Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kanssa naiset seurustelee jos nämä uutiset Suomesta ja Amerikasta pitävät paikkansa että valtava osa miehistä on sinkkuja?

Vierailija
06.01.2024 |

Tätä ei ole koskaan selitetty?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim palstamuija on mieluummin alfalaatikkoleuan keskiviikko kuin seurustelisi kunnollisen ja tavallisen miehen kanssa. Naiset kelpuuttaa vain top5% äijistä ja kas kummaa näistä kun on kova kysyntä niin sit ollaan ilman

Joo voin vahvistaa että olisin tosiaan mieluimmin alfalaatikkoleuan keskiviikko kuin seurustelisin sinun kanssa. Ja lisäksi onnistuit ihan yhdellä parin virkkeen kappaleella kommunikoimaan niin että valinta oli mulle helppo. 

Vierailija
82/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On melko turha jauhaa jostain jenkkilästä jos on incel ja ongelma on ne omat sosiaaliset taidot ja lisäksi se että netin incellaumat on pilanneet sosiaalisesti kyvyttömimpien  miesten maineen ihan täysin ja lisänneet uuden kerroksen esterataan joka oli ihan tarpeeksi vaikea ennen kuin netti tuli mukaan kuvaan. Naisten syyllistäminen, länkytys ja jenkkilän tilastojen linkitys ei auta teitä _yhtään_.

Jenkeissä myös se ulottuvuus, että se on nykyään varsin monirotuinen maa. Valkoiset miehet ovat kuitenkin aina halutuimpia, mikä synnyttää vinoumia muunrotuisten miesten keskuudessa. Esimerkiksi on tavallista, että puolet aasialaisista naisista pariutuu valkoisten miesten kanssa, joskus ylikin puolet. Katastrofaalinen tilanne aasialaisille miehille, jotka luonnollisesti ovatkin hyvin yliedustettuina inceleiden keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden miesten, jotka eivät roiku päivät pitkät parjaamassa naisia vauvapalstalla (LOL), vaan oikeasti elävät elämäänsä.

Miksi sinä et elä oikeasti elämääsi vaan roikut täällä?

Vierailija
84/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naispuolisista kavereistani (ikähaarukka 30-50) on sinkkuja ja niin olen itsekin.

N42

Lisääntymisikäisten naisten. Suurin osa miehistä haluaa jatkaa sukuaan. 40-50v ei useimpia miehiä kiinnosta eikä teistä nyt tässä ole kyse.

Tässähän tulikin syy naisten sinkkuuteen. Suuri osa naisista ei halua olla pelkkä synnytyskone eikä useimpia naisia kiinnosta mies jonka kiinnostus loppuu naisen vanhenemiseen.

Kuitenkin teitä näkee muslimijätkien kumppaneina joille te naiset todellakin olette synnytyskoneita. Ilman länsimaisen miehen syvällistä feminiinistä mietiskelyä.

Edelleen suurin osa ulkomaa

Ei ole, vaan britit. Tilaston olen yrittänyt linkata jo ties kuinka monta kertaa, mutta aina menee tarkisettavaksi.

Vierailija
85/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim palstamuija on mieluummin alfalaatikkoleuan keskiviikko kuin seurustelisi kunnollisen ja tavallisen miehen kanssa. Naiset kelpuuttaa vain top5% äijistä ja kas kummaa näistä kun on kova kysyntä niin sit ollaan ilman

Joo voin vahvistaa että olisin tosiaan mieluimmin alfalaatikkoleuan keskiviikko kuin seurustelisin sinun kanssa. Ja lisäksi onnistuit ihan yhdellä parin virkkeen kappaleella kommunikoimaan niin että valinta oli mulle helppo. 

No lässyn lässyn älä jaksa. Tollasta kranttumuijaa kukaan kattelis.

Laihduta niin kyl se vaaka jo loppuvuodesta näyttää alle satkun

Vierailija
86/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jokainen voi tarkistaa noita suomalainen + mm -parisuhteiden tilastoja. Artikkelista löytyy lukuja kootusti ja linkit tarkempiin lähteisiin, jotka jäävät moden hampaisiin. Eli suomalaisnaiset avioituvat useiten brittimiesten kanssa.

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009928963.html

Vierailija
87/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pojat astuttavat kaikki tytöt. Ihan tilastollisesti lisääntyviä poikia on vähemmän kuin lisääntyviä tyttöjä, vaikka koko väestössä poikia on enemmän.

Vierailija
88/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itseasiassa ole kenenkään keskiviikko, enkä torstai tai mikään muukaan viikonpäivä. Olen mielummin ihan yksikseni kuin seurustelen kenenkään kanssa. Miehet on kokemukseni mukaan todella high maintenance lemmikkejä, joihin mulla ei vaan enää nykyään riitä aika ja kärsivällisyys. 

Vierailija
89/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä autan sua nyt vähän kun olet totaalisen pihalla. Miehet ei kilpaile muiden miesten kanssa naisten huomiosta tai naisista, teidän kilpailija on rauhan tunne mitä nainen tuntee kun hänellä ei ole miestä elämässään. Rauhan menettäminen on naiselle monesti liian suuri uhraus.

Vierailija
90/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OoOooo no nyt oli servaus josta yläkoululainenkin olisi ylpeä 🏆. Ei mut ihan tosissaan. Ei tarvis sekuntiakaan miettiä kumman valitsisin, sinut vai alfalaatikkoleuan keskiviikkona olemisen.

Vierailija
91/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat pojat astuttavat kaikki tytöt. Ihan tilastollisesti lisääntyviä poikia on vähemmän kuin lisääntyviä tyttöjä, vaikka koko väestössä poikia on enemmän.

Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, mutta koska ovat luonnostaan ääliöitä niin luku on tasoittunut luonnollisen poistuman kautta jo täysi-ikäisyyteen mennessä 

Vierailija
92/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin vain omalta osaltani sanoa, että en yhtään kenenkään kanssa. Olen ihan yksin.

Ei nykyään ole mikään pakko olla koko ajan joku jätkäkaveri, tai muuten haukutaan luuseriksi, vanhapiiaksi, tai muuten vaan pidetään outona. Onneksi on näin.

Nykyään ei ihmissuhteet enää ole siinä määrin pelkkää muille näyttämistä ja oman egonsa kasvattamista, eikä sosiaalinen status särjy siitä, että on hyvää elämää elävä ikisinkku. 

Sehän on pelkästään hyvä asia. Ei se sitä tarkoita etteikö moni nainen (minä mukaanluettuna) haluaisi löytää joskus jonkun kivan miehen.

Mutta nykyään ei ole mikään sosiaalinen paine huolia joku vaan, päästäkseen lesoilemaan muille että on minuakin joku joskus edes hetken aikaa halunnut. 

Minusta tämä on pelkästään hyvä suuntaus. Parisuhteet tapahtuu aiempaa enemmän aidoista syistä. Kummankin oikeasta halusta olla yhdessä. Ei sen takia, että täytyy vaan olla joku sätkynukke siinä rinnalla kusetettavana, koska ilman sitä sätkynukkea sä et ole mitään. 

AITOJA tunteita. Ne ovat tietenkin harvinaisempia.

Vierailija
93/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OoOooo no nyt oli servaus josta yläkoululainenkin olisi ylpeä 🏆. Ei mut ihan tosissaan. Ei tarvis sekuntiakaan miet

No jep niin tiedetään. Sä et valitsis mua enkä mä tollasta lihavaa palstamammaa win win situation

Vierailija
94/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on aika yksinkertainen. Miehet ovat valehtelijoita. Kyllä minäkin valehtelisin olevani sinkku, jos olisin parisuhteessa palstalla koko elämänsä viettävän miehiä vihaavan pieruperseisen mätisäkin kanssa. Olisi se sellainen häpeä, ettei kehtaisi olla rehellinen vaikka kuinka anonyyminä vastaisi kyselyihin.

Vierailija
95/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä autan sua nyt vähän kun olet totaalisen pihalla. Miehet ei kilpaile muiden miesten kanssa naisten huomiosta tai naisista, teidän kilpailija on rauhan tunne mitä nainen tuntee kun hänellä ei ole miestä elämässään. Rauhan menettäminen on naiselle monesti liian suuri uhraus.

Juuri näin. Naurattaa kun täällä miehet luulevat sen olevan joku osuva ilkeys kun huutelevat naisten jäävän yksin kissojen kanssa. Miksi se olisi ilkeys, kun se on juurikin se tavoitetila? Itse luovuin tästä rauhasta itselleni täydellisin miehen takia ja kuitenkin vai osittain.

Vierailija
96/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, mutta koska ovat luonnostaan ääliöitä niin luku on tasoittunut luonnollisen poistuman kautta jo täysi-ikäisyyteen mennessä 

Niinkö? Tilastokeskus kuitenkin kertoo että miehiä on enemmän joka ikäryhmässä aina 57 vuotiaisiin asti.

Eikä siinä puhuta syntyneistä.

Vierailija
97/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No jep niin tiedetään. Sä et valitsis mua enkä mä tollasta lihavaa palstamammaa win win situation"

Samahan se on kaikilla kuten juuri itse värikkäästi kuvailit, että kaikki naiset ovat valinneet mieluimmin alfalaatikkoleuan keskiviikon kuin sinut. Ihan jokainen. Eikä sun tarvi kuin avata suusi kun naisen katse lasittuu ja hän rupeaa miettimään soittoa alfalaatikkoleualle kalenterin tarkistamiseksi. 

Vierailija
98/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Naurattaa kun täällä miehet luulevat sen olevan joku osuva ilkeys kun huutelevat naisten jäävän yksin kissojen kanssa. Miksi se olisi ilkeys, kun se on juurikin se tavoitetila? Itse luovuin tästä rauhasta itselleni täydellisin miehen takia ja kuitenkin vai osittain.

Ketjussa puhutaan miehistä ja naisista, ei sinusta yksilönä. Vähän sama kun puhutaan ilmastosta ja sä tulisit sönkkäämään jotain säästä teilläpäin.

Vierailija
99/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Tilastokeskus kuitenkin kertoo että miehiä on enemmän joka ikäryhmässä aina 57 vuotiaisiin asti.

Eikä siinä puhuta syntyneistä.

Ja se selittyy sillä että rajan yli tunkee miehiä välillä kolmepyöräisillä välillä jotenkin muuten. Ei ne ole täällä syntyneitä

Vierailija
100/134 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa puhutaan miehistä ja naisista, ei sinusta yksilönä. Vähän sama kun puhutaan ilmastosta ja sä tulisit sönkkäämään jotain säästä teilläpäin.

Johtuu varmaan siitä että miehet vänkää miehistä. Silti tyhjä voittaa miehen 6-0 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän