Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katiskajulkkis Sofian luksuselämä Dubaissa

Vierailija
07.01.2024 |

Vai voiko tuota luksukseksi kutsua?

https://gekkonen.net/oho-sofia-belorf-esittelee-peppuaan-dubaissa-kesku…

Ainakin esittää että olisi muuttanut tuonne.

Missä se Ranta-aholta saatu koira, onko se enää elossa?

Kommentit (506)

Vierailija
501/506 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli käynyt Helsingissä hotellissa ja kauneushoitolassa, ja nyt on Martinan entisen kuvausassistentin Roopen kanssa Pariisissa ja käyvät ostoksilla ja syövät uuniperunoita mustalla kaviaarilla ja smetanalla. Sohvilla on kuvissa tekohuulet ruvella, joku kauhee patti, herppesikö?

Tai saanut turpaansa.

Vierailija
502/506 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita edellisen sivun Dubai-dokkarivideoita on tullut telkkarissa muissa maissa, muttei koskaan näytetty Suomessa :)

Olen nähnyt pätkiä niistä kun olen työ- ja koulutusmatkustanut Jenkeissä, Kanadassa, Tanskassa ja oli vielä joko Briteissä tai Irlannissa. Vuosia sitten, ja hotelleissa paikallisia telkkarikanavia surffatessani.

Miksiköhän? Haluaako maailman tyhmin suomalainen kansa edelleen uskoa että se on aivan mahtava perhelomakohde? :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/506 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä asuntoa vai punkkaako muiden kämpissä sitten Nousiaisen? Sekin kämppä tais olla Lauttasaaressa ja Nousiaisen ja silloisen avovaimon kämppä mihin vei kamansa vaikkei exä ollut ehtinyt vielä muuttamaan pois!

Vierailija
504/506 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuollaista kutsuttu ennen vanhaan irtolaiseksi?

Vierailija
505/506 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö tuollaista kutsuttu ennen vanhaan irtolaiseksi?

Kyllä vain. Ilmeisesti tuo on nykyään IHAILTAVAN SOMEtrendikästä, olla koditon mutta ylläpitää luksuskuvaa isoin logomerkein? Kunhan nuoret eivät ottaisi mallia.

Vierailija
506/506 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kankeaa kieltä ja ihmeellistä puolustelua että taidat olla itse Sofia :D