Käyttääkö naiset pitkiä kalsareita -20 pakkasella.
Kommentit (86)
En. En käytä housuja muutenkaan. Hame tai mekko plus sukkahousut.
Missä tilanteessa te kaikki noita toppahousuja käytätte?
Kunnon mummokalsarit, leggingsit, päällyshousut ja pitkä toppatakki, helmat kengänvarsiin asti pitkät jotenka ei tarvitse toppahousuja.
Ei käytä. Ainoastaan -19 ja -21 pakkasilla
Olen vilukissa ja todellakin käytän. Merinovilla-välihousut, varsinaiset housut ja töissä (vakassa) ulkoillessa vielä toppahousut päälle pakkasilla. Samoin lenkkeillessä kylmällä säällä. Kun ei ole autoa käytössä ja on paljon ulkona työn ja harrastusten puolesta, niin kyllä ne lämpimät vaatteet tulevat aitoon tarpeeseen. (Varsinkaan kun ei asu pääkaupunkiseudulla vaan maakunnassa, jossa on oikeasti sitä lunta ja pakkasta koko talven.)
Tietty käyttää jos on täysjärkisii.
Villasukkahousut, leggingsit plus villasukat.
Lenkillä käytän kalsareita, töissä ja kauppareissuilla käytän lämpösukkiksia.
Pitkät kalsarit ovat miesten vaate. Naisten kuuluu käyttää sukkahousuja!
Vierailija kirjoitti:
On legginsit, farkut ja toppahousut.
Saan pahoinvointia jo siitä ajatuksesta, että kuinka tönköltä tällainen yhdistelmä tuntuu. Yleensäkin se, että farkkujen alle tungetaan jopa useammat trikoot, on kammottavaa.
80 denin sukkahousut housujen alla, kyllä tarkenee. Pitkät polveen ulottuvat villasukat vielä, jos on villamekko. No sen alla on tietysti alusmekko.
Kovilla pakkasilla niin kuin nyt, pärjää kaikista parhaiten kun laittaa useamman vaatekerran päällekkäin. Itse tykkään laittaa ensin sukkahousut ja sukkahousujen päälle sitten pitkikset. Hyvin tarkenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, itse kävin juuri kaupassa ja farkkujen alla oli kahdet kalsarit, toiset ohuet kiinalaiset villakalsarit (yksinään aika huonot) ja tavalliset puuvillakalsarit. Yhdessä kombo oli mielestäni yllättävän lämmin. Toppatakkikin oli lyhyttä mallia, muttei tullut yhtään kylmä.
Mikset pue toppahousuja???
Tai stringejä????? : O
Kovilla pakkasilla mulla on jalassa leggingsit, collegehousut ja kevyttoppikset. Ja tietty sukat+villasukat. Tää tietty, kun ulkoilen.
Lauhemmilla keleillä riittää ulkoilua varten jalkaan collegehousut ja kevyttoppikset. Ja ne sukat+villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipikkarit+ niiden päälle pitkät trikoot 2-3 kpl, päälle päällihousut ja ulos mennessä vielä toppahousut.
Mitä helvettiä, kuudet housut 🤣 No ei varmaan palele?
No, kävelehän 35 asteen pakkasessa 15 km niin vähemmän on helvetistä.
Ei mitään toppahaalarin alla.
Voit seuraavalla kerralla kaupassa arvailla, että olenko se minä, jonka peppu haalareissa edessäsi keinahtelee.
Moni kertonut, että Gymsharkkeja vaan tarpeeks päällekkäin. Tämä siis Helsingissä.
Joissain malleissa on paksumpi kangas ja korostavat peppua kivasti.