Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 1,5 vuoden aikana pudottanut painoa 5 kg tekemättä varsinaisesti mitään

Vierailija
07.01.2024 |

Olen kyllä kiinnittänyt huomiota ettei menisi herkkuja yhtä paljon kuin ennen mutta toisaalta liikkuminen on kaventunut aikaisemmasta paljon pienempään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika mitätön painon pudotus tuossa ajassa. Taisit olla normaalipainoinen alunperinkin?

Vierailija
2/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapamato

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 10kg kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
4/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laihtuuhan sitä jos ei tee mitään. Syömisestä se paino nousee.

Vierailija
5/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, jos laihtuu ilman että joutuu tekemään töitä tai "kärsimään" sen eteen. Yleensähän ajan myötä painolla on pikemminkin taipumus nousta. Ja varmaan tuntuu kivalle, että oikeasti oli jotain huomattavaa vaikutusta herkkujen vähentämisellä.

Jos et ollut erikseen laihduttamassa, silloin varsinkaan ei ole mitään väliä kuinka hitaasti se tapahtui.

Vierailija
6/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tapa hoikistua on muuttaa pysyvästi elämäntapojaan. Muut tavat laihduttaa (kaikki kuurit) lihottavat eli painoa kipuaa kuurin jälkeen korkeammalle. 

Tämä on tutkittua tietoa, mutta silti monet uskovat pikadieetteihin, erityisesti vähemmän koulutetut ihmiset. Tarvittaisiin tietoa ruuan koostumuksesta, ruuan määrää ei kannata kovin paljon vähentää. Suurin osa lihavista ei osaa syödä oikein.

Vierailija
7/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika mitätön painon pudotus tuossa ajassa. Taisit olla normaalipainoinen alunperinkin?

Ei, kyllä mulla vieläkin Terveyskirjaston mittarit sanovat tiukasti että ylipaino. Nyt BMI on 27.9.

En siis varsinaisesti ole ollut ns. laihdutuskuurillakaan, kunhan elämäntapamuutosta tässä ajatellut ettei ainakaan toiseen suuntaan enempää lähtisi paino muuttumaan.

Vierailija
8/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Hyvä ap. 

Mä olen lisännyt kasviksia 40 % ruokavalioon, mutta syön herkkuja silloin tällöin. En laihduta