Miks postaat someen reissusta joka päivä joku 15+ kuvaa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ja varpaat! Yksi tuttu muistaa joka rantalomalta postata kuvan omista varpaistaan. Hyi.
Tämä on ehkä pahin! Tosin ne varvaskuvat ovat ällöttäviä, vaikka olisivat Suomessa otettujakin. Harvan aikuisen varpaat ovat kauniit.
Nolointa on drinkkikuvat matkoilta.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika ymmärtää jo ona vastuunsa maailman ympäristö-ongelmissa ja lopettaa tuollainen hedonistinen ja täysin turha käytös matkustella alkuunsa some- kuvien vuoksi?
Ennen somea ei matkustettu? Minä ainakin matkustin ja matkustan yhä. Sinä voit vapaasti kumiveneellä soudella lähijärvessä samalla kotitekoista mehua paperipillillä imeskellen. Kyllä maailma pelastuu.
Fb-kavereissani on yksi tällainen postaaja. Muistan että tämä henkilö oli kouluaikoina tikahtua kateuteensa kun esimerkiksi minä ja muutamat muut pääsimme jo silloin matkustelemaan perheen kanssa. Ilmeisesti ajattelee nyt herättävänsä vuorostaan muissa kateutta. Aikuisiällä kompensoidaan sitä, ettei lapsena ja nuorena ollut tällaisia asioita ja halutaan tuoda esille, että kyllä meillä on varaa matkustella. Ymmärtäähän sen tavallaan.
Mistä tiedät että postaan, kun kuvien katseluoikeuksia ei ole kuin itsellä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että postaan, kun kuvien katseluoikeuksia ei ole kuin itsellä?
Oletko vähän tyhmä vai kuvitteletko olevasi vitsikäs?
En postaa päivittäin.
Olen reissussa n 4kk vuodesta ja postaan ehkä yhteensä 10 kuvaa tuolta ajalta. Nekin maisema/tilannekuvia joistain tosi spesiaaleista jutuista. Omaa naamaa ei näy koskaan (eikä varpaita)
Vierailija kirjoitti:
En postaa päivittäin.
Olen reissussa n 4kk vuodesta ja postaan ehkä yhteensä 10 kuvaa tuolta ajalta. Nekin maisema/tilannekuvia joistain tosi spesiaaleista jutuista. Omaa naamaa ei näy koskaan (eikä varpaita)
--
Semmoiset kuvat on juuri tylsiä. Naama niihin maisemiin, kiitos
Mulla on pari tällaista FB-kavereissa. Ensin otetaan lähtökuva Helsinki-Vantaalta. Sitten on kuvia uima-altaalta, rannalta ja kun porukka on ravintolassa syömässä niin yksi ottaa selfietyylisen kuvan pöytäseurueesta jossa oma lärvi on 1/3 näkyvissä aivan kuvan etualalla. Tätä koko viikko. Paikka on jokin Maspalomas tai vastaava.
En jaksa enää kiinnostua.