Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsenteko. En tiedä mitä naiseni haluaa.

Vierailija
07.01.2024 |

Hei,

Ihan ensiksi haluan sanoa että olen mies. Ja etsin täältä nimenomaan naisellista näkökulmaa asiaan.

Ollaan siis naisystäväni kanssa oltu yhdessä noin viisi vuotta. Iän puolesta molemmat siinä 30v kynnyksellä. Minä haluaisin lapsia. Nainenkin vielä vuosi sitten oli halukas ja lähes innokas asian suhteen, oli sellainen tunne että ehkäisy jäisi kohta pois. No tässä vuoden kuluessa mieli on ilmeisesti muuttunut, aika radikaalistikin. Itkee usein aiheesta ja on sitä mieltä ettei tiedä onko valmis siihen.  No selvä, mutta minusta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että hän ei vain tiedä, onko valmis siihen MINUN kanssani. Ei kuitenkaan halua myöskään erota, väittää sitä kiristämiseksi jos sanon että ennenpitkää tullaan eroamaan jos lapsiasia ei edisty.

Tuntuu että olen umpikujassa, enkä lainkaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Toki voisin katsoa vielä joitakin vuosia muuttuuko naisen mieli, mutta tämä vaikuttaa jotenkin naiivilta ajatukselta - en siis tällä hetkellä edes usko että nainen haluaa niitä lapsia (ainakaan minun kanssani) tehdä.

Myös seksi on vähentynyt radikaalisti. Ennen seksiä oli paljon, nykyään paikat hiertää ja kaikki koskeminen tuntuu naisesta epämukavalta. EIKÄ SILTI HALUA EROTA. En ymmärrä tätä tilannetta ollenkaan.

Eli siis lyhennettynä: lapsiasiasta ollaan tällä hetkellä eri mieltä. Minä haluan lapsia, nainen ei. Seksiä ei myöskään ole, kun sitä aikaisemmin oli runsaasti. Nainen silti haluaa jatkaa yhdessäoloa ja pitää eromietteitäni "kiristyksenä".

Onko tästä tilanteesta mitään fiksua ulospääsyä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vastauksista.Tällaista osasin odottaa, mutta hain kai jotain vahivstusta sitten

AP

Vierailija
22/24 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Eroa eroa eroa ja hanki nainen, joka on valmis perustamaan perheen. Provo tai ei. Miehelläkin on biologinen kello. Jos tulee isäksi päälle kolmekymppisenä, niin lapsi pääsee ylioppilaaksi, kun lapsen isä on jo lähellä eläkeikää.

Eläkeikä taitaa nykyisillä kolmekymppisillä olla jo lähemmäs 70 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Real world
23/24 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Eroa eroa eroa ja hanki nainen, joka on valmis perustamaan perheen. Provo tai ei. Miehelläkin on biologinen kello. Jos tulee isäksi päälle kolmekymppisenä, niin lapsi pääsee ylioppilaaksi, kun lapsen isä on jo lähellä eläkeikää.

Missä oikein elät jos alle 50v on kohta eläkkeellä?

30 + 18 = 48, fiksu mies on maksanut omaa eläkettä ja/tai on yrittäjä.

Vierailija
24/24 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi