Nainen, maksaisitko miehelle
Maksaisitko seksistä n 30v TODELLA komealle ja lihaksikkaalle miehelle? Voisitko ostaa muita palveluja esim matkaseuraksi tai esittämään poikaystävää? Mikä hinta olisi maksimi tunnilta?
Kommentit (20)
Itse miettinyt samaa. Korvausta vastaan remontti ym "aviomies" hommia ja toki sitten myös...sitä. 40v käsistään oikeasti kätevä, noin 20v kokemus uudisrakennus/saneeraus hommista. Komeaksi kehuttu ja hyvässä kunnossa oleva mies.
Oon maksanutkin. Vaikka olin hyvän näköinen 30 v nainen.
Mä en oo ikinä saanu tosi komeaa lihaksikasta miestä. Jos se olis oikeasti munkin mielestä sellanen, eikä vain omasta mielestä, ja se antais mulle täysin hyvän ja tyydyttävän seksikokemuksen, niin voisin maksaa. Yhden kerran. Vaikka muuten mulla ei oo ikinä ollu vaikeuksia saada seksiä. Silloinkin kun tuli liikaa kiloja ja itse en kestänyt sitä niin miehet oli aina vaan musta innoissaan. En vaan oo ikinä saanu tollasta.
Maksaisin, jos miehet eivät olisi sellaisia jakorasioita että aina saa ilmaiseksi.
Olen saanut aina upeita, todella komeita ja raamikkaita miehiä, oma mies myös sellainen, joten eipä ole tarvetta maksaa.
En maksaisi. Olen niin kovan luokan pöpökammoinen, että pitäisin tuollaista miestä merkittävänä tautiriskinä.
Muuten kyllä.
Jos olisi varaa, niin kyllä maksaisin. Saisi juuri sellaista huomiota ja seksiä kuin haluaa. Voisin sanoa, että nuole mulle orkku, ja ei tarttis miettiä, että pitäisi kohta perään ottaa suihin.
Eräänlaisena seuralaisena toiminut jo useamman vuoden ajan ja hyvin on maksut tulleet. Parhaasta kuukaudesta ihan kuukausipalkan saanut. Parempiosaisetbon valmiita maksamaan seurasta kun miehet on menossa.
Maksaisin - ja olen maksanutkin. 30+ ikäiset komeat lihaksikkaat harteikkaat on parhaita. Mutta en ole nainen. Useimmat sanoneet tarjoavansa seuraa mieluiten naisille mutta kysynnän puute ohjaa sitten miesten puolelle jossa sitä kuulemma riittää.
M
En, ajatus siitä et toinen tekee sen rahasta, ei houkuta. Mut aveciksi joihinkin kemuihin voisin harkita 😅👍
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin - ja olen maksanutkin. 30+ ikäiset komeat lihaksikkaat harteikkaat on parhaita. Mutta en ole nainen. Useimmat sanoneet tarjoavansa seuraa mieluiten naisille mutta kysynnän puute ohjaa sitten miesten puolelle jossa sitä kuulemma riittää.
M
Mäkin ottaisin miehenä mielelläni tällaisia palveluita vastaan mikäli olisivat kohtuuhintaisia ja kyvykkäitä sekä kokeneita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa kun saa ilmaiseksi.
Miksi ilmaiseksi kun miehet maksaa siitä
En ylipäätään haluaisi seksiä sellaisten miesten kanssa, joilla on ollut kauheasti kumppaneita. Saati sitten maksullisten. Etova ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
En ylipäätään haluaisi seksiä sellaisten miesten kanssa, joilla on ollut kauheasti kumppaneita. Saati sitten maksullisten. Etova ajatuskin.
Mistä tiedät miesten kumppanien määrän? Myös maksullisella voi olla vähän kumppaneita jos aloittanut kokemattomana eikä ole saanut asiakkaita.
Kuule kultaseni, asia on kuitenkin niin päin, että miehet maksavat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuule kultaseni, asia on kuitenkin niin päin, että miehet maksavat minulle.
Minä mikää kultanen ole, sulle ainakaan.
Ja kyllä ne mulleki maksaa vaikkeivat sitä tajua.
Ei oikein kiinnosta ajatus siitä, että on toiselle vain työsuoritus. Toisaalta, voisihan se sitten olla mukavaakin kokeilla jotain mestaria, joka nimenomaan haluaa tuottaa asiakkaalle iloa. Monet miehet ovat seksissä kovin itsekkäitä.
En maksaisi. En tarvitse tuollaista palvelua.
N44