Tuli kaverin ex vastaan Tinderissä
Profiilin mukaan on sober curious, urheilee ja hymyilee. Todellisuudessa mt-ongelmainen, syrjäytynyt alkoholisti.
Tätäkö tää on? Satuillaan mitä sattuu tonne?
Kommentit (22)
Juuri sitä. Henkilö voi hyvin uskoa olevansa eliittiä vaikka hän tosiasiassa vain toivoo sen pitävän paikkansa.
Yksi tuttu mies oli laittanut iäkseen 15 vähemmän kuin oikeasti on. Meni maku koko ihmisestä.
Mikä kohta tuossa sitten on valhetta? Sober curious ei ole yhtä kuin raitis ja urheilua on monenlaista. On myös olemassa vanha sanonta "naurustahan hullu tunnetaan". En ymmärrä ongelmaasi.
Minäkin olen syrjäytynyt mt-ongelmainen, mutta saatan silti hymyillä paljon. Hulluilla halvat huvit :D
Kuka oikeasti käyttää vielä tinderiä, siellä ei ole mikään aitoa, ei edes profiilit.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu mies oli laittanut iäkseen 15 vähemmän kuin oikeasti on. Meni maku koko ihmisestä.
Joo, iän valehtelu ei anna hyvää kuvaa. Jonkin verran noita silti tulee vastaan.
Yksikin mies oli laittanut iäkseen 29, mutta näytti kyllä lähemmäs 50 vuotiaalta.
Ja pituuden valehtelu. Eräs tuntemani mies oli ilmoittanut pituudekseen 163 cm, vaikka hän on minua ainakin päätä lyhyempi. ( olen itse n.165 cm)
Eli alkoholistikin voi olla sober curious?
Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä. Henkilö voi hyvin uskoa olevansa eliittiä vaikka hän tosiasiassa vain toivoo sen pitävän paikkansa.
Niin, mutta kyllä noihin deittisovelluksiin kannattaa esitellä itsensä hieman paremmassa valossa. En nyt tarkoita räikeää valehtelua, mutta ei kukaan halua katsoa masennus-profiileita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kohta tuossa sitten on valhetta? Sober curious ei ole yhtä kuin raitis ja urheilua on monenlaista. On myös olemassa vanha sanonta "naurustahan hullu tunnetaan". En ymmärrä ongelmaasi.
Kyllä ymmärrät. Jos tässä nyt yleensä ongelmasta puhutaan, tuskin tuo AP:lle itselleen mikään ongelma on.
Kyse on siitä, kuinka ihmiset antaa itsestään tietoja, jotka näyttää hyviltä. Takana voi olla mitä vaan, eli ei kannata uskoa mihinkään tinderin profiilikuvaukseen niin, että se kertoisi ihmisestä sen kaikkein olennaisimman. Ja senhän sen kuuluisi kuitenkin kertoa. Eikö vain?
Minunkin exäni piti itseään hirveän fiksuna ja puoleensavetävä, kilttinä ja sellaisena ihmisenä, johon todella kannattaa ottaa yhteyttä.
Oikeasti ei kannattanut, sai seurakseen todellakin mielenterveysongelmaisen töitä karttelevan erittäin väkivaltaisen alkoholistin.
Kyllä sinäkin tämän ilmiön tiedät, kunhan siinä nyt hammastelet.
Vierailija kirjoitti:
Jep ihan ok manipuloida ja antaa itsestään valheellinen vaikutelma, en ymmärrä miksi häiritsee ketään.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ihan ok manipuloida ja antaa itsestään valheellinen vaikutelma, en ymmärrä miksi häiritsee ketään.
😂
Eikö tuo sober curious tarkoita, että alkoholittomuus kiinnostaa. Eli ei väitetä olevansa alkoholiton, vaan ehkä haluaisi raitistua.
Tinderissä oli muistaakseni sellainenkin tupakoinnin kohdalla, että "yritän lopettaa".
Todellisuudessa on negatiivinen ja harhainen. Kaikki on aina huonosti ja maailma häntä vastaan. Hymyilee kännissä joskus.
Voisi olla mun eilinen match. Sober curious oli kyllä myöhemmin poistettu. Yöelämä varmaan kutsui äijää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Eikö tuo sober curious tarkoita, että alkoholittomuus kiinnostaa. Eli ei väitetä olevansa alkoholiton, vaan ehkä haluaisi raitistua.
Tinderissä oli muistaakseni sellainenkin tupakoinnin kohdalla, että "yritän lopettaa".
Kyllä. Sana curious viittaa aika vahvasti siihen.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla mun eilinen match. Sober curious oli kyllä myöhemmin poistettu. Yöelämä varmaan kutsui äijää kuitenkin.
Sober curious viittaa siihen, että on/on ollut ongelmia alkoholin kanssa. Kierrä kaukaa.
Tosissasko ajattelit että Tinderissä pärjää olemalla rehellinen? Markkinoitko työpaikallakin tuotetta korostamallla negatiivisia ominaisuuksia?
Totahan toi pitkälle on. Ei mitään uutta.