Kertokaa, miksi naimisissa oleva mies lähtee lomailemaan vaimonsa kanssa?
Kommentit (9)
Vaimo on aina ykkönen ja se on kuitenkin vaimo.
Koska ei halua lomailla sun kanssa? Koska sinä olet vain panopatja?
Et voi olla tosissasi. Ei mies sua rakasta eikä sillä ole mitään aikomusta jättää vaimoaan. Olet vain mukava piristys ja seikkailu. Vaikka taidat olla trolli.
Mä olen itse se toinen nainen enkä kuvittele miehen jättävän avovaimoaan. Pidän hauskaa miehen kanssa niin kauan kuin sitä kestää. Seksi on hyvää ja mies komea ja seksikäs. Saa kuitenkin jäädä heti kun sopiva sinkkumies tulee vastaan.
MIkset kysy mieheltä itseltään. Eikö riitä rohkeus kuulla vastausta?
Heitän vastakyssärin: Miksi mies on naimisissa sen naisen kanssa eikä sinun kanssasi?
En tuomitse. Olen itsekin ollut toinen nainen. Ei tähän sisälly mitään moralisointia vaan pelkkää logiikkaa. Lopetin sen suhteen heti kun tajusin, että se mies todellakin rakastaa vaimoaan ja itseään, muttei minua.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei halua lomailla sun kanssa? Koska sinä olet vain panopatja
Jos suhde on kertomansa mukaan täysin påskå, miksi silloin lähteä lomailemaan ko. ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
MIkset kysy mieheltä itseltään. Eikö riitä rohkeus kuulla vastausta?
Heitän vastakyssärin: Miksi mies on naimisissa sen naisen kanssa eikä sinun kanssasi?
En tuomitse. Olen itsekin ollut toinen nainen. Ei tähän sisälly mitään moralisointia vaan pelkkää logiikkaa. Lopetin sen suhteen heti kun tajusin, että se mies todellakin rakastaa vaimoaan ja itseään, muttei minua.
Syy on ihan se, ettei mua kiinnosta sitoutuminen. Muttei hänen siltikään tarvitsisi lomailla vaimonsa kanssa.
MIehillä on tätä taipumusta sekä syödä että säästää kakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei halua lomailla sun kanssa? Koska sinä olet vain panopatja
Jos suhde on kertomansa mukaan täysin påskå, miksi silloin lähteä lomailemaan ko. ihmisen kanssa?
Uskotko sinä kaiken mitä joku mies sulle kertoo? Olet yhtä naiivi kuin palsta-incelit. Jos suhde olisi paska, mies eroaisi. Kukaan ei jää paskaan suhteeseen vaan sellaiseen, josta pystyy jotain etua pumppaamaan. Ja roikkuuhan se sinunkin kanssasi suhteessa niin kauan kuin saa.
Vaimon kanssa on kiva lomailla.