiotaan.
Ei vakuuta,puhetta piisaa,teot puhuu puolesta.Ei mitään hyvää saanut aikaan ministeri aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla on miellyttävä ääni.
Niin on, ja miellyttävä olemus ylipäätään
Vierailija kirjoitti:
Ottaako se poskeen Antoniolta vai toisinpäin?
Haavistosta tulee hyvä presidentti myös sinulle persuliini 😘
Hakekaa kaupasta naposteltavaa ja juomaa. Jännä nähdä uskaltaako toimittajat grillata Haavistoa?