Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joiden suhde kaatui isoon ikäeroon

Vierailija
06.01.2024 |

Aina iso ikäeron  parit hehkuttaa, miten ikä on vain numero ja jos on samalla aaltopituudella jne, niin ei haittaa yhtään.

Entäs te joita haittasi. Missä asioissa ikäero tuli esiin? Kerro minkä ikäisiä olitte

Kommentit (9)

1/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Vierailija
2/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v ja mies 42v 

Mies oli uramies ja usein väsynyt töiden jälkeen. Itse olin energiaa täynnä. Mies ei voinut kauheasti keskustella nuoruuteensa liittyvistä ajoista minun kanssani. Seksi oli vanhanaikaista ja kesti sen muutaman minuutin. Jotkut miehen puheet kuulostivat setämäisiltä. En ollut kovinkaan kiinnostunut kodinhoidosta, vaan enemmänkin ulkonäköasioista tuolloin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vain. 

Jotenkin harmitti se "vanhuus", kun tarjolla oli omanikäisiäkin. 

Siis iho tuntui erilaiselta esim selässä jne. Silleen pinta irti hieman enemmän pohjastaan. Vaikea kuvailla. Tuolla tavalla se kaikilla vanhempana irtoaa. Myös sukupolvikokemus oli eri. 

Olin jotain 22 ja hän noin 38.

Nyt olen jo 50+

Nain sitten silloin nuorena omanikäisen. 

Vierailija
4/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ikäeroparien eroista tapahtuu ihan samoista syistä kuin samanikäistenkin, ei useinkaan liity ikäeroon

Vierailija
5/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies olin 25 vuotias ja kumppanini nainen 31 vuotias  Suhteemme päättyi melko pian sen jälkeen kun olimme puhuneet lapsien saamisesta ja tein selväksi, että en haluaisi saada lapsia ennen kuin olen saanut opintoni päätökseen.- En vaikka tiedän monen onnistuneen yhdistämään niin opinnot kuin lapsiperhearjen. - Näin jälkeenpäin tuntuu sille, että köyhänä opiskelijana oli jopa jollain tavoin helpompaa ja mutkattomampaa elää köyhänä kuin nyt pätkätyöläisenä.

Vierailija
6/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut miesystävän kanssa ikäeroa kuin 6 vuotta. Minä 53, mies 59. Mutta niin oli vanha pappa jo monessa asiassa, varsinkin kännykän ja tietokoneen käytössä. Aluksi esitti innostunutta ja jaksoi lähteä viikonloppuisin mukaan kaikkiin tapahtumiin, mutta tosi nopsaan jämähti sohvalle. Tuskin olis ikinä paremmaksi muuttunut, joten lopetin suhteen

Vierailija
7/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni suhde poikki miehen alkoholiongelman takia, ei ikäeron, mitä oli 16v (ei nyt mitenkään erityisen paljon).

Vierailija
8/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ex-mieheni, kun olin 25v ja hän 40v. Saimme kaksi lasta ja kun olin 40v, hän alkoi tuntua vanhalta papparaiselta. Mutta emme sen vuoksi eronneet vaan ihan muista syistä. Nyt olen 48v ja seurustelen 56v miehen kanssa - hän on todella nuorekas ikäisekseen, mutta tuntuu silti joskus "vanhukselta"...

Vierailija
9/9 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoinen kysymyksenasettelu, sikäli kun jos kokee että ikäero jotenkin tulee esiin, niin silloinhan jo lähtökohtaisesti vertailee toista nimenomaan omaan ikäänsä/mielikuviin oman ikäisistään, vaikka ihmisen persoona on aika pysyä asia iänkin karttuessa. Sama myös siinä kuinka innostuu asioista, kuinka motivoitunut on oppimaan uutta tai millaiset esimerkiksi seksuaaliset halut ovat.