Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö naiset pitkiä kalsareita -20 pakkasella.

Vierailija
06.01.2024 |

Vai mitä pitsipöksyjä käuytätte?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, itse kävin juuri kaupassa ja farkkujen alla oli kahdet kalsarit, toiset ohuet kiinalaiset villakalsarit (yksinään aika huonot) ja tavalliset puuvillakalsarit. Yhdessä kombo oli mielestäni yllättävän lämmin. Toppatakkikin oli lyhyttä mallia, muttei tullut yhtään kylmä.

Vierailija
2/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakerrastoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on villakalsongit kylmällä säällä tai muut vastaavat.

Vierailija
4/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään yhdet leggingsit tarvitaan.

Vierailija
5/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja kahdet pitkät kalsarit ja verkkahousut tai toppahousut on ollut näillä pakkasilla.  Pyöräilessä ainakin tarvii mutta hanskat ovat huonot minulla. Hanskat ei pidä -20 pakkasia pois, tuntuu kädet jäätyvän vaikka 35 euron villa hanskat ja sanottiin että kestää -25 pakkasia. Ostin hanskat silakkamarkkinoilta syksyllä.

Vierailija
6/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin lihavana ihmisenä välttelen ulkona olemista, onneksi auto on lähellä ovea, ja kaupassa ajan mahdollisimman lähelle ovea. Syy on se, ettei näin lihavalle löydy mitään mukavia toppahousuja, kaikki kinnaa kuitenkin käytössä vaikka jalkaan mahtuisi. Käytän periaatteessa niitä pelkkiä kalsareita ympäri vuoden, olen onnellinen että olen löytänyt parit vähän paksummat legginsit kaupasta, harmittaa kun en niitä viime talvena ostanut useampia, kun nyt niitä ei ole Tokmannilla enää näkynyt. Ennen mulla oli joitain trikoohousuja, niinkuin collareita, mutta ei niitä typeriä resoreja lahkeensuissa, niiden alle sai laitettua legginsit. Nyt sellaisia housuja ei enää saa mistään, vain niitä resorihousuja joissa typerästi ne lahkeensuut nousee sitten ja paljastaa nilkan ja näyttää todella typerältä.

Vierailija
7/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan leggareitten päälle kuorihousut

Vierailija
8/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän. Ja ne pitsihepeneet on siellä alimpana, eli käytössä nekin. 

Vierailija
9/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillahousuja käytän

Vierailija
10/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nytkin päällä pitkät kalsarit, ohuet housut ja toppahousut. Just sopivasti siis 👍

Vierailija
11/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, itse kävin juuri kaupassa ja farkkujen alla oli kahdet kalsarit, toiset ohuet kiinalaiset villakalsarit (yksinään aika huonot) ja tavalliset puuvillakalsarit. Yhdessä kombo oli mielestäni yllättävän lämmin. Toppatakkikin oli lyhyttä mallia, muttei tullut yhtään kylmä.

Mikset pue toppahousuja??????

Vierailija
12/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, näin lihavana ihmisenä välttelen ulkona olemista, onneksi auto on lähellä ovea, ja kaupassa ajan mahdollisimman lähelle ovea. Syy on se, ettei näin lihavalle löydy mitään mukavia toppahousuja, kaikki kinnaa kuitenkin käytössä vaikka jalkaan mahtuisi. Käytän periaatteessa niitä pelkkiä kalsareita ympäri vuoden, olen onnellinen että olen löytänyt parit vähän paksummat legginsit kaupasta, harmittaa kun en niitä viime talvena ostanut useampia, kun nyt niitä ei ole Tokmannilla enää näkynyt. Ennen mulla oli joitain trikoohousuja, niinkuin collareita, mutta ei niitä typeriä resoreja lahkeensuissa, niiden alle sai laitettua legginsit. Nyt sellaisia housuja ei enää saa mistään, vain niitä resorihousuja joissa typerästi ne lahkeensuut nousee sitten ja paljastaa nilkan ja näyttää todella typerältä.

Neulo tai osta säärystimet. Ne on lämpimät ja kivat.

Vierailija
13/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustelekan Särmä merinovillakerrasto 

Puuvillasukat + pitkät villasukat

Islannista tuotu villapaita

Ohut untuvatakki vuorina ja pitkä toppaliivi 

North outdoor merinohousut

Villapipo ja huivi + untuvatakin huppu päässä

Merinosormikkaat ja nahkakinttaat

Villavuorelliset nahkasaappaat

-29 viidettä päivää

Vierailija
14/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin mieheltä parit vanhat kalsarit. Näyttävät kuta kuinkin puhtailta ja ehjiltä. Ovat alun perin olleet valkoisia, nyt lähinnä harmaita. Perseen kohdalla on jokin pysyvä värimuunnos, johon +95 asteen valkopesukaan ei ole tehonnut.

Vierailija
15/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai käyttää jossei ole pimee. Ja paljon alhasemmillakin pakkasilla. Ja tottakai pikkarit, eihän niitä pitkiksiä voi joka päivä pestä.

Vierailija
16/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On legginsit, farkut ja toppahousut.

Vierailija
17/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neulo tai osta säärystimet. Ne on lämpimät ja kivat.

Ostin Italian armeijan alppijääkäreiden säärystimiä 2 paria. Niissä on jalkapohjan alle menevä leveä lenkki. Ovat aika tiukat. Menevät kaksimetriselläkin yli polvien. 80 prossaa villaa, loppu jotakin tekokuitua.

Vierailija
18/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sukkahousuja farkkujen alla. Se riittää kun en astmaatikkona ulkoile näillä pakkasilla. Lähimpään kauppakeskukseen on lyhyt matka ja ratikkapysäkille vielä lyhyempi.

Vierailija
19/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa oli hyvät vaatteet ja pakkasella oli hyvä olo. Peltipaidat oli tosi hyviä, varastin niitä ja myin niitä kavereille olin varusvarastolla kun minut sinne komennettiin avuksi. Sitten ne välihousut mitkä oli niin vein niitäkin 20 kpl.

Vierailija
20/86 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kalsarit -5 asteessa jo.