Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuongelmaiset apua! Parhaat deodorantit tai muita vinkkejä...

Vierailija
08.01.2007 |

Voi herranjumala että pitää olla kaikki maailman ongelmat... eli kun mikään deodorantti ei pidä hajua loitolla! Ja oon kokeillut Absolut torriakin, eilenkin illalla laitoin, aamulla pesin ja laitoin perään vielä suihkutettavaa Rexonaa ja silti haisee!? Ja sehän on ihan saletti että jos on tekokuitupaita ja vielä kiinni kainalossa niin se on päivä ja sitten pitää laittaa pesuun. Onneksi ne on yleensä noita juhlapaitoja, niin menis joka tapauksessa, mutta on se kumma kun ei millään saa hajua kuriin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että se auttaa. Suojat ovat siis dödön lisänä. Varsinaisia kainalosuojiakin on vissiin olemassa, mut pikkuhousunsuojat ajaa saman aseman.

Itselläni oli joskus synnytyksen jälkeen vastaava ongelma ja minulla auttoi silloin Natur Caren deodorantti, sitä myydään swipe kutsuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Absolut torr:in miedompi versio

Vierailija
4/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää että laitan kerran viikossa illalla. Aamulla huuhtelu pois ja tavan dödöä tuoksun vuoksi. Laittoa ennen ei kannata n 1-2 päivään ajella kainaloita. Ja laitto ehdottomasti kuivalle, puhtaalle iholle. Sit antaa kuivua ennen kuin menee nukkumaan.

Vierailija
5/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta ja aamulla pesun jälkeen vielä jotain hyväntuoksuista tavallista dödöä päälle. Paidoista hienhajua on paljon vaikeampi saada pois, jos on ehtinyt tarttua. 40 pesussa ei ainakaan lähde, siksi käytän enimmäkseen puuvillaisia paitoja ja pesen 60 asteessa, lukipa niissä mitä tahansa. Kyllä ne sen kestää, hieman saattaa kutistua vaan.

Vierailija
6/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ukon paidat vaihtoon. Mies ajeli ihan omatoimisesti kainalokarvat ihan lyhyiksi ja sitten sanoin hänelle että kokeilepa käsiendesinfiointi geeliä.

Hän vetäisi suihkunraikkaana kainaloihin sitä geeliä ja antoi kuivua. Sitten dödö päälle kuivaan kainaloon, puhdas uusi paita ylle ja avot! Ei enää hajuhaittoja miehellä!

:)

Sitä käsiendesinfiointigeeliä saa myös apteekeista.

Vanhoissa paidoissa alkoi olemaan jo niin paljon bakteereita ettei pesutkaan auttaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi