Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastonkuva

Vierailija
06.01.2024 |

Sain vaimon kiinni kun oli lähettänyt alastonkuvan nais kaverilleen joka oli laittanut itsestään kuvan takaisin.

Vaimo sanoi että kyse oli siintä että halusi laittaa kuvan koska on tyytyväinen vartaloonsa. 

Kuinka yleistä tämä on naisten kesken?

Vaimo kertoi minulle että naiset tekevät keskenään tätä usein.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö nyt taas.

Vierailija
2/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ap vaimosi häpyä, millaiset pillunhuulet hänellä on - ja pyydä että ystävätär lähettää kuvat vaimollesi omasta hävystään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset lähettelee toisilleen alastonkuvia!! Se on ihan normaalia!! Meiltä on lähtenyt nussimisvideokin työkaverille!

Vierailija
4/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisena nautin muiden naisten kauniista vartaloista niin puettuina kuin vielä mieluummin alastomina. Tämä pätee myös alastonkuviin, joita voi keskittyneesti ja kaikessa rauhassa tutkiskella. Itse en ole mikään missi enkä leidityyppinen, vaan tavallinen pehmeä ja pyöreä kiltti aviovaimo. Mutta on minustakin alastonkuvia otettu, vallan pyörryttäviä sellaisia, ja jos en itse niitä tohtisi kenellekään lähettää, niin tavallaan kutkuttavaa olisi ajatella, että mieheni ei olisi malttanut pitää salaisuuksiamme omana tietonaan, vaan tuttavapiiriimme kuuluisi henkilöitä, joille minun viattoman intiimi olemukseni olisi tietämättäni paljastettu.

Vierailija
5/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otettu myös rouvasta nakukuvia ulkona ja sisällä. Rouva tykkää kun välillä näyttelen niitä muille.

taustakuvanakin pidän välillä puhelimessa.

Vierailija
6/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tehnyt noin mutta se johtuu siitä ku mulla ei oo sellaisia kavereita ollut kuka tajuis tollasen päälle. Jos olis niin voitais kyllä kuvia vaihdella.

Vierailija
7/9 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä tehnyt noin mutta se johtuu siitä ku mulla ei oo sellaisia kavereita ollut kuka tajuis tollasen päälle. Jos olis niin voitais kyllä kuvia vaihdella.

Mä voin alkaa sulle kaveriksi, jos lähetät kuvan!! T: pena

8/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentoinpa nyt kuitenkin, itsellä vain duunarin vartalo, mutta on kuitenkin saunareissulta exän kanssa minusta nakukuva otettu , nojaan kuvassa suureen n:2.5M korkeaan kiven möllikkään joka oli juuri kammettu tuvan kohdalta pellolle tavallaan hauska, mutta kyllä se hävettää, se mikä siinnä hävettää on se duunarin vartalo, jolle olisi voinnut tehdä joskus jotain muutakin kun antaa rupsahtaa... Sitten sekin että kuvassa on mies oletettu, mikä ei omaansilmään niin kauheasti miellytä.

Toisaalta kaukausempi eksä lähetteli eroottisia kuvia veljensä avokille ja muillekkin  frendeille, itse en ymmärtänyt, mutta osani sain niistä. Toisille se on kai ihan luonnollista, ja mitäpä se oman vartalon häpeäminen sitten auttaa?

Se vaan että on sinut asian kanssa, kerran otettu kuva on mahdollisesti olemassa hyvin pitkään ja sen saattaa nähdä hyvinkin moni.

Sitten se tosiasia että siinnä kuvassa ei vaan kertakaikkiaan voi olla mitään mitä ei olisi jo  kuvattu tai nähty, eli ihmiset esimerkiksi hyvin samanlaisia keskenään, pieniä eroja on mutta samankaltaisia kehon osasia on  ollut miljardettain,  ja ehkä ihan samanlaisia kokonaisuuksiakin on saattanut evoluution arpapelissä osumaan, todella pieni todennäköisyys, mutta äärettömyys on aika laaja käsitys.

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Vierailija
9/9 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisena nautin muiden naisten kauniista vartaloista niin puettuina kuin vielä mieluummin alastomina. Tämä pätee myös alastonkuviin, joita voi keskittyneesti ja kaikessa rauhassa tutkiskella. Itse en ole mikään missi enkä leidityyppinen, vaan tavallinen pehmeä ja pyöreä kiltti aviovaimo. Mutta on minustakin alastonkuvia otettu, vallan pyörryttäviä sellaisia, ja jos en itse niitä tohtisi kenellekään lähettää, niin tavallaan kutkuttavaa olisi ajatella, että mieheni ei olisi malttanut pitää salaisuuksiamme omana tietonaan, vaan tuttavapiiriimme kuuluisi henkilöitä, joille minun viattoman intiimi olemukseni olisi tietämättäni paljastettu.

Nautittavaa. Ja vielä kun tuntisi sinut oikeassa elämässä, niin? Tietäisitpä kuinka usein sulle sun intiimikuville runkkaisin täällä. Tietäisitpä kuinka monta kuvaa mielessäni olisi sunperseestä ja sun kauniin seksikkäästäkropasta kun suntissit olisi niin ihanan vapaasti esillä niissä sun intiimikuvissa kun oot seksiasuissa tai ilman liivejä. Tietäisitpä että mun omissa kuumissa ajatuksissani niin toivoisin meidän olevan kahden ja saisin nauttia susta eri asennoissa ja lopuksi runkata spermat sunkropalle, sunrinnoille tai sun naamalle. Tietäisitpä miten niin täällä sua niin kovasti odottaisi isopaksu ja villikulli tanakasti jo kiimassa valmiina.. Nauttimaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä