Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, tänä vuonna tulee 10 vuotta ilman seksiä.

Vierailija
06.01.2024 |

Piiitkä aika 🙄

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon jää helposti kierteeseen, joten etelän tai Aasian matka voisi olla paikallaan, jos asia on ongelma..

Vierailija
42/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh onko tosiaan näin yleistä saamattomuus ? Ja näyttäis siltä että sama homma molemmilla sukupuolilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just kolmisen kuukautta sitten katkaisin noin kymmenen vuoden kuivan putken. Näinkin voi käydä.

Vierailija
44/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla 19 vuotta

Vierailija
45/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

incel

Vierailija
46/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin vuosia vaikka asun miehen kanssa. Taitaa tulla kahdeksas vuosi. 

Vierailija
47/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta on edellisestä ja ehkä viimeisestä kerrasta, ja olen naimisissa. 

Vierailija
48/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆

Etkö käynyt suihkussa aktin jälkeen? Mahtaa olla hajut kun muhii yön yli ja vielä seuraavanakin päivänä.

Naisen alapää ei ole mikään pohjaton kaivo vaan sieltä se soosi valuu pois kun nousee jaloilleen. Ja valitettavasti se ei holahda kerralla vaan sitä riittää pidemmäksi aikaa vaikka kuinka kävisikin normisti pesulla seksin jälkeen. Sitä emätintä kun ei voi millään pulloharjallakaan hinkata.. Toki jos mies ei ulotu ns pohjaan asti niin silloin se soosikin jää siihen huulille.

Irtopanoissa toki ongelmaa ei olekaan koska niissä jokainen normaalijärkinen käyttää kortsua. Niissä tosin sitten o

Joo, yksi suihkukerta ei asiaa korjaa. Pesu, kuivaus ja puhtaat alushousut ja pitkä large pikkuhousunsuoja niihin housuihin, ja se suoja pitää vaihtaa normaalia tiuhemmin. 

Vierailija
49/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin 5v jälkeen laskemasta. Mutta 8 - 9 on ehkä lähellä. En muista enää viimeistä kertaa, kun sitä ennenkin oli hiljaista.  Hmm..ja erosin vasta 8kk sitten n.16v suhteesta. 

N.47

Vierailija
50/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just kolmisen kuukautta sitten katkaisin noin kymmenen vuoden kuivan putken. Näinkin voi käydä.

Wau, onnittelut! Sopisiko kysyä miltä tuntui? 

Vierailija
51/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniko nainen ettii seuransa ja moniko nainen odottaa

että mies lähestyy koska on luonnollisempaa itselle ?

odottamisessa on se vaara että kauniimmat/komeimmat

saa sillä lailla että suurin osa jää ilman,

huonoa seuraa voi saaha mikä ei kelpaa

Vierailija
52/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tulee vuosi täyteen, olen nainen. Saisin kyllä seksiä jos haluaisin, sen harvan kerran kun olen baarissa käynyt niin aina olisin saanut seksiseuraa. Vaan kun en halua irtosuhteita. Pelkään myös sukupuolitauteja, kondomi kun ei ole 100 % suoja eikä juuri suokaa kondyloomalta (papilloomavirus, hpv) eikä herpekseltä. Odotan, kunnes löydän miehen parisuhteeseen <3

Ja luulet, että juuri sillä miehellä ei ole mitään... 

Vierailija
53/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆

Hyi se oli kyllä ällöä.

Ettekö te pese alapäätänne?

Vaginaa vähän hankala suihkuttaa. 

Vierailija
54/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte siis oikein kirjaa kuinka monta vuotta sitten on ollut seksiä. Ihan kuin alkoholistit muistavat milloin raitistuivat.

Vierailija
55/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä olisi kiva välillä olla. Kyllä se vaikuttaa myös ihmisen onnellisuuteen,että kumppani välittää ja on seksiä.

Vierailija
56/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätte siis oikein kirjaa kuinka monta vuotta sitten on ollut seksiä. Ihan kuin alkoholistit muistavat milloin raitistuivat.

Ja uskovat milloin tulivat uskoon. Ei tarvi mitään kirjanpitoa. Todennäköisesti viimeisimmän kerran muistaa paremmin kuin ensimmäisen, kun on ikää tarpeeksi. Ja alkuperäiseen aiheeseen, 10 vuotta tulee täyteen. 

Vierailija
57/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen tottuu vaikka ei tätä kyllä ikinä parisuhteessa eläessään voinut kuvitellakaan.

Mä en voinut kuvitella et uuden kumppanin löytäminen olisi näin työn ja tuskan takana.

Moni on samassa tilanteessa. Nykyajassa on jotain kummallista, tosi outoa, kun ihmiset eivät enää

pariudu eivätkä ainakaan pysyvämmin.    

Vierailija
58/65 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse "pitää kirjaa". Muistan et laitoin ainoan kierukkani vuonna 2014, eikä sen jälkeen ole ollut mitään.

Vierailija
59/65 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut. Viimeksi harrastin seksiä 20v sitten. 22-24 vuotiaana nämä asiat kiinnostivat mutta sitten luovutin. Ei löytynyt mitään ja aina sai pettyä. Ajattelin että olkoon.

Vierailija
60/65 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilyttää kun tän jutun yläpuolella mainostetaan koko ajan "vähän käytetty"