Jäikö joulukiloja?
Siis vau.. mutta olin joulukuussa viikon lomalla (ja lomallahan en tietty katsonut yhtään sen enempää syönkö vai en.. jos teki mieli, söin).. joulu oli.. Ja tiettekö.. ei kilon kiloa ollut jäänyt!
Oon jo 40+ sitäpaitsi. Yllättävää.
Kommentit (29)
Söin paljon jouluruokaa ja herkuttelin ehkä vähän turhankin paljon sekä joulun että nyt uuden vuoden alla :/ Vaa'alle en vielä uskalla nousta, olo edelleen vähän turvonnut. Aion punnita itseni vasta n. viikon päästä, jos pääsisi eroon nesteistä ja ylimääräisestä ruoasta (ummetus rasvaisesta ruoasta ::D)
Varmaan niitäkin, mutta koko vuoden kiloja onkin sitten moninkertaisesti.
Tunnetko, ap, olevasi nyt huimasti parempi ihminen, kun joulukiloja ei jäänyt? Onko koko itsetuntosi siitä kiinni?
No ei ainakaan niin, että olisin huomannut, mutta jouluvaloja on jäänyt vielä moneen paikkaan talossa.
Olen koko aikuisikäni painanut 52 -54.5 kg. Aina vuosiloman ja joulun jälkeen paino huitelee haitarin yläpäässä. Ei haittaa, siitä se aina on itsestään tasoittunut, eikä vaatekoko muutu.
Hellejaksojen jälkeen paino 52 tai jopa alle, kun ruoka ei maistu.
N50 :)
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko, ap, olevasi nyt huimasti parempi ihminen, kun joulukiloja ei jäänyt? Onko koko itsetuntosi siitä kiinni?
Ei, vaan lähinnä olin iloisesti yllättynyt. Eikö saisi olla?
Jouluna lihoin kilon kaksi päivässä.
Ei jäänyt. Söin joulupäivänä ja parina sen jälkeisinä päivinä hieman normaalia enemmän ruokaa, mutta en syönyt joulusuklaata, piparia tai muitakaan herkkuja kuin vain pari palaa kahvin kanssa. Olin myös liikkeellä aika paljon. Heti näiden päivien jälkeen palasin normaaliin ateriarytmiin. Ja toki en ole mikään jouluruoan ystävä, niin senkään takia ei tule syötyä hirveitä määriä.