Kenen kanssa naiset seurustelee jos nämä uutiset Suomesta ja Amerikasta pitävät paikkansa että valtava osa miehistä on sinkkuja?
Kommentit (134)
Suomessa ainakin on 600000 sinkkumiestä Tavis naisille ei kelpaa tavis miehet joten naiset ovat mielummin yksin koska eivät aa sitä komeinta miestä.
Samaa mieltä. Olen kaiketi sua paljon vanhempi, mutta kyllä silloin mun nuoruudessa kun ei ollut mitään internettiä ja dinosauruksetkin juoksenteli pitkin katuja, niin kyllä jotenkin vähän jopa hävettää se oma nuoruus. Poikaystävä piti vaan saada, ilman että se poika kiinnosti itseä ollenkaan. Koska se nyt vaan täytyi olla, muuten et oo "viilee gimma" tai mitä lie jonninjoutavaa.
Siinä tuli loukattua monia nuoria poikia. Tosin sitä samaa tapahtui tytöillekin. Vice versa. Se oli sitä aikaa.
Mutta miksi sen ajan pitäisi jatkua vieläkin? Nyt eletään tätä aikaa. Mun vanhempien aikana ehkäisy vasta tuli ja porukka nussi ympäriinsä kuin puput ja veteli huumeita. Mun isovanhempien aikana ei ollut ehkäisyä, mutta silloin sodittiin ja lapsia ja naisia kuoli paljon ihan synnytyksiinkin.
Tää on tätä aikaa. Hyvine ja huonoine puolineen. Yrittäkää etsiä ne hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat pojat astuttavat kaikki tytöt. Ihan tilastollisesti lisääntyviä poikia on vähemmän kuin lisääntyviä tyttöjä, vaikka koko väestössä poikia on enemmän.
Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, mutta koska ovat luonnostaan ääliöitä niin luku on tasoittunut luonnollisen poistuman kautta jo täysi-ikäisyyteen mennessä
Niinkö? Tilastokeskus kuitenkin kertoo että miehiä on enemmän joka ikäryhmässä aina 57 vuotiaisiin asti.
Eikä siinä puhuta syntyneistä.
Ja se selittyy sillä että rajan yli tunkee miehiä välillä kolmepyöräisillä välillä jotenkin muuten. Ei ne ole täällä syntyneitä
tui tui reppana
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Naurattaa kun täällä miehet luulevat sen olevan joku osuva ilkeys kun huutelevat naisten jäävän yksin kissojen kanssa. Miksi se olisi ilkeys, kun se on juurikin se tavoitetila? Itse luovuin tästä rauhasta itselleni täydellisin miehen takia ja kuitenkin vai osittain.
Ketjussa puhutaan miehistä ja naisista, ei sinusta yksilönä. Vähän sama kun puhutaan ilmastosta ja sä tulisit sönkkäämään jotain säästä teilläpäin.
Tilastot osoittavat, että naiset ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Eli tilasto tukee täysin minun henkilökohtaista kokemustani. Tilastot myös osoittavat, että miehet ovat onnettomimpia sinkkuina ja sinun käytöksesi puolestaan tukee tätä tilastoa täysin.
Vierailija kirjoitti:
Samat pojat astuttavat kaikki tytöt. Ihan tilastollisesti lisääntyviä poikia on vähemmän kuin lisääntyviä tyttöjä, vaikka koko väestössä poikia on enemmän.
Kukaan ei astuta ketään kun ihmisistä puhutaan. Kolmekymppiset ovat aikuisia, ei lapsia, joten älä viitsi puhua pojista ja tytöistä. Aikuistuminen tekisi sinullekin terää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Naurattaa kun täällä miehet luulevat sen olevan joku osuva ilkeys kun huutelevat naisten jäävän yksin kissojen kanssa. Miksi se olisi ilkeys, kun se on juurikin se tavoitetila? Itse luovuin tästä rauhasta itselleni täydellisin miehen takia ja kuitenkin vai osittain.
Ketjussa puhutaan miehistä ja naisista, ei sinusta yksilönä. Vähän sama kun puhutaan ilmastosta ja sä tulisit sönkkäämään jotain säästä teilläpäin.
Johtuu varmaan siitä että miehet vänkää miehistä. Silti tyhjä voittaa miehen 6-0
Uutisoinnin aihe on kuitenkin se, että miehet valitsevat sinkkuuden naisten ollessa vastentahtoisesti ilman parisuhdetta. Se että sinun mielestä tyhjä voittaa miehen ei ole naisten keskuudessa se yleisin mielipide. Tyhjä voittaa naisen taas on miesten keskuudessa.
Seurustelevat toisten naisten kanssa puhelimitse ja tsäteitse; ka seurusteluhan on suullista viestintää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, mutta koska ovat luonnostaan ääliöitä niin luku on tasoittunut luonnollisen poistuman kautta jo täysi-ikäisyyteen mennessä
Niinkö? Tilastokeskus kuitenkin kertoo että miehiä on enemmän joka ikäryhmässä aina 57 vuotiaisiin asti.
Eikä siinä puhuta syntyneistä.
Selitys on selkeä. Parisuhteessa, tai no, ilman suhdetta olevat miehet tappavat enemmän naisia kuin naiset ehtivät tappamaan miehiä.
Henkirikoksia tapahtuu suomessa n. 80 vuosittain. Leikitään hetki että ne kaikki tapahtuu miesten toimesta ja kohdistuu naisiin...
Miten miehiä on joka vuosiryhmässä 1000-2000 enemmän kuin naisia? Jos tuo on se sinun selityksesi.
Yritä nyt edes :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että miehet vänkää miehistä. Silti tyhjä voittaa miehen 6-0
Uutisoinnin aihe on kuitenkin se, että miehet valitsevat sinkkuuden naisten ollessa vastentahtoisesti ilman parisuhdetta. Se että sinun mielestä tyhjä voittaa miehen ei ole naisten keskuudessa s
Joo, naiset täällä uhkailee, miten miehettömyys horjuttaa yhteiskuntarauhaa, kun naiset rupeavat rettelöimään.
Pano/peli-miehet hoitelevat useita naisia. Naiset luulevat olevansa seurustelusuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei astuta ketään kun ihmisistä puhutaan. Kolmekymppiset ovat aikuisia, ei lapsia, joten älä viitsi puhua pojista ja tytöistä. Aikuistuminen tekisi sinullekin terää.
Henkisesti lapsen tasolle jääneellä ei tapahdu kasvua ilman huomattavaa inputtia ulkoapäin. Jos kaveri on linnoittautunut yksin asuntoonsa kasvua ei pääse tapahtumaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot osoittavat, että naiset ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Eli tilasto tukee täysin minun henkilökohtaista kokemustani. Tilastot myös osoittavat, että miehet ovat onnettomimpia sinkkuina ja sinun käytöksesi puolestaan tukee tätä tilastoa täysin.
Sitten on myös meitä miehiä, jotka ovat onnellisempia sinkkuina. Toki olen jo elänyt pitkän parisuhteen, että olen siitä maailmasta saanut osani. Sen jälkeen olen muutamaan otteeseen aloittanut tapailun eräiden naisten kanssa, mutta joka kerta olen lopettanut ne. Tulen aina samaan lopputulokseen, että elämästä tulee yhtä kompromissia ja jatkuvaa sumplimista naisen kanssa. Yksin on huomattavasti hauskempaa ja helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot eivät moista osoita koska tuota ei tilastoida. Tutkimukset joihin viittaat taas on jo kumottu sekä niiden virheellisistä lainauksista on huomautettu, luultavasti sinuakin.
Naiset (ja miehet) ovat onnellisimmillaan sinkkuina kun eivät hae parisuhdetta. Jos nainen tai mies haluaisi parisuhteen ja on sinkku, se onnellisuus romahtaa. Jätät aina sen sopivasti mainitsematta että vertaat tuossa vapaaehtoisesti sinkkuja naisia vastentahtoisesti sinkkuihin miehiin.
Yritä nyt jonne, sä vaikutat nololta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti lapsen tasolle jääneellä ei tapahdu kasvua ilman huomattavaa inputtia ulkoapäin. Jos kaveri on linnoittautunut yksin asuntoonsa kasvua ei pääse tapahtumaan ikinä.
Samaan aikaan ikätoverit kasvaa joka päivä töissään, parisuhteissaan, perheissään ja kaverisuhteissaan, harrastuksissaan. Joka päivä näiden etumatka pitenee. Jos olet tänne länkyttämään jämähtänyt nuori mies, jokainen täällä persausta haudottu tunti on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on siis tarjolla vain inceleitä? Incel onb se joka ei kelpaa Y-H-D-E-L-L-E-K-Ä-Ä-N maailman vapaista naisista, eikä kenkään neitsyt naimaton aikuispoika loiene käynyt lläpi jokaista, eli inceliys on vain teoria, ei koskaan käytännössä kenenkään testaama asia
Vierailija kirjoitti:
Pano/peli-miehet hoitelevat useita naisia. Naiset luulevat olevansa seurustelusuhteissa.
Ei luulla. Otetaan hyvää seksiä osaavilta miehiltä ja sitten palataan omaan rauhaan kotiin kissojen luokse.
Joo, naiset täällä uhkailee, miten miehettömyys horjuttaa yhteiskuntarauhaa, kun naiset rupeavat rettelöimään.
--
Kysyin jo... mikä osuus miehistä tuollaisella uhkailee. Prosentit ja lähde, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot eivät moista osoit
Ei ole minun ongelmani jos et ymmärrä tilastoja tai sitten et halua ymmärtää, koska ne eivät tue agendaasi. Faktat ovat kuitenkin faktoja, eivätkä ne muutu siitä vaikka sinua kuinka kiukuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
--
Kysyin jo... mikä osuus miehistä tuollaisella uhkailee. Prosentit ja lähde, kiitos.
Melko moni palstamies. Tuon väitteen saa lukea täällä ainakin kerran viikkoon.
Selitys on selkeä. Parisuhteessa, tai no, ilman suhdetta olevat miehet tappavat enemmän naisia kuin naiset ehtivät tappamaan miehiä.