Jos mies ei laukea yhdynnässä, miten teillä homma jatkuu siitä?
Nainen hoitaa miehen loppuun, mies hoitaa itse itsensä vai mies jää ilman?
Kommentit (15)
Mulla oli joskus mies, joka ei kuulemma koskaan ollut naisen kanssa lauennut. Siinä vain jatkettiin niin kauan että voimat loppui, makoiltiin hetki ja noustiin ylös. Jossakin vaiheessa suhdetta hän alkoi sitten tulla, jolloin lopettaminen oli paljon helpompaa, kun ei tarvinnut odottaa että jompikumpi on henkihieveriin väsynyt. Minä itse en tykkää laueta seksissä ollenkaan, tulee vain huono olo, mutta tuntuu todella omituiselta lopettaa jos mies jää laukeamatta.
Ei miehen kuulu lauetakaan kovin usein. Tantrassakin tästä puhutaan. Naisia tämä tuntuu häitsevän enemmän kuin minua miehenä. Koen joskus laukeamisen jälkeen pientä alakuloakin koska se lataus ja energia on menetetty.
M
Jatketaan ihan samanlailla kuin silloinkin kun mies laukeaa. Eli huilataan hetki ja jatketaan sitten hommia.
Jatkuu niin kauan kunnes molemmat ovat tyytyväisiä, tavalla tai toisella. Hyvin harvoin aloittajan kuvaamaan tilannetta tulee, mutta silloin joko jätetään homma sikseen tai hoidan miehen kädellä/suulla - miehen fiiliksen mukaan.
Käyn suihkussa tämän jälkeen vetämässä käteen. Muuten jää niin ***ttuntunut olo, ettei sitä kestä kukaan.
Meillä tuumataan, että jäi näköjään puhtia seuraavaankin kertaan ja sitten mennään vaikka laittamaan ruokaa.
Ei ole meillä iso juttu, kun on aihe käyty läpi. Meillä siis nainen erittäin orgasmiherkkä ja aloitteellinen seksiin. Ehkä häntä jopa vähän sytyttääkin se harvinaisempi hetki, kun itse murahdan, että nyt tarttee naista ja heti. Niitä vaan ei tule montaa kertaa kuussa.
Kun minulla menee laukeamiseen 30-60 minuuttia niin miehen penis on sitten usein niin tunnoton, että on parasta keittää kahvit ja rupatella tunti. Hän pistää siihen jotain after shave balsamia ja sitten se on kuulemma kuin uusi. Sitten annan hänelle luvan tehdä mitä haluaa ja tulla milloin haluaa ja hän tuleekin aina muutamassa minuutissa. Usein minäkin ehdin vielä tulla.
Kun olen itse tullut ja mies ei niin otan suihin. Eikä mene kauaa kun mieskin tulee suuhuni.
Miehen ei kuulu tarpeettomasti kylvää siementään. Naiseni tyydytys on etusijalla eikä tyydytä yhteen orgasmiin, eikä yhteen naiseen.
Ejakuloin vain omin käsin, 4 kertaa vuodessa. Rakastelen naistani kuitenkin vähintään 4 kertaa viikossa.
Mun mies haluaa lähes aina että runkkaan, sanoo että olen siinä niin hyvä. Kyllä se karjuukin kun saa.546
Asiallinen aloitus, minun rakastajani kun ei aina tule yhdynnässä vaikka toivoisinkin niin. Kun olemme tässä oppineet toisistamme, ja mikä tuntuu hyvältä, niin hänet saa laukeamaan niin että hän polvistuu kasvoilleni. Nuolen ja imen kullia ja palleja, ja sitten bravuuriksi kieli peppureikään samalla kun runkkaan häntä. Huutaa kuin eläin ja on todella kiihottavaa 😍
En tiedä mutta kysyn: Luuletko olevasi itse niin hyvänainen sängyssä, että voit vain arvata, mitkä ovat heikkoutesi seksissä ja mistä tiedät varmasti sen, että mies saa sen parhaan nautinnon juuri sinun kanssasi?
Yhden yön jutuissa käy useasti niin, että en laukea yhdynnässä, mutta nainen saa kyllä. Onneksi jotkut naiset ottavat suihin ihan oma-aloitteisesti. Vieraan naisen imiessäni kaluani on jostain syystä kiihottavaa, ja yleensä aina laukean siihen panon jälkeiseen suihinottoon.
Mies sanoo: Jahas, mitäs sieltä televisiosta oikein tulee nyt vai keitetäänkö kahvit?