Seksimieltymys ja reaktio
Tunnustin eilen puolisolleni vuosien haaveilun jälkeen että pitäisin dildon työntämisestä peppuuni tai vyödildon käyttämisestä minuun. Puolisoni reaktio oli suuttumus ja minua oksettaa/ällöttää. Ja hirveä riita tämän päälle. Tuntuu ihan pirun pahalta kun on vuosia hautonut mielessään ja viimein uskaltautuu tunnustaa mielihalunsa :-( Harvoin tulee itkettyä mutta yöllä tämä asia sai kyyneleet silmään:-(
Kommentit (6)
Esitin asiallisesti kesken arkipuuhastelun. Ilmeisesti väärässä paikassa väärään aikaan. Tuntuu pahalta tietää olevansa oksettava toiveineen. Toki tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun puhuin aiheesta:-(
Itsetunto kolahti kiveen, olkaa muut armollisempia miehillenne.:-(
I feel you. Olen tuonut monia omia mieltymyksiä esille miehelleni, ja joka kerta hän on katsonut minua kuin olisin saastaa ja kertonut miten ällöttävä ehdotukseni on. En enää uskalla tuoda mitään omia haluja esille, kun minua aina loukataan.
Olisin niin onnessani jos olisi mies joka toisi omia halujaan esille noin rohkeasti! Kiihottuisin niin paljon ja todellakin tekisin hänelle mitä haluaa.Minulla samankaltainen fantasia kuin viestiketjun aloittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Esitin asiallisesti kesken arkipuuhastelun. Ilmeisesti väärässä paikassa väärään aikaan. Tuntuu pahalta tietää olevansa oksettava toiveineen. Toki tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun puhuin aiheesta:-(
Itsetunto kolahti kiveen, olkaa muut armollisempia miehillenne.:-(
Viimein tunnustit vuosien hautomiseen jälkeen, eikä ollut ensimmäinen kerta? Joku tuossa ei nyt oikein natsaa...
Taas joku nainen leikkimässä miestä seksipalstalla. Oli sen verran heikko aloitus, että kaipaa lisää treeniä.
Tiedän tunteen. Ja seksuaalisuus on aihepiirinä sellainen että jos etenkin kaikista ihmisistä juuri kumppani/puoliso vetää tuon vaihteen päälle niin kyllä se sattuu.
Kuinka esitit asiasi, koska eiväthän seksuaaliset mieltymyksesi kuulu puolisollesi, te ette omista toisianne. Toki puolisosi voi kohteliaasti kieltäytyä mutta eihän tuo riidan aihe ole - ja riitaan tarvitaan kaksi.
Mitä siis tapahtui?