Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäikö joulukiloja?

Vierailija
06.01.2024 |

Siis vau.. mutta olin joulukuussa viikon lomalla (ja lomallahan en tietty katsonut yhtään sen enempää syönkö vai en.. jos teki mieli, söin).. joulu oli.. Ja tiettekö.. ei kilon kiloa ollut jäänyt!

Oon jo 40+ sitäpaitsi. Yllättävää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt. Söin joulupäivänä ja parina sen jälkeisinä päivinä hieman normaalia enemmän ruokaa, mutta en syönyt joulusuklaata, piparia tai muitakaan herkkuja kuin vain pari palaa kahvin kanssa. Olin myös liikkeellä aika paljon. Heti näiden päivien jälkeen palasin normaaliin ateriarytmiin. Ja toki en ole mikään jouluruoan ystävä, niin senkään takia ei tule syötyä hirveitä määriä. 

Vierailija
22/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin paljon jouluruokaa ja herkuttelin ehkä vähän turhankin paljon sekä joulun että nyt uuden vuoden alla :/ Vaa'alle en vielä uskalla nousta, olo edelleen vähän turvonnut. Aion punnita itseni vasta n. viikon päästä, jos pääsisi eroon nesteistä ja ylimääräisestä ruoasta (ummetus rasvaisesta ruoasta ::D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niitäkin, mutta koko vuoden kiloja onkin sitten moninkertaisesti.

Vierailija
24/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko, ap, olevasi nyt huimasti parempi ihminen, kun joulukiloja ei jäänyt? Onko koko itsetuntosi siitä kiinni?

Vierailija
25/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan niin, että olisin huomannut, mutta jouluvaloja on jäänyt vielä moneen paikkaan talossa.

Vierailija
26/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aikuisikäni painanut 52 -54.5 kg. Aina vuosiloman ja joulun jälkeen paino huitelee haitarin yläpäässä. Ei haittaa, siitä se aina on itsestään tasoittunut, eikä vaatekoko muutu.

Hellejaksojen jälkeen paino 52 tai jopa alle, kun ruoka ei maistu.

N50 :)

Vierailija
27/29 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko, ap, olevasi nyt huimasti parempi ihminen, kun joulukiloja ei jäänyt? Onko koko itsetuntosi siitä kiinni?

Ei, vaan lähinnä olin iloisesti yllättynyt. Eikö saisi olla? 

Vierailija
28/29 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna lihoin kilon kaksi päivässä.

Vierailija
29/29 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja vielä tulee lisää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi