Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, miten olette kehittäneet itseänne henkisesti ja fyysisesti pariutuaksenne?

Vierailija
29.09.2023 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti: Käyn kuntosalilla ja pelaan sulkapalloa. Henkisesti: Mulla on yliopistotutkinto ja opiskelen lisää työn ohessa, luen vapaa-ajalla, teen ristikoita ja soitan pianoa.

Vierailija
2/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vamaan mitenkään. - Kylläminä olen kehittänyt ja yrittänyt tsempata ja parantaa itseäni ja omaa suoritustani itsekkäästi ihan iteäni varten, enkä niinkään pariutuakseni. 

Sinkkumies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysisesti: Käyn kuntosalilla ja pelaan sulkapalloa. Henkisesti: Mulla on yliopistotutkinto ja opiskelen lisää työn ohessa, luen vapaa-ajalla, teen ristikoita ja soitan pianoa.

Ja kaikki tmä vain paruituaksesi? 

Vierailija
4/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään koska en aio pariutua, luovutin jo aikoja sitten. Kaikille muille tsemppiä.

-m

Vierailija
5/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki tmä vain paruituaksesi? 

Alussa se oli suuri motivaation lähde. Halusin olla paras mahdollinen mies mitä voin olla, mutta sekään ei riitä. Nykyään teen noita lähinnä itseni vuoksi. Jos en voi saada naista, niin ainakin voin olla henkisesti ja fyysisesti hyvässä kunnossa.

Vierailija
6/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehitä itseäni muita varten, vaan ihan itseäni varten. Luen paljon uutisia ja katson Netflixiä. Ennen soitin Pianoa, mutta nykyään jäänyt vähemmälle.

Aika kuluu pääasiassa puhelimella ja tietokoneella. Itselläni on kova koirakuume.

Ja tekisi mieli hankkia oma koira, mutta taloudelliset syyt on vastassa.

Opiskelijan tuloilla ei kannata koiraa hankkia.

Ja tilanne tuskin paranee tämän hallituksen aikana.

Vierailija
7/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä just luin? Kehitän itseäni henkisesti ja fyysisesti ihan itseäni varten. Jos joskus pariuduin, sepä kiva, mutta ilman sitäkin aion elää rikasta elämää. Siihen kuuluu olennaisena osana hyvä fyysinen kunto, älyllisesti haastava työ ja harrastukset sekä matkustaminen. En tarvitse mahdollista puolisoa motivaattoriksi.

Vierailija
8/11 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mä just luin? Kehitän itseäni henkisesti ja fyysisesti ihan itseäni varten. Jos joskus pariuduin, sepä kiva, mutta ilman sitäkin aion elää rikasta elämää. Siihen kuuluu olennaisena osana hyvä fyysinen kunto, älyllisesti haastava työ ja harrastukset sekä matkustaminen. En tarvitse mahdollista puolisoa motivaattoriksi.

Pahoittelen, ettei minulla ole äkkiseltään anaa tarkempaa lähdettä tai linkkiä väitteelleni, mutta olen kuullut joitain kertoja väitettävän, että erityisesti nuorille miehille esimerkiksi opiskelumenestyksen e. jaksaako hakea vaikkapa korkeakoulusta tai yliopistosta paikkaa uudestaan, ellei ensimmäisellä tai viimeistään tosiella kerralla pääse "oman alansa" paikkaan saattaa onnistumista lisätä ja paranataa jos rnnalla on tsemppaava ja kannustava tyttöystävä. Hätkähdyttävää on, että nuotrille naisille saattaa vastaavassa tilanteessa olla jopa haittaa, jos heillä on rinnalla on poikaystävä. - Tai tuo poikaystävä saattaa kyllä kannustaa mutta tällöinkin tehdä sen lähinnä omilla ehdoillaan ja niin, että tyttöystävän haku hyödyttäsi häntäkin. 

Esimerkiksi niin, että tyttöystävä haluaisi opiskella kovasti yliopistossa n.n alaa, niin poikaystävä esittää, että jos kuitenki vain tyttöystv' hakisi ja pyrkisi oman kotikaupungin tai naapurikaupungin ammattikorkeaan kuin lähtisi kauemmaksi opiskelemaan omaa juttuaan. Mutta jos tyttöystävä haluaisi oikeasti opiskella niin vosihan sitä tehdä vaikka niin, että ensin opiskelee tradenomiksi (samalla kun poikaystävä insinöörksi) ja sitten myöhemmin, valmistuttuaan tradenomiksi niin hakee ja pyrkii vasta sitten mahd. opiskelemaan kauppatieteitä tai vikka tuotantotaloutta. 

Totta kai edellä kerrottu oli kärjitys mutta olen vakuuttunut siitä, mitä sanoin alussa, Pojille/ nuorille miehille on monesti paljon myönteisempää, että ovat parisuhteessa kuin samanikäisille nuorille naisille,

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
9/11 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paljon aikaa ihmissuhdetaitojen opetteluun (keskustelu, toisen huomioon ottaminen, tunnelukkojen tunnistaminen itsessä ja muissa) ja omien vahvuuksien/heikkouksien tunnistamiseen. Läsnäolon opetteluun. Näistä on hyötyä ihan työelämässäkin, ei vain parisuhdemielessä.

Vierailija
10/11 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kanssa treenataan keskustelutaitoja ja fyysistä kuntoa.

Vierailija
11/11 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittäväksi ja lisäpöyristelyä varten yksi Raamatun kohta (ei tosin puhu pariutumisesta): Ei kukaan elä itseään varten eikä kuole itseään varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan