Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko muuten seurustelitte ennen ensimmäistä seksikokeilua?

Vierailija
08.01.2024 |

Itse tapailin miestä kolmisen viikkoa. Olin 19 ja hän 22 ja onneksi oli ymmärtäväinen.

Kommentit (9)

1/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse aivan ensimmäisestä kerrasta, niin olisiko ollut jotain kuukausi ehkä? oli muuten nolo kokemus sekin, mutta jostain se on aloitettava.

Muutoin mennyt melkeen  toisellakerralla jo  jonkinlaista suutelua,  no kerran  meni kyllä niin että kun neidinluokse menin käymään , otti kädestä kiinni ja ohjasi sänkyyn alle 5min näkemisestä ... seurustelua ei tainnut jatkua kuukautta pidempään...

Mutta toisaalta sekin välttely sinäänsä olisi viisasta, siinnä voisi ihastua ihmiseen itseensä, eikä niinkään siihen seksuaaliseen kanssakäymiseen. Mutta minkäs ihminen evoluutiolle voi, silleen se vaan toimii.

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

M49
2/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan aivan ensimmäistä kertaa, niin ensimmäisellä kerralla. Olimme toki tunteneet jo jonkin aikaa. Nykyisen kanssa sama juttu: ensimmäisen kerran, kun tapasimme toisen kotona, päädyimme sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 2 kk.Vedätin tyttöä, enkä suostunut aikaisemmin yhdyntään. Suudeltin ja sormetin vain. Halusin saada hänet oikein kiimaan ja tehdä hyvän esivaikutuksen. Näin sitten teinkin, hän tuli melkein heti kun aloitettiin yhdyntä. Siitä se sitten lähti.

Vierailija
4/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska homma. Nuorena, 1-3kk. Si ku tapasin tulevan mieheni nii seuraavana päivänä. Sillä tiellä yli 16v

Vierailija
5/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta, jos pelkästään yhdyntä lasketaaan. Pari viikkoa, jos myös vaatteet päällä hinkkaaminen ja käsitouhut loppuun saakka lasketaan. Ikää oli 19/18 ja eka yhdyntä oli molempien eka kerta. 

M45

Vierailija
6/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16. Oltiin yhdessä n.3kk. Ei minkäänlaista seksiä (en antanut ) . Hän jätti minut. Nähtiin kaupungilla kuukauden päästä. Minä hyvässä jurrissa. Hän heitti minut kotiin kavereiden pyynnöstä. Nähtiin uusiksi viikon kuluttua ja pyysin katsomaan kissojeni pentuja. Hän tuli ja niin vain kuun merkit oli kohdillaan. Aloimme uudestaan seukata ja viikko siitä menetin neitsyyden. Nyt oltu yhdessä 36v. 

Vierailija
7/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, ensi tapaamisella nussittiin.

Vierailija
8/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 16. Oltiin yhdessä n.3kk. Ei minkäänlaista seksiä (en antanut ) . Hän jätti minut. Nähtiin kaupungilla kuukauden päästä. Minä hyvässä jurrissa. Hän heitti minut kotiin kavereiden pyynnöstä. Nähtiin uusiksi viikon kuluttua ja pyysin katsomaan kissojeni pentuja. Hän tuli ja niin vain kuun merkit oli kohdillaan. Aloimme uudestaan seukata ja viikko siitä menetin neitsyyden. Nyt oltu yhdessä 36v. 

Höpöhöpö

Vierailija
9/9 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7kk yhdessä ennen ekaa yhdyntää (molempien eka kerta). Ikää 18v. Käsipeliä ja suuseksiä ennen sitä. Yhdessä 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi