Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maijun lapsi (1v) nukkuu päiväunet ulkona jopa 30 asteen pakkasessa

Vierailija
06.01.2024 |

hienoa

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla pakastelapsia.

Vierailija
2/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on omanikin nukkunut, tarpeeksi päälle, kypärämyssy, kauluri , pipo, villalapset, toppatumput, villasukat, toppatöppöset, potkupuku, paksu villa-asu, toppapuku ja makuupussi, peitto ja vaunut peitetään kokonaan huovalla niin on lämmin. Villa ja merinovilla asuja ja asusteita oon omilla käyttänyt paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuukohan omasta tahdostaan?

Vierailija
4/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksua totutetaan tulevaan kokoomuselintasoon.

db

Vierailija
5/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä ihania "lapsi ei nuku muualla, kun on tähän tottunut" ja sitten päiväkodissa koittaa ihme, kun lapsi ei tarvitsekaan jääkaappia päiväuniensa ajaksi.

Vierailija
6/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauan aikaa kun tuli julkisuuteen miten vauva oli kylmettynyt ja kuoli. Tämä kertoo siitä, että vauva on niin rasittava että yritetään että vauva nukkuu mahdollisimman paljon.  Vanhemmat kehuu, meidän vauva nukkuu hyvin.  Eikö olisi kivampi kun vauva on hereillä ja seurustelee ja oppii asioita.  

Vierailija
7/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kauan aikaa kun tuli julkisuuteen miten vauva oli kylmettynyt ja kuoli. Tämä kertoo siitä, että vauva on niin rasittava että yritetään että vauva nukkuu mahdollisimman paljon.  Vanhemmat kehuu, meidän vauva nukkuu hyvin.  Eikö olisi kivampi kun vauva on hereillä ja seurustelee ja oppii asioita.  

Meillä ainakin on vaunuissa ollut ihan lämpömittari mistä oon voinut tarkistaa että ei tuu liian kylmä. Vauvaa ei todellakaan saa ulkona nukuttaa ilman valvontaa.

Vierailija
8/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei oo mikään extremejuttu nukuttaa vauvaa pakkasessa. Mä oon tehnyt niin, ihmiset kautta aikain on tehneet niin. Se on itseasiassa mitattavissa, että vaunun sisällä lämpö nousee ulkona olevasta, kun ne on suojattuna. Kyse on vain oikeasta varustuksesta ja asian tunnustelusta, ihan kuten muissakin asioissa vauvan hoidon kanssa. Parhaat unet ja iloinen vauva on aina tullut ulkoa!

Vierailija
9/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä ihania "lapsi ei nuku muualla, kun on tähän tottunut" ja sitten päiväkodissa koittaa ihme, kun lapsi ei tarvitsekaan jääkaappia päiväuniensa ajaksi.

Kyllä se ulkoilma tekee hyvää ja noi päiväkodit on vielä suurin osa jotain sisäilma ongelmaisia, joten ei ois yhtään hullumpi idea että niissäkin saisi valita nukkuuko lapsi sisällä vai ulkona, harvemmin saa.

Vierailija
10/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyhmentää.

T. Pakastelapsi.

Vierailija
11/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas yksi extrememamma. Lasta ei todellakaan kuulu nukuttaa ulkona -30 asteen pakkasessa eikä ainakaan kolmea tuntia. Tuossa leikitään lapsen hengellä ja terveydellä. 

Vierailija
12/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuukohan omasta tahdostaan?

Ei.

Vierailija
13/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on nukutettu noi kylmässä ja hengissä olen. Kuulemma pientä riitaa oli ollut aluksi, että laitetaanko vaunut ulos vai ei. 

Vierailija
14/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyhmentää.

T. Pakastelapsi.

Ei minua ole tyhmentänyt. 

Vierailija
15/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ulkoilma tekee hyvää ja noi päiväkodit on vielä suurin osa jotain sisäilma ongelmaisia, joten ei ois yhtään hullumpi idea että niissäkin saisi valita nukkuuko lapsi sisällä vai ulkona, harvemmin saa.

Ei silti tarvitse nukuttaa ulkona pahimmilla pakkasilla.

Vierailija
16/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyhmentää.

T. Pakastelapsi.

On. Olisit viisaampi kuin nyt.

Vierailija
17/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei aikuiset sitten nuku ulkona - 30 pakkasessa jos siellä kerran niin hyvin nukuttaa?

Vierailija
18/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyhmentää.

T. Pakastelapsi.

On. Olisit viisaampi kuin nyt.

En tarvitse tämän viisaammaksi tulla. 

Vierailija
19/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aikuisetkaan mielellään nukkuisi 30 ast pakkasessa ulkona.

Vierailija
20/61 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvella syntyneet lapseni nukkuivat 30 asteen pakkasessa, mutta ei siitä siihen aikaan mitään lööppiä kyhätty. 

Päiväkodissa koettiin useampi ihme. Oli lapsi, joka nukkui ja nukkui niin, että iltaisin oli viimeisenä hereillä, ja oli lapsi, joka ei nukkunut millään ihmeellä. Kummastakin käytiin suorastaan taisteluja päiväkodin kanssa, mutta siitä tällä kertaa enempää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi