Lottovoittajien voiton salaaminen puolisoilta
Kummastelin jutussa kun sanottiin ettei voitosta kerrottu puolisolle. Mitä ihmettä? Miten tuollaisen voi jättää kertomatta jos on naimisissa? Eikö naimisissa aviopuolisolla ole pottiin yhtäläinen oikeus?
Oman miehen kanssa meillä on yhteiset rahat joka sopii meille jotta saadaan säästöjä laskujen ja pakollisten hankintojen jälkeen niin ehkä siksi en ymmärrä tätä itsekkyyttä. Tippuisi tuollaisella tempulla koko suhteen luottamus ja pohja jatkaa.
Kommentit (47)
Ei voittoa tarvitse jakaa jos ei halua. Tietenkin isosta summasta jää jaettavaakin mutta kuinka kukaan kehtaa ainakaan pienistä summista alkaa vaatimaan. Meille ei ole tullut kuin kohtalaisen pieniä summia ja käytetty omiin tarpeisiin, harrastuksiin ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä. Uskon että me kyllä iloittaisiin yhdessä potista jos onnetar sellaisen joskus soisi. Olipa erikoista että jutussa kerrottiin myös että osa oli voittanut lotossa kahdesti. Kuinka suuri todennäköisyys voi olla? Kateeksi käy. Suurin osa voittajista oli myös vanhoja. Miksei voitto ikinä osu lapsiperheeseen? 😒
Tai sitte nää "mutta en mä näitä hommia lopeta"- möllit, vaihdetaan vaan corolla uudempaan ja pihistellään kaikessa edelleen. Miksi ne edes lottoaa?
Enemmän minä ihmettelen näitä, jotka ilmoittavat, että miljoonan voittaessaan he lopettaisivat kaiken työnteon ja eläisivät sillä voitollaan. Aika lyhyt saa se loppuelämä olla, että miljoona siihen riittäisi, etenkin kun ostetaan asuntoa ja autoa. Tosin ei se miljoona edes riitä moneenkaan hienompaan asuntoon.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nelikymppinen. Jos saisin miljoonan lotossa, niin tuo olisi todennäköisesti enemmän kuin tulen loppuelämäni aikana saamaan kelalta rahaa. Joten miljoonalla voi selvitä, kunhan rahaa käyttää kuten tähänkin asti ja ei jakele ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä. Uskon että me kyllä iloittaisiin yhdessä potista jos onnetar sellaisen joskus soisi. Olipa erikoista että jutussa kerrottiin myös että osa oli voittanut lotossa kahdesti. Kuinka suuri todennäköisyys voi olla? Kateeksi käy. Suurin osa voittajista oli myös vanhoja. Miksei voitto ikinä osu lapsiperheeseen? 😒
Yksittäisellä rivillä voittamisen todennäköisyys on aina sama. Jotkut voittajavat useammin koska pelaavat paljon.
Ois se kyl outoa jos ei tollaista kertois omalle puolisolleen, jota rakastaa ja kenen kanssa jakaa arkensa. Ei rakasta aidosti?
Avioehtoon kannattaa määrätä että perinnöt,veikkaus-tai arpajaisvoitot ovat omaa henkilökohtaista omaisuutta.
Voitin puoli miljoonaa joskus. Tiesin että tyttöystävä on jättämässä minua ja jätti sitten. En kertonut voitosta ja se myöhemmin ihmetteli mistä olin saanut uuden auton. Kysyi olenko saanut töitä ja ostanut auton. Sanoin että joo otin lainaa. Puolen vuoden päästä oli saanut tiedon että olin voittanut koska yks toinen nainen oli sille lörpötellyt. Se sitten lähetteli koko yön viestejä että minun olisi pitänyt kertoa ja halusi taas alkaa olee kanssani.
Jos voitat 7 miljoonaa niin tosissasi saat tuhlata jos et sillä pitkään pärjää. Lisäkdi jos ostat asuntoja tai osakkeita, rahaa tulee koko ajan lisää...