Apua, tänä vuonna tulee 10 vuotta ilman seksiä.
Kommentit (65)
Moni ulkomaalainen onkin ihmetellyt miten suomalaiset parit ylipäänsä saavat lapsia aikaan. Sen verran kuivalta parien keskinäinen suhde on vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3650 tuskaista käteen vetoa, miten rakot on parantunut.
Ei naiset vedä käteen
Kyllä Maija Vilkkumaa ainakin vetää. Maksaa vielä satasen jos katsoo.
Kaikkeen tottuu vaikka ei tätä kyllä ikinä parisuhteessa eläessään voinut kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆
Hyi se oli kyllä ällöä.
Ettekö te pese alapäätänne?
Etkö tiedä, mikä on emätin? Sitä ei kuulu pestä.
Viimeisimmästä ja mahdollisesti viimeisestä kerrasta on tänä vuonna 20 vuotta, ja viimeisimmästä hyvästä kerrasta 26. Mieli tekisi silti yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Jos olet nainen, niin suosittelen samaa, mitä itse teemme naisporukalla joka talvi. Eli varaamme matkan naisporukalla Ghanaan! :)
Komeita miehiä, siellä! Oih, niin komeita miehiä! 😍
Itse asiassa suomiukkoja ei kaipaakaan enää sen jälkeen, kun on Ghanan komistuksilta saanut! 😍Komeus taitaa olla katsojan silmissä..
Tai silmässä kun sillä silmällä katselee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee 11 vuotta. Ei kyllä haittaa yhtään. Muistoissa seksi liittyy sperman valumiseen pikkareihin seuraavana päivänä 😆
Etkö käynyt suihkussa aktin jälkeen? Mahtaa olla hajut kun muhii yön yli ja vielä seuraavanakin päivänä.
Teetekö itse aktin jälkeen kenties jonkun syväemätinpesun? Ei kaikkea sitä roinaa mitenkään saa pois pelkällä alapäähuuhtelulla. Ne kauimmalle ehtineet siimahännät valuu sieltä sitten omia aikojaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lakannut laskemasta.
No mä innostuin laskemaan kun luin ap:n kauhistuksen ja niin siitä itselläkin tulee itseasiassa just nyt tammikuun lopulla 9 vuotta edellisestä kerrasta.
Alan olla varma että se oli myös viimeinen ikinä, koska irtoseksit tai seksisuhteet ei kiinnosta ja parisuhteesta on aikalailla turhaa enää edes haaveilla.
Ap voisi ehkä jotain irtojuttuakin kokeilla, mutta sen pitäisi tulla aika "luonnollisesti". Tuntuu teennäiseltä että ottaisi netistä jonkun varatun ja menisi hotelliin. Hyi jos oliskin joku ällö.
Mutta juu parisuhde ja sen myötä tuleva seksi olisi toiveissa. Vaikeaa kyllä kun en ole nätti.
Mulla on jo 2 viikkoa ja 3 päivää. Sitä ennen seksiä joka päivä. Pari, kolmekin kertaa.
Mies alkoi kiukutella niin nyt oon itsekin ilman kunnes se taas kerjää tulla takaisin. En tiedä otanko.
amatööri, mulla 40 vuotta jo, eikä halin haliakaan sitten helmikuun -99; t: hardkore-neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen tottuu vaikka ei tätä kyllä ikinä parisuhteessa eläessään voinut kuvitellakaan.
Mä en voinut kuvitella et uuden kumppanin löytäminen olisi näin työn ja tuskan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö käynyt suihkussa aktin jälkeen? Mahtaa olla hajut kun muhii yön yli ja vielä seuraavanakin päivänä.
Teetekö itse aktin jälkeen kenties jonkun syväemätinpesun? Ei kaikkea sitä roinaa mitenkään saa pois pelkällä alapäähuuhtelulla. Ne kauimmalle ehtineet siimahännät valuu sieltä sitten omia aikojaan pois.
Älä vastaile incelille, joka ei tunne naisen anatomiaa. Sillä on muna kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sieltä suihkusta huolimatta saattoi sopukoista jtn ryönää valua
Itselläni tulee vuosi täyteen, olen nainen. Saisin kyllä seksiä jos haluaisin, sen harvan kerran kun olen baarissa käynyt niin aina olisin saanut seksiseuraa. Vaan kun en halua irtosuhteita. Pelkään myös sukupuolitauteja, kondomi kun ei ole 100 % suoja eikä juuri suokaa kondyloomalta (papilloomavirus, hpv) eikä herpekseltä. Odotan, kunnes löydän miehen parisuhteeseen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen. Käytän bideetä ja huljuttelen kyllä niin kauan ettei sieltä valu enää mitään. Ei tulis mieleenkään olla käymättä pesulla.
Minulla tulee täyteen 20v viimeisestä kerrasta. En enää edes muista, miltä se tuntuu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen alapää ei ole mikään pohjaton kaivo vaan sieltä se soosi valuu pois kun nousee jaloilleen. Ja valitettavasti se ei holahda kerralla vaan sitä riittää pidemmäksi aikaa vaikka kuinka kävisikin normisti pesulla seksin jälkeen. Sitä emätintä kun ei voi millään pulloharjallakaan hinkata.. Toki jos mies ei ulotu ns pohjaan asti niin silloin se soosikin jää siihen huulille.
Irtopanoissa toki ongelmaa ei olekaan koska niissä jokainen normaalijärkinen käyttää kortsua. Niissä tosin sitten onkin kaikki muut mahdolliset ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti nuo n*ssii jotain minimunia tai p0rnopanijoita kermapiirakoineen jolloin ne roippeet on lähinnä siinä huulilla pois pestävinä.
Mulla "vasta" reilu 7 vuotta, mutta tuota ennen oli jo kolmen vuoden seksitön jakso joka sitten hetkeksi katkesi tuon parisuhteen myötä joka sekin sitten kosahti karille oikeastaan ennen kuin kerkesi ihan kunnolla alkaakaan.