Apua, tänä vuonna tulee 10 vuotta ilman seksiä.
Kommentit (65)
Ohhoh onko tosiaan näin yleistä saamattomuus ? Ja näyttäis siltä että sama homma molemmilla sukupuolilla.
Mä just kolmisen kuukautta sitten katkaisin noin kymmenen vuoden kuivan putken. Näinkin voi käydä.
On mullakin vuosia vaikka asun miehen kanssa. Taitaa tulla kahdeksas vuosi.
9 vuotta on edellisestä ja ehkä viimeisestä kerrasta, ja olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆
Etkö käynyt suihkussa aktin jälkeen? Mahtaa olla hajut kun muhii yön yli ja vielä seuraavanakin päivänä.
Naisen alapää ei ole mikään pohjaton kaivo vaan sieltä se soosi valuu pois kun nousee jaloilleen. Ja valitettavasti se ei holahda kerralla vaan sitä riittää pidemmäksi aikaa vaikka kuinka kävisikin normisti pesulla seksin jälkeen. Sitä emätintä kun ei voi millään pulloharjallakaan hinkata.. Toki jos mies ei ulotu ns pohjaan asti niin silloin se soosikin jää siihen huulille.
Irtopanoissa toki ongelmaa ei olekaan koska niissä jokainen normaalijärkinen käyttää kortsua. Niissä tosin sitten o
Joo, yksi suihkukerta ei asiaa korjaa. Pesu, kuivaus ja puhtaat alushousut ja pitkä large pikkuhousunsuoja niihin housuihin, ja se suoja pitää vaihtaa normaalia tiuhemmin.
Itse lopetin 5v jälkeen laskemasta. Mutta 8 - 9 on ehkä lähellä. En muista enää viimeistä kertaa, kun sitä ennenkin oli hiljaista. Hmm..ja erosin vasta 8kk sitten n.16v suhteesta.
N.47
Vierailija kirjoitti:
Mä just kolmisen kuukautta sitten katkaisin noin kymmenen vuoden kuivan putken. Näinkin voi käydä.
Wau, onnittelut! Sopisiko kysyä miltä tuntui?
moniko nainen ettii seuransa ja moniko nainen odottaa
että mies lähestyy koska on luonnollisempaa itselle ?
odottamisessa on se vaara että kauniimmat/komeimmat
saa sillä lailla että suurin osa jää ilman,
huonoa seuraa voi saaha mikä ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tulee vuosi täyteen, olen nainen. Saisin kyllä seksiä jos haluaisin, sen harvan kerran kun olen baarissa käynyt niin aina olisin saanut seksiseuraa. Vaan kun en halua irtosuhteita. Pelkään myös sukupuolitauteja, kondomi kun ei ole 100 % suoja eikä juuri suokaa kondyloomalta (papilloomavirus, hpv) eikä herpekseltä. Odotan, kunnes löydän miehen parisuhteeseen <3
Ja luulet, että juuri sillä miehellä ei ole mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆
Hyi se oli kyllä ällöä.
Ettekö te pese alapäätänne?
Vaginaa vähän hankala suihkuttaa.
Pidätte siis oikein kirjaa kuinka monta vuotta sitten on ollut seksiä. Ihan kuin alkoholistit muistavat milloin raitistuivat.
Kyllähän sitä olisi kiva välillä olla. Kyllä se vaikuttaa myös ihmisen onnellisuuteen,että kumppani välittää ja on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pidätte siis oikein kirjaa kuinka monta vuotta sitten on ollut seksiä. Ihan kuin alkoholistit muistavat milloin raitistuivat.
Ja uskovat milloin tulivat uskoon. Ei tarvi mitään kirjanpitoa. Todennäköisesti viimeisimmän kerran muistaa paremmin kuin ensimmäisen, kun on ikää tarpeeksi. Ja alkuperäiseen aiheeseen, 10 vuotta tulee täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen tottuu vaikka ei tätä kyllä ikinä parisuhteessa eläessään voinut kuvitellakaan.
Mä en voinut kuvitella et uuden kumppanin löytäminen olisi näin työn ja tuskan takana.
Moni on samassa tilanteessa. Nykyajassa on jotain kummallista, tosi outoa, kun ihmiset eivät enää
pariudu eivätkä ainakaan pysyvämmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse "pitää kirjaa". Muistan et laitoin ainoan kierukkani vuonna 2014, eikä sen jälkeen ole ollut mitään.
En ole koskaan seurustellut. Viimeksi harrastin seksiä 20v sitten. 22-24 vuotiaana nämä asiat kiinnostivat mutta sitten luovutin. Ei löytynyt mitään ja aina sai pettyä. Ajattelin että olkoon.
Hymyilyttää kun tän jutun yläpuolella mainostetaan koko ajan "vähän käytetty"
Tuohon jää helposti kierteeseen, joten etelän tai Aasian matka voisi olla paikallaan, jos asia on ongelma..