Mitä tuliaisia toisit Espanjasta? Jotain paikallista?
Mietin mausteita, Desigualin vaatetta, Paco Rabannen tuoksusettiä. Jotain siis tämän tyyppistä, mikä olisi espanjalaista herkkua tms?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Banaanilikööriä
Hyvä idea, en tiennytkään tätä ns. Espanjan tuotteeksi. Juurikin vastaavia ehdotuksia hain, kiitos ehdotuksesta :)
Turron on suosittu herkku Espanjassa.
Kolumbuksen porukka toi Eurooppaan Amerikan reissultaan tuliaisiksi kupan.
Serranokinkku, kokonainen potka vaan reppuun. Joku hyvä juusto jos niistä tykkää, kestävät ihan hyvin reissun ajan lämpimässäkin.
Mausteethan on kivoja, itse aina ostan Kreikasta kassillisen, ovat kevyitä kantaa.
Lentomatka?, vähän rajoittaa määriä ja painoja, mä yleensä tilaan cavaa jos tuttu käy rekalla siellä.
Kiinnostava aihe. Liian moni taitaa tuntea Espanjan vain rantalomakohteena. Itse en osaa auttaa, koska se maa on käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Lentomatka?, vähän rajoittaa määriä ja painoja, mä yleensä tilaan cavaa jos tuttu käy rekalla siellä.
Juu neljän tunnin lento, en juurikaan alkoholia käytä niin joku pikkupullo muistoksi ok mutta en muuten tarvitse lastia :)
Jonkun näpsäkän ja nuoren señoritan.
Pitääkö ne kantaa tullin ohi? Miksi ei vain lähetä pakettia itselleen? Tulee halvemmaksi kuin maksaa ylipainosta lentokoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ne kantaa tullin ohi? Miksi ei vain lähetä pakettia itselleen? Tulee halvemmaksi kuin maksaa ylipainosta lentokoneessa.
Ei painolla ole varsinaisesti merkitystä, ruumalaukkuun mahtuu aika monta kiloa ilman ylimääräisiä maksuja.
Banaanilikööriä