Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, maksaisitko miehelle

Vierailija
07.01.2024 |

Maksaisitko seksistä n 30v TODELLA komealle ja lihaksikkaalle miehelle? Voisitko ostaa muita palveluja esim matkaseuraksi tai esittämään poikaystävää? Mikä hinta olisi maksimi tunnilta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. En tarvitse tuollaista palvelua.

N44

Vierailija
2/20 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettinyt samaa. Korvausta vastaan remontti ym "aviomies" hommia ja toki sitten myös...sitä. 40v käsistään oikeasti kätevä, noin 20v kokemus uudisrakennus/saneeraus hommista. Komeaksi kehuttu ja hyvässä kunnossa oleva mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maksanutkin. Vaikka olin hyvän näköinen 30 v nainen.

Vierailija
4/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä saanu tosi komeaa lihaksikasta miestä. Jos se olis oikeasti munkin mielestä sellanen, eikä vain omasta mielestä, ja se antais mulle täysin hyvän  ja tyydyttävän seksikokemuksen, niin voisin maksaa. Yhden kerran. Vaikka muuten mulla ei oo ikinä ollu vaikeuksia saada seksiä. Silloinkin kun tuli liikaa kiloja ja itse en kestänyt sitä niin miehet oli aina vaan musta innoissaan.  En vaan oo ikinä saanu tollasta.

Vierailija
5/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin, jos miehet eivät olisi sellaisia jakorasioita että aina saa ilmaiseksi.

Vierailija
6/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aina upeita, todella komeita ja raamikkaita miehiä, oma mies myös sellainen, joten eipä ole tarvetta maksaa.

Vierailija
7/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. Olen niin kovan luokan pöpökammoinen, että pitäisin tuollaista miestä merkittävänä tautiriskinä.

Muuten kyllä.

Vierailija
8/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi varaa, niin kyllä maksaisin. Saisi juuri sellaista huomiota ja seksiä kuin haluaa. Voisin sanoa, että nuole mulle orkku, ja ei tarttis miettiä, että pitäisi kohta perään ottaa suihin.

Vierailija
9/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänlaisena seuralaisena toiminut jo useamman vuoden ajan ja hyvin on maksut tulleet. Parhaasta kuukaudesta ihan kuukausipalkan saanut. Parempiosaisetbon valmiita maksamaan seurasta kun miehet on menossa.

Vierailija
10/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en!

Vierailija
11/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin - ja olen maksanutkin. 30+ ikäiset komeat lihaksikkaat harteikkaat on parhaita. Mutta en ole nainen. Useimmat sanoneet tarjoavansa seuraa mieluiten naisille mutta kysynnän puute ohjaa sitten miesten puolelle jossa sitä kuulemma riittää.

M

Vierailija
12/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ajatus siitä et toinen tekee sen rahasta, ei houkuta. Mut aveciksi joihinkin kemuihin voisin harkita 😅👍

Vierailija
13/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa kun saa ilmaiseksi.

Vierailija
14/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin - ja olen maksanutkin. 30+ ikäiset komeat lihaksikkaat harteikkaat on parhaita. Mutta en ole nainen. Useimmat sanoneet tarjoavansa seuraa mieluiten naisille mutta kysynnän puute ohjaa sitten miesten puolelle jossa sitä kuulemma riittää.

M

Mäkin ottaisin miehenä mielelläni tällaisia palveluita vastaan mikäli olisivat kohtuuhintaisia ja kyvykkäitä sekä kokeneita.

Vierailija
15/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaa kun saa ilmaiseksi.

Miksi ilmaiseksi kun miehet maksaa siitä

Vierailija
16/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään haluaisi seksiä sellaisten miesten kanssa, joilla on ollut kauheasti kumppaneita. Saati sitten maksullisten. Etova ajatuskin.

Vierailija
17/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ylipäätään haluaisi seksiä sellaisten miesten kanssa, joilla on ollut kauheasti kumppaneita. Saati sitten maksullisten. Etova ajatuskin.

Mistä tiedät miesten kumppanien määrän? Myös maksullisella voi olla vähän kumppaneita jos aloittanut kokemattomana eikä ole saanut asiakkaita.

Vierailija
18/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kultaseni, asia on kuitenkin niin päin, että miehet maksavat minulle.

Vierailija
19/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kultaseni, asia on kuitenkin niin päin, että miehet maksavat minulle.

Minä mikää kultanen ole, sulle ainakaan.

Ja kyllä ne mulleki maksaa vaikkeivat sitä tajua.

Vierailija
20/20 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kiinnosta ajatus siitä,  että on toiselle vain työsuoritus.  Toisaalta,  voisihan se sitten olla mukavaakin kokeilla jotain mestaria, joka nimenomaan haluaa tuottaa asiakkaalle iloa. Monet miehet ovat seksissä kovin itsekkäitä.