Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakohteita yksin matkustavalle naiselle?

Vierailija
07.01.2024 |

Kotimaassa tai ulkomailla, pitkää ja lyhyttä reissua.

Suosittele!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokon vuoristoalueet sopii hyvin telttailuun.

Vierailija
22/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalia jos haluat tulla raiskatuksi,yksi monista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut Irlantia ehkä ensimmäiseksi yksinkohteeksi mutta en ole vielä tehnyt asian eteen mitään

Vierailija
24/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi ja lähde ehdottomasti Tukholmaa pitemmälle. Vaikka nyt uutisissa näkyy jengiväkivaltaa, niin mä oon kiertänny ruotsia jo monta vuotta, eikä koskaan mitään ongelmaa ja aina löytyy uutta näkemistä. Tietenkin valppautta pitää olla ja aikatauluihin jättää pelivaraa, ihan samoin kuin kaikkialla muuallakin. Aloittaa voi vaikka Kiertämällä Mälaren, eli Västerås, Arboga, Örebro, Eskilstuna, Strängnäs. Myöhemmin voi edetä Värmlantiin, Smålantiin, Taalainmaalle tai Skåneen. Matkojen yhteydessä voi käydä myös Oslossa tai Kööpenhaminassa. Ruotsalaiset pikkukaupungit on tosi kauniita, kun niitä ei ole, niin siivottu kaikesta vanhasta kuten suomessa. On myös kiinnostavia teollisuus ja muitakin museoita. Kannattaa katsella laajemminkin yhteiskuntaa ja miettiä oisko meillä jotain opittavaa ja miten sitä vois soveltaa työssä. Keskustelukulttuurin tuonti suomalaiselle työpaikalle on haastavaa, mutta pikkuhiljaa.

Vierailija
25/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki länsimaat ja suurin osa muustakin maailmasta. On oikeasti todella harvassa se maa, jossa ei nainen voisi/uskaltaisi  matkustaa yksin. Ehkä joku Somalia ja Afganistan kannattaa jättää pois listalta. Kaikista turvallisimpia taas esim. Islanti ja Uusi-Seelanti.

Vierailija
26/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokon vuoristoalueet sopii hyvin telttailuun.

Joo, tiettyjä alueita kannattaa välttää, mutta jokin Marrakech on kyllä ihan turvallinen yksinmatkaajallekin.

Vierailija
27/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The 9 Best Places For Solo Female Travel In 2022

https://www.forbes.com/sites/laurabegleybloom/2022/04/27/the-9-best-pla…

Vierailija
28/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti

Vierailija
29/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna. Kiertelin vanhaa kaupunkia kaksi päivää yksin. Hotelliyö keskustassa. Halpaa ja kiinnostavaa. 

Vierailija
30/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa oon kierrellyt lähinnä saarilla, Madeira esim. on hieno myös. 

Vierailija
31/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut soolona mm. Välimeren maissa, lähestulkoon kaikissa Euroopan suurkaupungeissa ja monissa Jenkkien suurkaupungeissa. Singapore, Japani ja Etelä-Korea Aasiassa ja Bahamasaaret Karibialla.

Vierailija
32/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sovinolla kotiisi kotimaa,omille nurkillesi. Eksyt viellä maailmalla ymm. Et valmis matkustaa yhtään mihinkään, kun asiaa täältä kysyt.

Vierailija
33/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola

Vierailija
34/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka

Islanti 

Skotlanti

Norja 

Irlanti ja Pohjois-Irlanti

Italia 

Saksa

Itävalta 

Kroatia 

Vierailija
35/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää sovinolla kotiisi kotimaa,omille nurkillesi. Eksyt viellä maailmalla ymm. Et valmis matkustaa yhtään mihinkään, kun asiaa täältä kysyt.

Ei kysyvä tieltä eksy.

Vierailija
36/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaikuttaa sekin miten aikoo ko. kohteessa liikkua, pystyykö vaikka vuokraamaan kulkupeliä vai onko julkisen liikenteen varassa, vai onko tarkoitus vain kiertää jossain kaupunkikeskustassa kävellen? 

Vierailija
37/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irak tai Iran.

Iran ei vielä muutama vuosi sitten ollut mitenkään turvaton matkustuskohde. Nykyään voi olla eri meininki. Paikalliset ovat ystävällisiä, valtiovalta ei niinkään.

Vierailija
38/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavaara.

Vierailija
39/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutaman kerran käynyt yksi all Inc hotellimatkalls. Viimeksi olin Mallorcalla. Se on helppoa, syöminen, oleminen ym. Kävin Kyllä myös kiertelemässä saarta bussilla. 

Nämä matkat tulee kyllä kalliiksi, kun on lisämaksu huoneesta.

Vierailija
40/42 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut oloni turvallisimmaksi Aasiassa. Länsimaista ainakin Espanjassa ja Italiassa lääpitään. Ihan silmänlumetta lännen turvallisuus.

Nimim. 53 valtiota käyty, ei pikavisiittejä vaan työskentelyä, vapaaehtoistyötä, kursseja, retkeilyä yms. pääsääntöisesti. Enkä käy turistirysissä.