Mies, petyitkö kun naisesi hankki vibraattorin ? Vai oliko positiivinen muutos seksiinne?
Mies, petyitkö kun naisesi hankki vibraattorin ? Vai oliko positiivinen muutos seksiinne?
Kommentit (56)
Ootteko loukkaantuneet, jos mies ostanut?
Että ette oo tarpeeksi kuumina muuten?
Mä hankin sellaisen pienen pantterivibraattori. Mies tuli uteliaana sitä käyttämään mun kanssa.
En pettyisi jos naisystävä ostaisi uuden lelun. Olen niitä itse muutaman hänelle hankkinut, joten yksi lisää ei haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkoi vaatimaan, että panene häntä perseeseen ja samaan aikaan sauvalla pilluun. Siihen se suhde sitten kaatui, persepano on niin houmou meininkiä etten vaan pysty kun olen puhtaasti heteromies. M53
Miksi painotat olevasi puhtaasti heteromies? Onko joku epäillyt muuta, ja miksi se pelottaa? Kaikki on vähän gay - säkin... ja sä tiedät sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkoi vaatimaan, että panene häntä perseeseen ja samaan aikaan sauvalla pilluun. Siihen se suhde sitten kaatui, persepano on niin houmou meininkiä etten vaan pysty kun olen puhtaasti heteromies. M53
Miksi painotat olevasi puhtaasti heteromies? Onko joku epäillyt muuta, ja miksi se pelottaa? Kaikki on vähän gay - säkin... ja sä tiedät sen
Enkä tiedä, enkä ole yhtään. Olen täysin hetero. M53
Vierailija kirjoitti:
Entä ne sun märät unet? Niissä oli vaan se mies ja sinä. Etkö muista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tiedä, enkä ole yhtään. Olen täysin hetero. M53
Nyt on kyllä jyrkkää. Ai kauhee
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde kuolee ilman pilkettä silmäkulmassa
...ja vaimo löi miestään koivuklapilla.
Meillä on kyllä seksi vähentynyt, kun vaimon lempparilelu hajosi. Tarvis mennä ostaan uusi, jotta päästään taas leikkimään yhdessä.
Exä ainakin suuttui. Koki ettei riitä ja oli tätä koulukuntaa että orgasmi ei ole tärkein. No mulle se vaan on. Seksi sitten väheni entisestään ja loppui jossain kohtaa kokonaan. Erohan siinä tuli mun aloitteesta. Exä olisi halunnut vielä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksijutut seksipalstalle.
Ja vauvakuume, taaperot yms. asiat niiden omalle palstalle.
ENTÄPÄ jos ostikin halvimman ja huonoimman lelun ? Tai miehelle sex-nuken ? :D
Ei minua haittaa jos vaimolla olisi hieromasauva/dildo. Olen ehdottanutkin sen hankkimista, olisi kiihottavaa itsellekin katsella kun vaimo leikkii sauvalla.
M54
Exäni ostin minulle kaikenlaisia leluja, dildoista väristimiin. Ei mennyt jakeluun, vaikka sanoin etten välitä niistä, en saa oikein mitään irti noista. Enkä koskaan saanutkaan, oma sormikin oli paljon parempi kuin Satisfyer ja iso dildo. En tiedä, en ole koskaan ollut seksilelujen ystävä, ei vaan toimi.