Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos määräaikainen työsuhde on 9kk, paljon tuohon kuuluu lomapäiviä?

Vierailija
07.01.2024 |

tietääkö kukaan??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomapäiviähän kerätään aina vasta seuraavalle lomakaudelle, meillä se alkaa aina 1.4. Eli jos on aloittanut vaikka toukokuun alusta niin virallisesti lomapäiviä ei olisi tuon 9kk aikana vielä yhtään, vaan ne kertyvät päivät tulisi pidettäväksi vasta seuraavan vuoden kesällä.

Oikein. Tässä tapauksessa loma maksetaan rahana työsuhteen päättyessä.

Tai pidetään lomapäivinä, kuten minä 8 kk:n pätkän lopussa.

Mitä järkeä niitä on pitää lomapäivinä työsuhteen lopussa? Nuo loppupäivät voi käydä töissä ja tienata rahaa, ja sitten loppupalkan yhteydessä saada extrarahaa noiden kertyneiden, mutta pitämättömien lomapäivien vuoksi. Tietysti jos seuraava työsuhde alkaa heti perään, niin sitten voi 

Eikös nuo lomakorvaukset taas alettu jaksottamaan työttömyysjakson alkuun omavastuun jälkeen, joten jääkö extraa enää?

Vierailija
22/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomapäiviähän kerätään aina vasta seuraavalle lomakaudelle, meillä se alkaa aina 1.4. Eli jos on aloittanut vaikka toukokuun alusta niin virallisesti lomapäiviä ei olisi tuon 9kk aikana vielä yhtään, vaan ne kertyvät päivät tulisi pidettäväksi vasta seuraavan vuoden kesällä.

Saitko lomaltapaluurahan?

Senhän saa vain silloin, jos palaa lomalta töihin. 

Tosin edellisessä firmassa jossa olin, lomaraha maksettiin tiettynä kuukautena. Jos olisi irtisanoutunut eikä palannut töihin edes yhd

Kvtes maksaa lomarahan aina. Edelleenkin, mikä tes ap:lla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina saanut määräaikaisena pitää lomat sitä mukaa kun kertynyt. Eli vaikka oisin aloittanut huhtikuussa, niin oon saanut pitää sitä mukaa kun kertyy :)

Vierailija
24/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä. kukaan ei osaa lukea vuosilomalakia. 

Vierailija
25/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä niitä on pitää lomapäivinä työsuhteen lopussa? Nuo loppupäivät voi käydä töissä ja tienata rahaa, ja sitten loppupalkan yhteydessä saada extrarahaa noiden kertyneiden, mutta pitämättömien lomapäivien vuoksi. Tietysti jos seura

Jep, jaksotus alkaa taas tänä vuonna. Päivärahojen juokseminen voi alkaa yllättävän myöhään, kun noiden lomapäivien perään tulee vielä myös pidentyvä omavastuuaika.

Vierailija
26/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä niitä on pitää lomapäivinä työsuhteen lopussa? Nuo loppupäivät voi käydä töissä ja tienata rahaa, ja sitten loppupalkan yhteydessä saada extrarahaa noiden kertyneiden, mutta pitämättömien lomapäivien vuoksi. Tietysti jos seura

Okei, no sittenhän se oli järkevä ratkaisu.

Vierailija
27/27 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti, en ole vielä perehtynyt noihin asioihin. Itsellä työsuhde päättyi viime syksynä, joten silloin ei tuollaista vielä ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi