Ensimmäinen suuseksikokemus, saitko vai annoitko?
Kun ensimmäisen kerran harrastit suuseksiä, olitko saavana vai antavana osapuolena?
Kommentit (19)
Olisin valinnut eka minä sain ja sitte tyttis.
Tai no 69:ssä oltiin niin miten sen nyt ottaa.
Olin 14, tyttö 15, molemmat neitsyitä kaikessa seksissä (p.l. masturbointi). Oltiin tytön luona, vanhemmat mökillä. Istuttiin sohvalla, ja tyttö kertoi kuinka hänen kaverinsa oli hehkuttanut sitä, kun joku nuolee pillua. Ei paljon tarvinnut enempää vihjailla. Meni muuten ainakin puoli vuotta ennen kuin harrastettiin mitään muuta kuin toisillemme annettua suuseksiä, mutta sitäkin enemmän tuli nuoltua (kuin myös lauettua suuhun)
Vuoden seurustelun jälkeen nuolin tyttöystävän pillua. Oltiin juuri naitu orgasmit ja hän oli raukeana, joten käytin tilaisuutta hyväkseni. En tiedä miksi olin odottanut niinkin kauan. Voi olla, että hän oli kainovienona vastustellut. Mutta hän rakastui nuolemiseen välittömästi. Sen jälkeen 69 tuli aika nopeasti ohjelmaan. Kun 2v tuli täyteen otti tuleva vaiimo suihin loppuun asti. Käytännössä kaikkea tuli kokeiltua jo seurustelun aikana, niin tiesi mitä sai kun meni naimisiin. Enkä olisi mennytkään nuorena, jos en olisi ollut 100% tyytyväinen tulevan vaimon seksihaluihin.
Joo taisi olla niin, että ensin nuolin pillua ja sen jälkeen tyttö otti suihin, siis 69:ssä. Kyllä se oli mahtavaa.
Eräänä kesänä pikkuserkun kanssa harrastettiin teltassa salaa suuseksijuttuja. Molemmille eka kerta. Kostea tytön pimppi maistui ihanalta.
Vanhempi mieshenkilö houkutteli (no ei ois paljoa edes tarvinnu) ottamaan suuhun ja sit antamaan hänelle vuorostaan munaa imettäväksi. Liftasin hänen kuorma-autoon viikonloppuvapaalta kotoa varuskuntaanVekaranjärvelle.
Tuo oli v 89.
Sain ekan suihinoton teininä itseäni varmaan kaksi kertaa vanhemmalta naiselta. Olin missannut viimeisen junan kotiin, ja hän tarjosi yösijaa. Riisuessani farkkuja ja nukkumaan mennessä, nainen polvistui eteeni, ja kysyi, saako ottaa sen suuhunsa. Se oli aivan mahtava tunne, kun kaluni imettiin ensimäistä kertaa suuhun, ja hän alkoi antamaan mulle suihinottoa. Ei kestänyt varmaan minuuttiakaan, kun jo laukesin. Nainen antoi mun tulla suuhunsa, ja tämän jälkeen hän taisi nauraa, ja sanoi, että "sepäs laukesi äkkiä". Myöhemmin mietin, että oliko se oikeastaan raiskaus, mutta hän kyllä kysyi lupaa, ja se oli jotain mistä olin fantasioinut.
Vierailija kirjoitti:
...nainen polvistui eteeni, ja kysyi, saako ottaa sen suuhunsa. Se oli aivan mahtava tunne, kun kaluni imettiin ensimäistä kertaa suuhun, ja hän alkoi antamaan mulle suihinottoa. Ei kestänyt varmaan minuuttiakaan, kun jo laukesin. Nainen antoi mun tulla suuhunsa, ja tämän jälkeen hän taisi nauraa, ja sanoi, että "sepäs laukesi äkkiä". Myöhemmin mietin, että oliko se oikeastaan raiskaus...
Nirvanaa lainatakseni: "r ape me"
Olin 16 kun seurustelin ekan poikaystävän kanssa ja oliskos ollut eka yhteinen saunakokemus kun hän sai minun rentoutumaan niin että sain fiilistellä uudesta kokemuksesta kun hän nuoli mun alakertaa. Ja muistaakseni nuoli vielä pukkarissa takaa pakaroiden välin, joka tuntui silloin irstaan ihanalle. Jätkä siis nuoli mun persettä ja teki Niin hyvää.
Siis sain
Olin 18vuotias nuori ja kokematon , olin kuskina odotin baarin pihalla kyytiläisiäni, kun n. 25-30vuotias nainen tuli miehensä kanssa kyaymöän kyytiä kotiin n. kahden kilometrin päähän . Vietyään heidät mies antoi kyydistä jonkun vitosen muistaaksen ja meni rappusille tupakalle, niin nainen tuli kuljettajan ovesta ja suuteli minua voimakkaasti ja kaluni kovettui välittömästi, hän havaitsi sen kädellään ja kaivoi samantein esiin. Hänen mies huusi rappusilta , tule jo sieltä, niin nainen huusi , odota kun mää annan tälle meidän kuskille pikku suukon, ja samoin tein alkoi imeä kaluani, ja se tunne oli aivan mahtava. Nuorena ja kokemattomana, kokeneen naisen imemänä siinä ei mennyt kuin hetki kun laukesin hänen suuhunsa. Hän nieli kaiken , hymyili ja sanoi KIITOS KYYDISTÄ ja käveli kohti talonsa rappusia ja meni miehensä kanssa sisään. Se oli elämäni ensimmäinen suihinotto jonka sain
Miks tosta kyselystä puuttuu vaihtoehdot, missä olis molemmat: antaminen ja saaminen?
Ensimmäisen tyttöystävän kanssa kun tutustuttiin seksin iloihin, kumpikin antoi ja sai samalla kerralla. En nyt muista kumpi antoi ensiksi Jokunen päivä tästä kokeiltiin ekan kerran 69:ä
Annoin, otin jörgenin kalun suuhun ja nielin spermat ja muistan kuinka se oli tosi lämmintä. Seuraavan satsin sainkin sitten mun pärsseeseen.
Jaksuhalein, Håkan.
Sain 16 veenä ihanalta poikaknerilta ja sitten seuraavaksi annoin minä, yhä t16 vuotiaana, vaikka siinä ei kyllä mennyt varmaan 5 sekuntia enempää.
Olihan se melkoista haparointia. Sain tyttönä hätinä pippelin pään suuhuni kun pojalta jo tuli. Spermaa roiskui naamalle, paidalle, syliin. Osa päätyi suuhuni ja nielaisin. No seuraavat kerrat meni paremmin, poika oli yhtä nopea mutta sain pidettyä suussa loppuun asti ja hän työnsi syvemmälle samalla. Nautinto minkä aiheutin oli suurta, kiihotuin itsekin "taidoistani". Molemmat 15.
Viisivuotiaina nuolin naapurin tytön pimppiä. Ei kai siitä mitään orkkua tullut mutta tyttö kovasti tykkäs ja tehtiin sitten aika usein. Maistui
minustakin hyvälle
Miksi jotkut jatkuvasti sekoittavat vauvapalstan seksilinjoihin? Onko lukutaito kadonnut, vai eikö elämässä ole muuta kuin por*no? Vai olisiko ymmärryksessä jotain vikaa, kun näin helposti menevät nettisivustot sekaisin?
Olen nainen ja annoin suuseksiä toiselle naiselle. Tai tyttöjä silloin vielä oltiin. Pitkä seurustelusuhde teineistä myöhempiin opiskeluaikoihin.
Itse "sain" suuseksiä ensimmäisen kerran vasta seuraavan kumppanin kanssa. Hänen taidoissaan ei todellakaan ollut vikaa, en vain tykkää saada suuseksiä, en ole koskaan tykännyt, suostun ainoastaan jos se on toiselle suuri intohimo. Nykyinen mies ei onneksi sitä tykkäisi antaakaan, itse mielelläni otan häneltä suihin.
Sain. Silloisen poikakaverini vanhempien mökillä, jonne olimme menneet viikonloppua viettämään, makasin jossain vaiheessa terassin vanhan puupöydän päällä jalat levällään. Kaveri nuoli ja imi pilluani, välillä työntäen kieltään syvemmälle ja syvemmälle. Samanaikaisesti 1-2 sormellaan sormetti pilluani ; kipeäähän se kyllä teki. Lopulta sain useamman orkun.
En muista enää, oiskoo ollu melko tarkkaan samoihin aikoihin molemmat.