Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiha Vapaa kehitysehdotus

Vierailija
07.01.2024 |

Aihe Vapaa on täynnä täysin tarpeettomia ja itseä ei kiinnostavia aloituksia. Moderaattori yrittää siistiä ja poistaa aloituksia. Siitä huolimatta samat turhat aloitukset on esillä kokoajan päivästä ja viikosta toiseen.

Ehdotukseni. Aloitukseen tulisi kohta mihin voi itse ruksia haluaako nähdä kyseistä aloitusta enää. Kerran pois ruksittu ei tulisi enää näkyviin. Samoin voi merkata itseä kiinnostavan aloituksen.  Näin tästä massasta saisi siivilöityä edes jotenkin asiattomat viestiketjut pois, edes itseltä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdotus , AIHE VAPAA vois olla alusta mitä ei sensuroida.

Jos on "nuttura kireellä" ei kannata osallistua. Näille vois olla "valtamediaa myötäilevä" alusta, siisti ja sievä. Kaikki aina samaa mieltä. Ja miehet on sikoja.

Vierailija
2/5 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ehdotus , AIHE VAPAA vois olla alusta mitä ei sensuroida.

Jos on "nuttura kireellä" ei kannata osallistua. Näille vois olla "valtamediaa myötäilevä" alusta, siisti ja sievä. Kaikki aina samaa mieltä. Ja miehet on sikoja.

Palstan omistaja on lain mukaan vastuussa sen sisällöstä ja sillä on oikeus "sensuroida" palstaa. Ja tämähän menisi vielä kahta kauheammaksi, jos täällä ei olisi moderaattoreita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että tuo ap:n ehdotus ketjujen ruksimisesta näkymättömiksi vaatisi sen, että tänne kirjauduttaisiin. Ainakin muutamalla muulla palstalla on näin. Ei se rekisteröityminen ja kirjautuminen minua haittaisi mitenkään kun kirjoitan nettiin ihan samanlaista tekstiä mitä voin sanoa ihmisille päin naamaakin. Joillakin voisi olla haasteita. Mutta siistisi sekin palstaa kovasti, Kannatan.

Vierailija
4/5 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen rekisteröityminen alustastalle ja jonkunlainen pisteytysjärjestelmä. Teet järkeviä aloituksia/kommentteja, saat muilta nostatusta. Parhaiten käyttäytyneiden kommentit/aiheet saa enemmän näkyvyyttä.

Ala-arvoisesta käytöksestä bannia.

Tällä hetkellä aiheita tulee niin paljon ja mielenkiintoisessa ketjussa yksi huono kommentti riittää koko ketjun poistamiseen. Tämä ei liene ideaali tilanne.

Vierailija
5/5 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sehän olis selkee peli.

Älä mene alueelle jos menee herne nenään heti ekasta kommentista.

Silloin hyvä pysyä etäällä ja valita itelle sopiva alusta. Helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan