Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naamaan kun laittoi paksua perusvoidetta niin johan helpotti kuivuminen

Vierailija
07.01.2024 |

Ei riittänyt pelkät seerumit, kasvovedet ja paksumpi kasvovoide. Kokeilin huvikseni pistää naamaan kaikkien noiden päälle Locobase Repair-voidetta joka on TODELLA tönkköä, se ei edes levity vaan on taputeltava naamaan. Ero on aika huima, ja hyvään suuntaan. Kannattaa kokeilla ainakin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan olen aina käyttänyt talvella apteekin rasvaisimpia perus voiteita ja kesällä kevyempiä eikä mitään iho ongelmia eikä hilseilyä.

Vierailija
2/6 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha klassikko Klöver-vaseliini poskipäissä suojaa hyvin pakkaselta. Kannattaa levittää hyvissä ajoin ennen ulos menoa, että se ehtii imeytyä ihoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivanha klassikko Klöver-vaseliini poskipäissä suojaa hyvin pakkaselta. Kannattaa levittää hyvissä ajoin ennen ulos menoa, että se ehtii imeytyä ihoon.

Tätä konstia ei enää suositella https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kannattaako-kasvoja-suojata-vaselii…

Vierailija
4/6 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Mulla taas oli perusvoidekuurin jälkeen vaan ihottumaa ja hilseilyä. Palasin kiireen vilkkaa takaisin luonnonkosmetiikkaan.

Vierailija
5/6 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iho muuttuu talvella melkein normaaliksi. On rasvainen ihotyyppi. Tuo voide on liikaa mun naamalle. Käytän kasvojen iholle tehtyjä aineita.

Vierailija
6/6 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rasvainen iho, joka on erittäin pintakuiva, kiitos työpaikan liian kuivan ilman, suhteellinen kosteus 15% ja joskus digimittarissa on LL, eli niin kuiva, ettei pysty edes mittari mittaamaan. En ole vielä löytänyt tuotetta, joka ei tukkisi ihohuokosia (ja tekisi mustapäitä ja finnejä) ja olisi samalla erittäin kosteuttava. Apteekin Humektan veti ihon tomaatinpunaiseksi, eli siinä on jokin allergiaa aiheuttava ainesosa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi